Sori jei bus klaidų ..rašiau su kančia xdd Bettt!!!! Dėkui už 1k peržiurų!!! <33
Prašau Vote daugiau :33 be galo noriu , kad mano istorija pakiltu aukštyn ir komentuokit ko laukiat , ko norit :33 <3 P.s jubiliejinė dalis :**
Iš tiesų aš norėjau apie juos visus sužinoti labai daug . Mano galvoje susikaupė daug klausimų , bet juos laikysiu pagal eilę .
-Kodėl Harry atvažiavo į Los Anžela? - iškart paklausiau labiausiai norėto sužinoti klausimo.
-Na , jo šeima gyvena ten ir plius , jis atvažiavo palenktyniauti su tavimi ir įsitikinti ar tikrai tu esi ta geroji lenktyninkė , tu nė neįsivaizduoji koks jis buvo įsiutęs kai sužinojo , jog turės priešininkę ir plius
ji dalyvaus Islandijos lenktynėse , jis rods ta diena net prisigėrė iki žemės graibymo - Pasakė Nick .
Gerai šito nežinojau , nors ir nekenčiau Harry ir tikrai maniau , kad jis manęs nekęs. Galvojau kitą klausimą ir bandžia juo vienu užduoti netgi kelis , bet klausimai mano galvoje buvo ,,Kas nutiks po lenktyniu? ''.
-Kaip jūs sužinojote apie mane? - prisiminusi vieną gera klausimėlį iškart paklausiau .
-Louis . Tai jis tave žvėriuke pavadino ir atvedė į mūsų narvelį - Ardella nusijuokė .
Nespėjau paklausti kito klausimo kai atnešė mūsų gardžią vakarinę . Tai buvo viščiuko sparneliai ir daug salotų bei vynas . Aš padėkojusi iškart pradėjau valgyti , nes pilvas skleidė keistus garsus .
-Christelle , kas tarp tavęs ir Harry? - Nick paklausė netikėtai priversdamas mane sustoti kramtyti .
-Nieko?- pažiūrėjau į jį su pakeltu antakiu - ta prasme , mes visi keturi esame geri draugai .
-Neatrodo ..- jis atsiduso ir toliau valgė .
Aš nieko neklausiau , tad toliau kramčiau . Mes visi pabaigėme vakarienę ir mums atnešė kavos , kurios man reikėjo , nes jau buvo 8 valanda ir mane tikrai traukė prie žemės , nenorėjau užmigti restorane .
-Gal žinote kas vyksta mano namuose? - paklausiau atsigėrusi kavos.
-Tiesa pasakius Christelle , niekas nežino , tavo šeima visada paslaptinga ir tai kas ten vyksta turėtum pati žinoti - Nick švelniai šyptelėjo ..norėčiau , kad jis būtų mano tėtis .
-Kodėl jūs neturite vaikų? - nesigėdydama uždaviau klausimą .
Ardellos akys šiek tiek išsiplėtė ir ji nuleido galvą, o Nick uždėjo ranka ant jos kelėno .
-Ji negali turėti jų ..- jis švelniai pasakė ir apkabino ją per liemenį .
-Ach ...- atsidusau ir pažiūrėjau užjaučiančiai į Ardella . ,,Gerai , kad tu vis dar gali'' ..mano pasamonė prakalbo . Taip .
Jau buvo 9 valanda ir aš nebenorėjau jų klausinėti klausimų , tad tiesiog išsikviečiau vairuotoją ir grįžau į viežbutį . Čia buvo kaip visada tylu , bet mano batelių kaukšėjimai sugadino tylą. Patikrinau svetainę , bet čia nebebuvo Jeffanny . Nuėjusi uždariau jų kambario duris , bei apklojau Kaitla kuris miegojo
svetainėje . Mano bateliai man netiko puikiai ir jie nutrynė mano mažuosius kojų pirštelius . Harry miegojo ijungęs televizorių , tad turėjau būti tyliai . Nusimečiau batelius suklupdama ir dar atsitrenkdama į spinta , bet Styles toliau miegojo . Išjungiau televizorių ir pasiemusi pižamą nusliūkinau į vonią . Atlikusi visus naktinius ritualus
tyliai nusigavau iki lovos prieš tai nurinkdama pagalvėles . Palindau po patalais ir patraukiau Harry truputi tolyn nuo mano pusės . Nusistačiau žadintuvą 10 valandai ryto , nes mums reiktu treniruotis lenktynėms , visgi ryt paskutinė diena . Susirangiau į kamuoliuką ir užmerkiau akis .
YOU ARE READING
,,Just bad...''
FanfictionPirmasis ,,Just bad...'' sezonas. Greitis.Meilė.Draugystė.Kraujas. Štai kas susideda keistame gyvenime , kuriame yra motociklai , kai tu esi nepalaužiama savo charakteriu . Nekenti daugelio dalykų , bet viskas vyksta greitai ir tu keitiesi , po tru...