Rašiau dalį 3 dienas , nes taip ...aš pradedu jums rašyti meilės vietas :D Ilgai lauktos ar ne?
Ačiū už viską ir toliau Vote bei komentuokite , ką manote apie šią dalį , NUOMONĖS MAN SVARBIOS :*
Harry nenutraukdamas mūsų bučinio , apkabino mane per liemenį ir patraukęs mano kūną link savojo pasisodino ant savo kelių . Apsižergiau kojomis jo liemenį įsitaisydama patogiau . Jo liežuvis įsibrovė į mano burną priversdamas mane žinoti , jog dabar jis dalelytėj mano kūno . Jaučiau jo šiltus rankų braukimus man per liemenį , lyg nenorėdamas nuskriausti jis tai darė vos jaučiamai , bet net tokiais judesiais jam perbraukus man šiurpuliukai nubėga kūnu . Jis patraukė savo lūpas nuo manųjų ir truputį pavertęs mano galvą atgal lyžtelėjo liežuviu kaklą . Tada švelniais bučinukais jį nubučiavo , o aš visą tą laiką laikiau akis sumerktas . Harry ,dešiniame kaklo šone sukando mano odą ir įtraukė ją , greičiausiai palikdamas žymę . Aš išleidau gilų atodūsį , norėdama dar , bet nespėjus nieko pasakyti pajaučiau jo lūpas ant manųjų . Jis atsistojo nuo foteliuko prilaikydamas mano kūną šalia savęs .
-Kur eiti? - Jis paklausė paleisdamas bučinį .
-Viršun , iškart į kairę . - Uždususi atsakiau .
Nežinojau kas vyks toliau . Širdis sakė sustoti , juk tai ne aš , aš to niekada nedaryčiau , bet kūnas atsidavė tam kas turi vykti . Jaučiausi valdoma , valdoma Harry šilumos ir jausmų kuriuos jis suteikia vien tik per bučinius . Jis vis dar laikydamas mane pastūmė su nugara mano kambario duris ir iškart įėjęs paguldė mane ant didelės lovos. Jis prilaikė rankomis save virš manęs , bet toliau glamonėjo savo lūpomis mano kaklą . Harry karts nuo karto įtraukdavo švelniai mano odą , žinodamas jog tai man silpnybė . Aš nežinojau ką daryti su rankomis , todėl lėtai pradėjau kelti jo maikutę aukštyn taip nuvilkdama jam šią medžiagą nuo kūno . Jis lyg supratęs kur link tęsiu greit nutraukė mano viršutinį rūbą žemyn , palikdamas mane su lėmenėle . Jaučiausi labai keistai , norėjosi su rankomis užsidengti krutinę , bet Harry neleido mane pabučiuodamas , ir dar kartą nužiūrėdamas tai , žinoma , juk pirmą kartą mane mato šitaip .
-Tu tokia nuostabi . - Jis tyliai sukuždėjo šiuos žodžius man į ausį užkaitindamas mano žandus .
Aš pasukau mūsų kūnus tiesiai , kad abu gulėtume tiesiai . Jis patraukęs rankas uždėjo jas ant mano liemens ir apvertė mus . Dabar aš gulėjau ant jo kūno , jausdama jo rankas glamonėjant mano liemenį . Bučiavau su aistra jo lūpas , nežinodama ar mums reikia eiti toliau . Atitraukiau veidą nuo jo ir pažiūrėjau į žalias akis , kurios tikrai žibėjo .
-Harry ...-pradėjau .
-Christelle , tu namie?! - Mamos riksmas pasiekė mano kambarį .
Mano akys išsiplėtė ir aš greit nulipau nuo Harry . Jis taip pat atsisėdo ir užsidėjo maikutę , o aš nubėgau į apačią , kad tik mama neitų į mano kambarį .
-Mama , jau grįžai. - Uždususi nubėgau prie jos .
-Kodėl tu pusnuogė? - Jis susiraukė ir nužiūrėjo mane.
-Oh dieve ...- Greit užsidengiau rankomis krutinę ir nusisukau . - Aš buvau duše . - Tai pasakiusi pažiūrėjau į mamos sutrikusį veidą , bet nelaukusi tolimesnių jos žodžių nulėkiau į viršų.
Įėjusi į kambarį greit užtrenkiau ir užrakinau duris . Harry sėdėjo ant mano lovos nuleidęs galvą .
-Aš atsiprašau mano mama...ji grįžo ..- Sumaliau kiek susijaudinusi .
YOU ARE READING
,,Just bad...''
FanfictionPirmasis ,,Just bad...'' sezonas. Greitis.Meilė.Draugystė.Kraujas. Štai kas susideda keistame gyvenime , kuriame yra motociklai , kai tu esi nepalaužiama savo charakteriu . Nekenti daugelio dalykų , bet viskas vyksta greitai ir tu keitiesi , po tru...