,,Just bad...'' 24 dalis

1.9K 101 0
                                    

Labutis :*  Štai ir nauja dalis , galit paspėliot kas bus pas ta Elan ...kas bus su Harry?  Liks jis gyvas? :D 

Tai jo , Vote jei galit :3 

Myliu  , bučiuoju pasiimkit kavyte ir skaitykit :) (Klaidų netaisiau  , sr) 


Nė nebūčiau pagalvojusi , kad mano dalyvavimas lenktynėse gali pakenkti mano šeimai . Žinoma , reikėjo susivokti , mano tėtis pats dalyvavo lenktynėse .

-Bet kodėl jis?? - vis dar sutrikusi pažiūrėjau į vaikinus .

-Greičiausiai todėl , kad jis kažkada laimėjo ir todėl , kad tu būtent dabar laimėjai - Harry sunėrė rankas ant krutinės ir atsirėmė į spintelę .

-Tai gali man pakenkti? - paklausiau .

-Žinoma , jei jiems neužteko to , kad tavo tėvas mirė , neužteks ir tavęs , net jei tai ir ne mirtis - Louis prunkštelėjo .

Man reiktu gerai pasislėpti nuo žmonių ir pasaulio , bet aš nemėgstu slėptis . Geriau apsiginsiu pati ir apginsiu mama bei draugus .

-O numanot kokie tai lenktyninkai? - paklausiau norėdama žinoti daugiau .

-Ir taip aišku , kad tai Barko gaujelė , jie kankina visus išpopulerėjusius - Harry aštriu balsu atasakė .

-Bet juk aš nesu populeri?

-Iki kol neprašė apie tave žurnale , jie tai nutuokia jau .

-Taigi , vadinasi aš turiu išlikti gyva? - atsidusau

-Jie tavęs net nepalies - Jeff suurzgė ir apkabino mane viena ranka .

Aš atsakiau jai šilta šypsena ir atsisveikinusi išėjau . Turiu per rytojaus dieną sugalvoti kaip neįvelti į savo planus draugų ir mamos . Nenoriu , kad dėl manęs kentėtu kiti. Atlaikiau tėčio mirtį ,

kitų nežinau ar išeitu .

Mėgstu šeštadienius , o ypač kai oras geras . Šiandien buvo ypatingai šilta oras , tad nutariau neleisti dienos namie . Atsikėliau gan anksti , pasidariau pusryčių ir tyliai išėjau į verandą , kad neprižadinčiau mamos .

Saulė man padėjo gerai apgalvoti nuo ko reiktų pradėti . Aš noriu surasti tuos žmones ir pakalbėti ,kad mes jiems nieko nedarysime ir jie mums gali nekenkti . Nors tai ir nėra geriausia mintis . Aš nenoriu nieko sakyti Harry ar kažkam kitam , nes jie

pasakytu , kad aš beprotė . Neturiu daug žmonių kam galių tai pasakyti ir , kad jie nevadintu manęs išprotėjusia . Užmerkiau akis ir įsitaisiau supamoje kėdėje . Girdėjosi tik kelios pravažiuojančios mašinos ir paukščiukai .

Pagulėjusi dar puse valandos nutariau , kad beprasmiška galvoti kažką dar , tad geriau nuvažiavusi nusipirkti kavos susitiksiu su Jeffe .

-Pala , o kaip Elan? - vos man atsistojus prisiminiau vienintelį draugą (arba bent jau aš apie jį taip maniau ) .

Aš turiu tik Elan numerį ir jis gyvena NY , tad žinoma , kodėl gi ten nenuskridus ir nepaprašius jo pagalbos?

Greit padėjusi pusryčių lėkštę nubėgau į savo kambarį ir susiradau rytojaus lėktuvo bilietus į New York'a. Viską užsakiusi persirengiau į švarius drabužius ir išsitraukiau lagaminą . Įsimečiau keleta švarių maikučių , megztukų , kelnių . Ten tikriausiai šalta , visgi

ten dabar žiema . Kalėdos vis dar už gerų dviejū savaičių , laiko turėsiu . Įsivedžiau Elan numerį į savo telefoną ir jam paskambinau .

,,Just bad...''Where stories live. Discover now