,,Just bad...'' 33 dalis

1.6K 91 2
                                    

Kaip ir sakiau , nauja dalis bus ^^ tęsiu savo rašymus su mintimis , ir toliau rašau kitas fantasy istorijas :) Tikiuosi grįšite skaityti mano istorijos , tad prašau pakomentuokite , ką manote ir please Vote ^^

Dėkoju už jūsų supratingumą kas skaitėte mano atsiprašymą <3 

   


 Likusios pamokos praėjo tyliai ir niūriai .  Mokytojai stengėsi  keturiasdešimt penkias minutes pravesti kuo greičiau , nes visi buvo pavargę nuo disciplinos ir pilko dangaus už lango . Nuskambėjus paskutiniam skambučiui visi pakilo iš suolų , kartu ir aš . Nuėjau iki spintelės pasiimti striukės ir šalmą . Išeidama apžiūrėjau akimis kiemą  , tikėjausi pamatyti Kailą arba Harry , bet nežinau ar tikrai norėjau su nors vienu iš jų kalbėti , mano nuotaika šiuo metu persikeitė į tylią . Susiradusi juodą motociklą aikštelėje , užsidėjau šalmą ir atsisėdau ant transporto priemonės . Užvedžiau motociklą ir garsiai pagazavau taip atkreipdama daug žvilgsnių  , nereikėjo taip daryti . Greit išvažiavau iš mokyklos kiemo ir patraukiau visu greičiu namo . Namuose , pastačiau motociklą į garažą ir nubėgau į šiltą ir jaukų vidų . Mamos nebuvo , bet raštelis ant spintelės leido žinoti , jog ji ,,SPA'' centre. Palikau lapelį priklijuotą ant spintelės ir nuėjau į kambarį  . Kritau į lovą garsiai atsidusdama ir užsimerkiau . Man reikia suprasti kokia mano paskirtis dabartiniame mano gyvenime , nes jei to nesužinosiu , prasmegsiu skradžiai su baisiomis mintimis ir bloga nuojauta . Turiu pamiršti tėtį , nes nieko nebe padarysiu , belieka susitaikyti su jo netektimi ir gyventi lyg jo net nebuvo . Man įdomu ką šiame mieste daro Kailas , bando nužudyti kažką? Sužlugdyti  kokio nors žmogaus verslą?  Aš turėčiau jam neleisti to daryti , bet man dabar nusispjauti ant visų jo išgalvotų dalykų , nes turiu savo reikalų , todėl sąrašas dėl ex  vaikino atmetamas . Harry?  Nežinau ar jis dar gali būti mano draugu . Esu pasikėlusi šiuo atveju , bet neketinu jo atsiprašyti už nieką kai jis prisidėjo prie mano tėčio mirties neaiškiomis priežastimis . Pakilau nuo lovos išgirdusi kuprinėje skambant telefoną . Greit jį susiradau ir pažiūrėjau į ekraną , numeris nebuvo man pažįstamas , bet neatsiliepti negaliu . 

-Klausau? - Skardžiu balsu atsiliepiau . 

-Christelle , atvažiuok į  Stoun Follk gatvę , dabar. - Nick balsas tyliai įsakė . 

Nespėjus man atsakyti jis padėjo ragelį . Todėl nieko nelaukusi ir nė nepagalvojusi pagriebiau striukę ir užsidėjau batus . Susiradau motociklo raktelius ir nubėgau į garažą . Užvedusi variklį išvažiavau iš kiemo ir nuvažiavau dideliu greičiu tiesiai gatve. Žinojau šią gatvę puikiai , ten įvyko mano pirmoji avarija su motociklu . Pagalvojus apie šį įvykį ima juokas , buvau tokia jauna ir pamišusi dėl motociklu , kad net nejaučiau skausmo nusiridenusi nuo sėdynės ir susilaužiusi ranką . Tai buvo seniai , bet tokius prisiminimus sunku pamiršti . Pasiekusi Stoun Follk gatvę , sustojau prie Nick automobilio . Jis išlipo iš mašinos ir priėjo prie manęs . Nusiėmusi šalmą nužiūrėjau jo jaunatvišką aprangą , kilstelėjau lūpų kampučius supratusi, kad jis stengiasi paslėpti savo senumą ir nori prisitaikyti prie jaunuolių . Juodi plėšyti džinsai , odinė striukė , ir balta bliuskutė kuri neslepia raumenų , ji tikrai priglunda prie Nick raumeningo kūno dėl per mažo dydžio , bet tai nėra blogai . 

-Turiu tau šiokią tokią užduotį šiandienai . - Jis kaip visada ramiai pasakė . 

-Kas per užduotis? - Truputi atsainiai paklausiau , bet jis į tai nesureagavo . 

-Aš dievinu tavo sunkų charakterį ir man tavęs reikia . Turėsi nuvažiuoti į vieną reikiamą vietą kurios negali sužinoti paprasti žmonės , todėl turėsi būti labai atsargi . Man reikia , kad tu išsiderėtum su žmogumi , su kuriuo man sunku susikalbėti , jis nepasiduoda mažomis kainomis man parduoti prekių , tad tai mane erzina ir aš noriu jį nužudyti , bet tu esi rami ir arogantiška , todėl tau puikiai pavyks nupirkti prekę kurios jis neparduoda . 

,,Just bad...''Where stories live. Discover now