,,Just bad...'' 4 dalis

2.5K 113 0
                                    


  Žmonių kaip ir tikėjausi , mažiau . Kelios mašinos zujo aplink trasą . Šeši motociklai buvo sustatyti prie starto tetrūko maniškio . Pastebėjau Jeffanny kalbantis su Louis ir šalia jų Harry . Kaitlas buvo netoliese ir kalbėjo su telefonu , žinoma jam kaip vaikui reikia pamojuot , kad jis pamatytu mane , bet aš to nedarau . Po kiekvieno mūsų pykčio jis vis dar įsivaizduoja , kad mes pora ir , kad aš jį be galo myliu . Nors taip nėra , tėtis privertė mane būti su juo . Mat lenktyninkas tau tinka į poras ir jis tikrai geras vyrukas . Jis visiškai nepažįsta pasaulio , atrodo , kad net nėra susitikęs su blogiu .

Pastačiau motociklą prie starto ir nusiėmusi ėjau prie Jeffanny.

-Labas meilute - Kaitlas greit pakštelėjo man į žandą užstodamas kaktą - atsiprašau dėl vakar , nors tu turėtum atsiprašyt , nes man trenkei . - jis šyptelėjo .

-Nė nežadu . - suurzgiau ir praėjau pro jį .

Jau pradedu nebenustebt pamačius Šeilą , jis pats blogiausias motociklininkas ir dar lenkytininkas kokį esu mačiusi . Iš išvaizdos jis tikrai atrodo kietas vaikinas ir rods nugalėtų net mane , bet kai pamačiau kaip jis važiuoja , mane nukratė šiurpuliukai . Kiekvienose lenktynėse jis užema paskutine vieta , retkarčiais prieš paskutine . Atrodo lyg darytų tai specealiai .

-Tu niekada nesugebi ateit ankščiau? - Jeffanny atsisuko į mane susiraukusi .

-Mano gyvenimas užimtas - šyptelėjau .

-Na ką draugeliai , šiandien kažkuris iš jūsų turi nugalėt - Louis atsiduso atsisukdamas į mane ir Harry kuris stovėjo šalia manęs ir rūkė .

-Aš laimėsiu- Harry išpūtė dūmą tiesiai man prieš veidą . Užsidengiau ranka nosį ir nusikosėjau .

Nekenčiu rukalų kvapo , tai žudo mane iš išorės ir vidaus .

-Kur jau ne - nusijuokiau pažeidžiančiu juoju kuris greičiau nuskambėjo kaip ,,idiotas''.

-Lažinamės - Harry atsisuko į mane ir numetęs cigaretę ją sutrypė .

-Iš ko?

-Laikui einant duosiu savo užduotį tau , o jei laimėsi tu duosi man saviškę . - jis išdėstė salygas ir truputi sunerimau . Kokios užduotys? Maniau visi lažinasi iš pinigų arba kokių nors saldžių dalykėlių , bet aš nebijau . Ką šis žaliaakis man pasiūlys? Nieko ypatingo .

-Visi ant motociklų! - pranešėjas per mikrafoną suriko ir mes su Harry patraukėm prie savo motociklų . Jo Britva buvo šalia mano , tad pastebėjau kaip jis man mirktelėjo prieš užvesdamas variklį .

Kaip visada mergina išėjo iškėlusi vėliavą per vidurį ir atsistojo pakreipusi užpakalį į dešnią pusę , kad atrodytu sexuoaliau . Kai vėliava pakilo į viršų mano širdis pradėjo plakti greičiau , nenuleidau akių nuo merginos iškreiptos figūros , bet labiausiai dešinės rankos . Laukiau kol ji suvirpės ir nusileis žemyn pranešdama , kad metas spausti gazą ir lėkti visu greičiu į priekį .

Galiausiai jos rankos viršutinė dalis truputi susvyravo ir vėliava nusileido į apačią . Pasigirdo padangų cypimas ir visi išlėkėm į priekį . Pasigirdo šūksniai , keiksmažodžiai ir palaikymo komandos . Aš važiavau už Harry , o už mūsų visas pulkas motociklininkų . Greitį didinom kiekviena sekundę , dasivijau Styles motociklą ir kaip supratau jis pajuto , kad aš šalia tad dar labiau paspaudė , aš neatsilikau . Artėjo posūkis ir visi prisistabdė prieš jį , tik ne aš . Aš dar labiau pagreitinau greitį ir šoviau į priekį palenkusi motociklą dešinėn pusėn . Galėjau dar truputi pasilenkti ir su ranka paliesti žemę , bet nerizikavau , nes sveika galva geriau . Buvau tolokai nuo nuo visų ir tai tik suteikė man pranašumo . Apvažiavau dar vieną ratą ir truputi pažiūrėjau kur Styles , jis buvo pirmas iš visų , bet manęs nelenkė . Prieš finišą palėtinau greitį ir baisiai pasigailėjau . Harry lėkė į priekį ir laimėjo .

Pasigirdo dar garsesnį šūksniai , o aš tenorėjau nušokt nuo motociklo ir sumaišyt Harry po žeme . Sustabdžiau Motociklą netoli Harry ir nušokusi su įtužiu kurį galėjo justi visi aplinkiniai , nes pasitraukė nuėjau iki sumuotojų . Prieš tai dar Harry užkliudžiau petimi , bet jis tik nusijuokė ir nieko nesakė .

-Kas per šūdas čia ivyko!!!! - surikau prie Louis kuris dar kartą žiūrėjo įrašus kaip Harry visu greičiu mane pralenkia .

-Na mažute , jis tave tiesiog nuspyrė ..- jis nusijuokė .

-Kažkas čia labai piktas - išgirdau ploną suvaidintą balselį ir jau norėjau atsisukt ir trenkt , bet jis sulaikė mano ranką kuri jau būtų pakilusi ir susitikusi su jo dailiu skruosteliu.

-Geriau nekelk rankos .- Louis užjaučiančiu žvilgsniu pasakė , lyg dabar aš mirčiau .

-Čia tikrai nepaskutinis kartas !- surėkiau ir atsisukau į Harry . Jis buvo visiškai prie manęs , mano kvėpavimas susilygino su jo ir mes ritmingai kvėpavom .

-Regis kažkas pakeitė tavo lenktynininkės gyvenimą.- jis ramiai pasakė ir atsiduso - na atleisk , bet aš nepratęs prieš merginas pralaimėt .

-Rytoj abu pas mane . - Louis ramiai pasakė .

-Kodėl? - atsisukau į jį .

-Galbūt turėsiu svarbių žinių , o dabar marš lauk , pakvieskit Jeffe .

Išėjom abu lauk ir aš parodžiau draugei , kad ji eitų pas Louis . Palinksėjusi nužingsniavo ten , o aš nieko netarusi vis dar pikta atsisėdau ant motociklo ir užsidėjus šalmą visu greičiu išvažiavau namo .

Žinot koks jausmas pralaimėt???!! Šūdinas ..lyg viskas sugriūna ...aplinkui vien linksmi žmonės , kad tu pralaimi ir jie nenustoja juoktis ir džiaugtis laimėtoju , kol tu nenušauni vieno iš jų ir visi nutyla . Žinoma mano situacija ne tokia , katik pasidaviau kažkokiam suknistam rudaplaukiui ir dabar aš vėl važiuoju namo . Buvau tik penkis kartus pralaimėjusi , trys iš jų kai tik pradėjau lenktyniaut kiti du netyčiukas . O šitas šeštas ..kažkoks šūdas pasimaišė man po kelių ir sukniso mano laimėjimą , linksma tiesa . Geriausia lenktynininkė kuri visus metus laimėdavo ėmė ir pasidavė vaikinui , matyt pasaulio pabaiga man artinasi .

Tik lovoje galiu atsipalaiduot , arba ant motociklo . Mašinos neturiu , kartais prašau tėčio , kad nupirktu , nes jam vieni juokai išleist kelis šimtus tūkstančių ant geros mašinos . Bet , jis to nedaro , jis visada sako , kad man užteks motociklo juk su mašina net važinėt nemoku . Jis klysta , aš laikiau ir motociklo teises ir mašinos , tad štai kokia iš manęs profė. Kartais važiuoju su Jeff mašina, bet dažniausiai ji vairuoja .

Suskambo mano telefonas ir aš turėjau keltis iš šiltos lovytės , kad atsiliepčiau .

-Mm? - sumurmėjau apsimiegojusi

-Gal nori ko nors valgyt , kad nupirkčiau? - mama švelniai paklausė . Net nežinojau , kad ji ne namie.

-Amm , sulčių .

-Tai ne maistas - ji sumurmėjo . - baik laikytis dietos .

-Mama kokia dar dieta , per savaite suvalgau du kilogramus šokolado ir valgau kaip dramblys , taip , kad noriu sulčiu . - išpoškinau jai viska apie dietą .

Kam man reikalinga dieta? Kad vėjas juo motociklo nuneštu? Mano svoris kaip ir kiekvienos merginos su gera figūra , penkiasdešimt trys kilogramai su puse . Tai normalu , mano kojos polonos , pilvas plokščias ir rankos plonytės. Tai yra tik todėl ,kad mano mama liekna , aš esu jos išvaizdos .

-Gerai , nupirksiu dar šokolado - ji atsiduso - myliu .

-Myliu .

Padėjau ragelį ir nieko nelaukusi kritau į lovą . 


,,Just bad...''Where stories live. Discover now