Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ

10.5K 910 32
                                    

Την επόμενη μέρα η Lily άργησε να ξυπνήσει και μόλις άνοιξε τα μάτια ο πόνος στο κεφάλι,της θύμισε τη προηγούμενη νύχτα.Ανακάθισε στο κρεβάτι και σκεφτόταν αν έπρεπε να σηκωθεί ή όχι.Τράβηξε τα σκεπάσματα απο πάνω της και βαριεστημένα σύρθηκε μέχρι να πατήσει κάτω.Ανοιγόκλεινε τα μάτια αργά,κοιμισμένα και έτσι ακριβώς μπήκε στο μπάνιο για να πλυθεί.Το παγωμένο νερό έβρισκε το πρόσωπό της και παρόλαυτά εκείνη ακόμα ονειρευόταν.Σήκωσε το κεφάλι και κοιτάχτηκε στο καθρέφτη.Σταγόνες κυλούσαν παντού,απο τα μάγουλα,προσπερνούσαν τα σουφρωμένα χείλη της και έπεφταν κάτω.Βούρτσισε τα δόντια της με μανία και χτένισε τα μαλλιά της,Άρπαξε τη πετσέτα και αφού σκουπίστηκε βγήκε για να ετοιμαστεί.Φόρεσε ένα μικρό σορτσάκι και μια φαρδιά αλλά λεπτή μπλούζα.Πίσω ήταν πιο μακρυά και στο πάνω μέρος έπεφτε απαλά στον ώμο αφήνοντάς τον γυμνό.Έβαλε τις μπότες και περπάτησε προς τη τραπεζαρία.

Ο Πάολο με το ζευγάρι έπαιρναν ήδη πρωινό μέσα στη σιωπή.Η Ρία διάβαζε ένα περιοδικό μόδας και ο Dante βρισκόταν κρυμένος πίσω απο μια εφημερίδα.''Καλημέρα''τους είπε και έκατσε λυγίζοντας το ένα πόδι πάνω στη καρέκλα.Ο πατέρας της τη κοίταξε ''Πως κοιμήθηκες?''τη ρώτησε όπως κάθε πρωί ''Καλά''απάντησε και κάρφωσε εκείνον που είχε κλείσει τα μεγάλα φύλλα των νέων.Τα μαλλιά της έπεφταν όλα απο τη μια μεριά και λες πως ήταν βαρυά έκαναν το κεφάλι να γέρνει γλυκά.Έγλυψε τα χείλη και κοίταξε το ποτήρι με το γάλα που είχε μπροστά της.Όμως, δεν έφαγε και δεν ήπιε τίποτα.Ο Πάολο ζάρωσε το μέτωπό του ''συμβαίνει κάτι παιδί μου?''αναρωτήθηκε και η μικρή κούνησε το κεφάλι αρνητικά.Την επόμενη στιγμή σηκώθηκε και έφτασε ως την εξώπορτα.Ενώ απο τη χθεσινή βραδυά θυμόταν ελάχιστα πράγματα,αυτό που στο μυαλό είχε καρφωθεί,ήταν το φιλί του.

Τη στιγμή που σκυθρωπή έβγαινε έξω, άκουσε θόρυβο απο ρόδες που πλησίαζαν.Σήκωσε το βλέμμα της και είδε δυο αυτοκίνητα να σταματούν μέσα στη φάρμα.Οι πόρτες άνοιξαν και τέσσερις άντρες απο το καθένα παρουσιάστηκαν.Ένας απ'όλους ήταν και ο παππούς της.Σπάνια ερχόταν να τη δει και αυτή η επίσκεψη τη ξάφνιασε.Περπάτησε αργά και τον είδε να απλώνει τα χέρια του δεξιά και αριστερά περιμένοντας να πάει η Lily στην αγκαλιά του.Ένας άντρας ψηλός και γεροδεμένος παρά την ηλικία του.Η παρουσία του γεμάτη, ξεχώριζε πάντα ανάμεσα στους πολλούς.Εύκολα καταλάβαινες πως στη ζωή του υπήρξε αυστηρός,αρχηγός της οικογένειας που όλοι ακολουθούσαν τις αποφάσεις του χωρίς δεύτερη κουβέντα.Η μητέρα της μικρής ήταν η πρώτη και τελευταία που του αντιστάθηκε.Ο θάνατός της τον τσάκισε,μέχρι και σήμερα κατηγορούσε το γαμπρό του για το δυστύχημα αλλά ποτέ κανείς δε τον είδε να ελευθερώνει έστω και ένα δάκρυ προς τιμήν της.

DANTE Legend...ThE BeGiNninGWhere stories live. Discover now