,,Just bad...'' 22 dalis - Startas!!!

1.7K 123 3
                                    


Hm , pradėkim nuo to , kad aš čia parašiau gryną nesąmonę . Reikia atprasti nuo rašymo naktį . ,,:D''

Bet whatever , i hope , kad jums patiks ^^ Vote ir komentuokit , kaip manot Ka Elle darys su savo gyvenimu :D :** 



-Startas!!!- Motociklų padangos sucypė ir visi lenktynininkai nuskriejo nuo starto . Jaučiau kaip mano kraujas sustingsta ir leidžia baimei pasklisti po visą kūną . Maudė kojų pirštus , bet privalėjau laikytis tvirtai .

    Truputi pažiūrėjau į šone manęs važiuojantį Harry ir greit jį aplenkiau .Nežinau kelinta buvau , bet prieš mane važiavo apie 30 motociklininkų su geriausiomis transporto priemonėmis . Bijojau , kad mano motociklas gali subyrėti į šipuliukus , nes greitis buvo tikrai didelis . Harry aplenkė mane ir dar 5 žmones prieš mane . Aš irgi pagreitinau greitį ir aplenkiau du vaikinus . Buvo likęs maždaug vienas kilometras iki posūkio , ir tai buvo puiki galimybė man skrieti į priekį . Likus keliems šimtams metrų dauguma motociklininkų lėtino greitį , bet tik ne aš , aš likau tokioje pačioje pozicijoje .Pasivijau Harry ir važiavau šalia jo . Jis aplenkė mane , bet greičio nelėtino , nors ir artėjo posūkis . ,,Nepasiduok Christelle'' .

    Padidinau greitį dar ir lėkiau į priekį . Palenkiau motociklą prieš sukimasį į kitą pusę ir stipriai laikiau lygsvarą , jei dabar susimaučiau , neatleisčiau sau niekada . Galvoje nuaidėjo tėčio žodžiais ,,Nesusimauk''. Juk tą ir darau .

Palenkiau motociklą dar į dešnią pusę ir pradėjau suktis . Tai buvo sėkmingas bandymas . Liko mažiausiai 3 ratai . Jaučiau , kad kuo arčiau mes važiuojame finišo linijos tuo labiau aš noriu nušokti nuo motociklo ir eiti pakvėpuoti gryno oro . Man pradėjo suktis galva , ir tai tikrai nėra gerai . Harry sakė , kad yra buvę tokių įvykių kai nualpsta per silpni motociklininkai ir dar nepasirengę lenktynėms . Aš buvau aplenkus visus 45 lenktynininkus . Žinoma , tik ne Harry . Jis buvo antroje vietoje , aš ketvirtoje . Teko susiimti , kad aplenkčiau trečiajį lenktynininką . Paspaudžiau greičio ,,pedalą ir pavažiavusi į kairę pusę aplenkiau vaikiną . Dabar aš trečia , turiu galimybę laimėti pirmą vietą . Nors ir trečioje būtų visai neblogai , svarbu nors stovėti ant pakylos , nei šalia jos . 

     Liko paskutinis ratas ir paskutinis posūkis . Kaip visada palenkiau motociklą ir padidinau greitį šįkart . Tai tikrai baisu , juk galiu mirti . Mano rankos buvo kaip priklijuotos prie motociklo vairo , greičiausiai jau ir kruvinos . Turbūt tai labai blogai kai pradedi justi , kad šalmas nebeduoda oro . Štai kas vyksta dabar man , nenoriu aprasoti langelio , kad nematyčiau kur vairuoti . Būtų gėda . Įkvėpiau daug oro ir paspaudžiau gaza . ,,Turiu laimėti '' . Aplenkiau Harry . Bet tai nebuvo gerai , nes greičio didinimas siekė per aukštai ir bet kurią sekundę mano motociklas gali arba sprogti arba gali nutikti kas nors dar baisiau . Pasilenkiau į priekį likus penkiems šimtams metrų iki finišo . 

    Keturi šimtai metrų ir aš vis dar antra . Nežinojau kaip aplenkti vaikiną kuris buvo priekyje , bijojau didinti greitį , tad tiesiog jau džiaugiausi antra vieta likus dviem šimtams metrų . ,,šimtas metrų Elle '' . Kirtau finišo liniją ir greit sumažinau greitį . Nežinojau kelinta buvau , jaučiau žmones šalia savęs ir mano mintyse buvo tai jog aš nelaimėjau net trečios vietos . Harry man sulėtinus greitį buvo priekį manęs . Visko ko dabar norėjau tai nušokti nuo motociklo ir sustabdyti greitai plakančia širdį . Pastačiau savo motociklą ir nusiėmiau šalmą . Mano kojos vos mane laikė . Tai buvo siaubingiausios mano gyvenimo minutės . Jaučiausi taip lyg kažkas mane būtų mušęs . Akimis ieškojau pažįstamų veidų , bet mačiau tik Harry kuris gulėjo  išsidribęs ant žolės ir giliai kvėpavo .

,,Just bad...''Where stories live. Discover now