,,Just bad...'' 17 dalis

2.1K 113 3
                                    


 Vote ir laukiu daugiau skaitytoju ^^ Būtų malonu sužinoti ar jums patinka :) ar tęsti? 


Stovėjau prie lango kelias minutes apmastydama jos žodžius , kad turiu pasitikėti Harry . Įsikišau telefoną į galinę kišenę ir nuėjau atgal į kambarį . Nenorėjau nieko Harry sakyti , nes geriau kartais pameluoti .

-Kas skambino? - jis paklausė .

-Mama - šyptelėjau ir atsiguliau šalia jo .

-Ką sakė?

-Nieko ypatingo , pasiilgo manęs - iš dalies pasakiau tiesą , bet ir melą .

-Gerai tuomet gal einam pasivaikščioti?

-Taip , kodėl gi ne - šyptelėjau ir atsistojau bei padėjau jam atsistoti . - tau reiktu pertvarstyt ranką .

-Viskas gerai , vakare - jis nusišypsojo .

Mes apsirengėme šiltai , nes Monrealyje buvo dar šalčiau nei New York . Čia jau buvo gatvės papuoštos kalėdiniais papuošimais ir miesto centre didelė eglutė .

-Gal einam pasirašyt? - jis parodė ranka į tvorelę su lapeliais .

Palinksėjau ir mes patraukėme link jos . Čia buvo pilna žmonių palinkėjimų ir prašymai iš kalėdų senelio . Aš paėmiau vieną iš rožinių lapukų kaip ir Harry . Galvojau ką rašyti , ar prašyti ir palinkėti?

,,Mielas kalėdu seneli , prašau suteik visiems laimės ir džiaugsmo ir žinoma didelės pergalės to nusipelnusiems . P.s. Prašau padėk man laimėti rungtynes!'' . Tai buvo viskas ką parašiau . Paėmiau siūlo ir pririšau prie tvorelės savo prašyma .

Harry vis dar rašė , litanija tikriausiai naujo telefono , mašinos , pirmos vietos . Jis pririšo savo lapelį ir paėmęs mano ranką nusivedė link kavinukės .

-Ko norėsite? - mergina už prekystalio paklausė .

-Dvi imbierines latte - Harry pasakė neleisdamas man pasireikšti .

Mergina mums po kelių minučių davė du puodelius Latte su mūsų vardais .

-Pažiūrėk , gal numeriuką prirašė - nusijuokiau .

-Ji ištekėjusi - jis atsigėrė savo kavos .

-Iš kur žinai?

-Ant jos piršto buvo žiedas - jis mirktelėjo man ir mes nuėjome link parko .

Čia nebuvo senukų , pilna jaunimo . Vieni bučiavosi , kiti vienas kito vos nepatvarkė ant suoliuko . Mes vaikčiojome siauru takeliu kol galiausiai aš neiškenčiau ir paklausiau :

-Ką jūs slepiat nuo manęs?

-Kaip suprast? - jis susiraukė

-Kai man mama paskambino , pranešė ,kad turiu tavimi pasikliauti - pasakiau .

-Tau nebūtina visko žinoti Elle , bet geriau paklausyk ką tau sakė mama - jis vengė akių kontakto ir tai mane dar labiau erzino .

Labiausiai erzina tai jog mano mama pažįsta Harry , o Harry dar ir su vedinėja kažkokius planus su ja . Tai tikrai erzina , tėčiui net nereiktu skambinti , nes jis net neatsilieptu ir nekalbėtu su manimi . Mes grįžome į viežbutį , nes nebesugalvojome ką veikti mieste . Jeffanny miegojo , o

Louis žiūrėjo televizorių . Ji visada miega , kartais galvoju , kad ji labai panaši į savo katiną , nes jis irgi miega . Harry paprašė manęs pagaminti vakarienę , taigi , turiu proga gaminti . Šaldytuve radau makaronų ir faršo . Supyliau makaronus į karštą vandenį , o faršą apkepinau keptuvėje .

,,Just bad...''Where stories live. Discover now