,,Just bad...'' 13 dalis

2.1K 113 0
                                    

  Vote ir Komentuojam ^^ Atleiskit , kad kartais keliu kas tris dienas arba kas keturias , nebespėju rašyt . Bet tikrai 100% Šita istorija turės apie 50 dalių :) Žinoma gali būt ir 100 :P 

Ir tikrai dalis kelsiu  , gal kartais neišeis taip dažnai , bet pasistengsiu kuo dažniau :) 




Sėdėjome oro uoste ir laukėme savo lėktuvo į New York . Jau esu ten buvusi , bet šis miestas man yra pats gražiausias Amerikoje . Žinoma , Harry sakė , kad mes nebūsime pačiame New York viduryje , mes

būsime mažesniam miestelį kur yra trasa . Ten daug pavojingiau .

-Pagaliau - Louis suinkštė ir atsistojo - einam .

Mūsų lagaminai jau buvo sukrauti į vidų , tad mums beliko tik nueiti į lėktuvą ir sėdėti . Susėdome visi keturi eilute , bet ir vėl aš buvau ne prie lango . Mulkis Harry ten sėdi . Išsitraukiau telefona ir pradėjau žiūrinėti nuotraukas

iš Čikagos . Jos visos buvo keistos ir juokingos . Didžioji dalis su Jeffanny , bet yra ir Harry su Louis .

-Ponai ir ponios mes kylame ..- pasigirdo švelnus moters balsas pro garso kolonėles . Ji padiktavo taisykles ir užtilo.

-Kodėl Victoria Secret apatiniai brangesni už Calvin Klein? - Jeff paklausė mums bevartant žuranalą.

Mes visi keturi turbūt atrodėme keistai , nes sėdėjome kaip panelės ir vartėme tą patį žurnalą .

-Nes jie skirti ne miegojimui ..- Louis sarkastiškai pasakė .

-Iškrypėlis - prabilau ir toliau verčiau puslapius .

Modeliai , parfumerija , drabužiai ir visokiausios nesamonės . Mums po kiek laiko atnešė kavą , bet ji nebuvo skani . Tad paprašėme dar sausainių . NY turėtu būt šalta , nes ruduo įpusėjo ir oras vėsta .

Mes pasiemėme lagaminus ir nuėjome prie mūsų nuosavo vairuotojo ir mašinos . Jis įdėjo mūsų daiktus į mašiną ir ačiū dievui jie tilpo . Susėdome ir važiavome ilga kelią iki užmieščio .

-Mes būsime Viežbutį? - paklausiau prisiminusi , kad važiuojam į užmiestį .

-Taip - Harry atsakė .

New York kaip visada sukėlė žavesį ir norėjosi sustoti , bet mūsų dienos bėga . Liko tik 10 dienų iki Islandijos . Čia būsime tik 3 dienas , kaip ir Monrealyje . Mūsų mašina sustojo prie mažesnio viežbučio nei Čikagoje , bet jis vistiek atrodė jaukiai .

Paėmėme lagaminusi ir patraukėme vidun . Čia buvo ramu , grojo švelni muzika . Rudu kilimu patraukėme link stalo kur buvo moteris. Ji davė mums raktus ir pasakė kada bus vakarienė ir pusryčiai . Jei norėsime galėsime dar užsisakyti visko . Šįkart buvo vienas didelis

kambarys , dvi dvigulės lovos ir virtuvė su svetaine .

-Čia jauku - Harry atsiduso ir krito į lova .

-Ne ne , šita lova mūsų - pastūmiau jį nuo lovos ir pati kritau į ją .

-Kodėl? - jis pakėlė galvą ir pažiūrėjo į mane kol aš stengiausi įsirangyti tarp mažų pagalvėlių .

-Nes čia jaukiau - ramiai psakiau ir ištiesiau rankas . Dabar buvau kaip angelėlis .

-Pfff , mūsų nuomonės sutampa , kad čia jauku , tad čia bus mano lova - jis mane pastūmė į dešnią pusę lovos .

-Jeigu iškrisiu , užmušiu - sumurmėjau ir jaučiau kaip slystu nuo lovos .

Harry viena ranka prisitraukė mane atgal į lova kas privertė mane nusijuokt . Jis bijo , kad jį užmušiu .

,,Just bad...''Where stories live. Discover now