,,Just bad...'' 40 dalis!

1.8K 88 0
                                    

Taigi , 40-dešimtukė jau čia ♥ Vote :) Nieko daug nesakysiu , esu pamaloninta dabar rašymo xd Ou , by the way : pasileiskit kokį nors party remixą. ♥ 


Harry tikrai gerai žinojo kur mums reikia važiuoti . Aš neturėjau nė menkiausios idėjos , kur , pas ką ir kiek laiko mes ten būsime . Tiesiog sėdėjau su nepatogia suknele , ant odinės mašinos kėdės ir jaučiausi lyg šį vakarą nederėjo vilktis tokios trumputės suknutės , ką gali žinoti, jeigu bus pilną prisigėrusių žmonių ir ims mane nurenginėti? Kur bėgsiu tuomet , o juolab jei Harry nusitašys lyg šlepetė , liksiu viena kaip pirštas . Privažiavom namą , su garsia muzika skambančia beveik per visą mažą miestelį didelių namų. Muzikos buvo geros , keletas remixų sukuriančių pašėlusią atmosferą. Apžiūrėjau vietą kur mes pasistatėme mašiną , siaubinga. Konteineriai jau dabar prikimšti šiukšlių , kažkokia porelė laižosi būtent prie žalios dėžės . Išlipau iš mašinos ir nusekiau paskui Harry į pastatą , prasideda . Didelės ąžuolinės durys pravertos plačiai , bet šalia stovėjo vaikinukas renkantis pinigus . Harry padavė jam kelias dešimtines ir vaikinas mirktelėjęs bei palinkėjęs gero ir pašėlusio vakaro įleido mus į pastatą. Labiausiai patraukė mano blondinės ,šokančios ant stulpų. Maniau jog tai nieko panašaus į striptizo klubą , bet tikriausiai nėjus keturis metus į vakarėlius , geriau nežinoti kokių naujienų bus. Sugraibiau Harry ranką ,kad nepasimesčiau lyg mažas vaikas. Jis tempė mane link baro , taip ir prisimenu ir savo pirmąjį vakarėlį. Nepažįstamas vaikinas , tempiantis mane per prievartą už liemens prie baro , siūlantis stipraus gėrimo . Žinoma , tai buvo pirmasis išbandymas , nieko nežinojau , todėl sutikau su viskuo ką siūlė , ne , ne sutikau su nepažįstamos merginos pasiūlymu išbandyti grupinį , tada buvo pats šlykščiausias momentas. Eidama užkliuvau šimtus žmonių , o stengiausi eiti atokiau , kad tik neapvemtų. Nejaučiau didelio malonumo būnant čia , be Jeffanny man labai nejauku , geriau jau aš gulėčiau toj baltoj lovoj su aparatais. 

-Mums du Mai tai gėrimus . - Harry priėjęs prie baro su manimi garsiai sušuko vyrukui. Jis linktelėjo ir pažiūrėjo į mane pro šoną .Norėjosi pasakyti ,kad man užteks Colos , nes kas po velniais parveš mus namo , bet supratau , kad galima kelyje laužyti taisykles. Bet jaudinausi ir dėl to jog gėrimas man patiks , todėl nusigersiu vien nuo Mai tai , nors tai tik silpnas kokteiliukas su citrinų sultimis. 

Vaikinukas padavė Harry gėrimus , ir vienas iš jų atsirado mano delne. Siurbtelėjau truputi pro mažyti šiaudelį gėrimo. Nuotaika pagerėjo išgėrus kažko šalto , dabar jaučiau , kad esu visai geroje vietoje , reikia tik įsijausti ir negalvoti apie tai jog galiu būti apvemta. Nusipurčiau nuo baisių minčių ir padėjau gėrimą ant baro . Paėmiau Harry ranką tik jam spėjus padėti kokteilį , nusivedžiau į didelę erdvę , kur žmonės šokinėjo , trynėsi vieni į kitą ir praktiškai glamonėjosi. Didžėjus tik pagarsino muziką , nes žmonių atsirado čia dar daugiau . Apsisukau aplink savo ašį vis dar laikydama Harry ranką ir pradėjau šokti . Judinau klubus į šonus , iškėliau rankas ir prisiminiau , jog nesu senutė su lazdele , metas pratampyti kaulus . Pašokau į viršų muzikai paaštrėjus . Harry šypsojosi , taip pat ir aš . Suklykiau kažką panašaus į woohoo , tikėdamasis , kad negavosi kaip karvės mūkimas , ir tęsiau šokius. Nepastebėjau kaip keletas vaikinų apsuko mane ir šoko šalimais . Nusišypsojau jiems ir toliau judėjau pašėlusiai . Harry  padarė tarpą tarp manęs ir vaikinukų šalia ir atsistojo visai arti . Sudėjau rankas jam ant kaklo ir suvėliau plaukus stipriai papurtydama galvą. Jis apsuko mane laikydamas rankas ant liemens . Kažkas ką tik numynė koją , skaudėjo siaubingai , bet teko ignoruoti skausmą , vistiek nesurasčiau žmogaus kuris užmynė , čia jų milijonai, lyg mažų skruzdėlyčių, na , bet aš turbūt čia kaip sporavabalis , jis mažiausias vabalėlis visatoje , taip dabar jaučiuosi aš su savo nedideliu ūgiu. Nuovargis paėmė galą , trūko oro , todėl turėjau nešdintis iš žmonių akiračio ir prisėsti. Grįžo senutė. Susiradau bare kiek nugertą savo gėrimą , bet vistiek baigiau likutį , atsigaivindama. Harry išėjo iš aikštelės taip pat , patraukė tiesiai prie manęs. Apžiūrėjo stalą , bet jo gėrimo nebebuvo . Kodėl žmonės tokie savanaudžiai? 

,,Just bad...''Where stories live. Discover now