Perskaitykit iki galo , nes biški nesupratau kas nutiko ten . Neberodė pilnos pabaigos ir mane tai sunervino . Tad Vote iš naujo jei galit ir komentuojam :/ atsiprašau už trikdžius :3
Mane šįryta pažadino pati Jeff. Jos akys išdavė , kad ji buvo beveik be miego . Atsikėlusi išsivaliau dantis bei apsirengiau patogius drabužius , nes šiandien išskrendame vakarop. Harry
vis dar miegojo , tad nenorėdama jo žadinti išėjau tyliai iš kambario ir uždariau duris . Virtuvėje buvo padėtas maistas kurį atnešė viežbučio patarnautojas , nieko nelaukiau ir pasiemusi visą padėkla nuėjau į Jeffanny kambarį . Louis nebuvo tad aš padėjau padėklą ant lovos ir pati atsiguliau šalia Jeff . Ji nekalbėjo ,tik žiūrėjo pro langą , tai buvo tikrai nejauki atmosfera. Aš paėmiau ,,Doughnut'' (spurga) su šokoladiniu užpilu ir jos atsikandau . Pasidarė dar nejaukiau kai girdėjau tik savo kramtyma . Šliurptelėjau ,,Latte'' kavos .-Jeffe kas nutiko? - neiškentusi švelniai paklausiau .
Ji nieko neatsakė , ir tai mane suerzino . Ji mane ignoruoja? Kodėl kai man reikia labiausiai jos ji atsuka man nugara. Praėjo kokios 5 minutės , bet jokio atsakymo negavau . Baigiau gerti kavą ir atsistojusi gan garsiai išėjau iš kambario . Nepakęsiu to jog dėl jokių priežaščių ji manęs vengia , aš jai nieko nepadariau . Pamiršusi , kad Harry vis dar miega įėjau į kambarį ir iškart nuėjau į vonią . Atsisėdau ant spintelės ir rankomis pasirėmiau veidą . Per daug streso . Man pradeda suktis galva nuo galvojimo apie lenktynes ir tik apie Islandija . Tai yra blogiausias jausmas ,tai nėra tai jog aš nepasitikiu savo jėgomis ir laimėjimu , bet kuo tolyn tuo labiau mane žudo šis jausmas . Nušokusi nuo spintelės paleidau vandenį kriauklėje ir rankomis sušlapinau veidą šaltu vandeniu.
-Kas atsitiko? - Išgirdau balsą už savęs ir kruptelėjau nuo išgaščio . Puiku Elle , dabar dar ir bijok žmonių .
Pasukau akis į Harry kuris stovėjo sunėręs rankas tarpduryje . Aš akivaiždžiai nužiūrėjau jo pilvo presą ir tai jog jis be kelnių . Gerai , kad akimis nenumoviau apatinių . Nusukau akis ir užsimerkusi giliai kvėpavau .
-Elle , matau , kad jaudiniesi. -Jis buvo man užnugaros ir galėjau jausti jo artuma šalia manęs.
-Žinai , aš tikrai nepakęsiu to jog Jeffanny mane ignoruoja , Kailas numiręs greičiausiai kažkur yra jau , mama man nepaaiškina kas per šūdas čia vyksta , o lenktynės už trieju dienų! - pasakiau daug kartų įkvėpdama .
-Tu viska gali sužinoti palaipsniuj , bet dabar turi susitelkti į Lenktynes ir tai jog bus daug kliudžių - jis ramiai pasakė ir apkabino mane per liemenį .
Aš apsisukau ir greit apsivijau rankomis Harry liemenį ir pravirkau . Mano ašaros pačios riedėjo , ne dėl to ,kad man skauda , o dėl to , kad visko jau per daug . Nesu tokia stipri , kad ištverčiau ir geriausios draugės palikimą . Jeigu dar mama praneštu , kad kažkas nutiko jai , kapinės , puiki vieta .
Harry stipriau suspaudė mano kūna . Jo krutinė dabar buvo šlapia nuo ašarų , nuprausiau jį .
-Tu nustosi verkti ? - Jis paklausė nusijuokdamas .
-Jos pačios bėga - nusijuokiau , bet vis dar jutau , kad mano akys varva .
-Nagi , užteks verkti ,einam kur nors pavalgyti - jis nuvalė mano ašarotus paakius ir paėmęs ranką nusivedė į kambarį .
Aš norėjau valgyti , nes viena spurgytė manęs neužkimšo . Užsidėjau striukę bei šaliką , nes lauke jau tebuvo 4 laipsniai šilumos . Mano kedukai nebuvo pats geriausias variantas , bet nieko kito neturiu . Galbūt reiktu su Harry nueti nusipirkti rūbų , nes Islandijoje orai nėra šilti , ten daugiau šalčio . Harry laukė manęs
YOU ARE READING
,,Just bad...''
FanfictionPirmasis ,,Just bad...'' sezonas. Greitis.Meilė.Draugystė.Kraujas. Štai kas susideda keistame gyvenime , kuriame yra motociklai , kai tu esi nepalaužiama savo charakteriu . Nekenti daugelio dalykų , bet viskas vyksta greitai ir tu keitiesi , po tru...