,,Just bad...'' 25 dalis

1.8K 100 3
                                    

Taigi , 25 dalis :) Džiugu , kad jūsų vis daugėja ir jau yra 3k peržiūrų ♥ Toliau rašysiu ir čia tikrai ne pabaiga . Vote , komentuojam , kad dažniau būtų dalių :♥ 

Bučkis , sekmės skaitant :) 

-Sveikiname , lėktuvas sėkmingai nusileido ! - Stiuardesės balsas mane prižadino iš saldaus miego.

Lėktuvui visiškai sustojus visi iš lėto išlipome iš lėktuvo . Oro uoste susiradau savo lagaminą ir iškart išsikviečiau taksi . Elan man vakar vakare parašė savo namo adresa , tad neteks jo ieškoti po visa NY .

-Man į Stethauso gatve - vairuotojui pasakiau gatvę ir nusukau akis į vaizdą už lango .

Kaip ir sakiau , čia bus šalta , nes greit kalėdos ir dabar žiema . Aš neklydau , čia tikrai yra minusiukas , bet bent jau nėra šalto vėjo .

Po gerų dešimties minučių vairuotojas sustojo prie Stethauso gatvės . Padėjęs man ištraukti lagaminą iš bagažinės paliko mane . Džiaugiuosi , kad čia rytas , nes bent jau matau namus . Pažiūrėjau telefone namo numerį ir greit prabėgusi akimis gatvę susiradau dvyliktą namą . Atsidususi patraukiau link didžiulio kreminės spalvos namo . Priėjusi paspaudžiau vartų skambutį ir laukiau kol kas nors atsakys . Būtų labai blogai jei nieko nebūtų , nebent ne čia pataikiau .

-Prašau? - vyriškas balsas pasigirdo garsiakalbyje .

-Amm , sveiki , aš Elan draugė , jis namie? - kiek jaudindamasi paklausiau .

-Taip , palaukite .

Garsiakalbis išsijungė ir aš likau stovėti su paukštelių čiulbėjimais už vartų . Bet neilgai , vartai prasiskyrė ir aš galėjau įeiti . Gerai apžiūrėjau gražų tvarkingą kiemelį su baseinu . Priėjusi prie durų garsiai pabarškinau ir jos prasivėrė . Jaučiuosi labai keistai , kai

man kažką padarius viskas atsiveria , kaip karalienė tiksliau . Šis namas nebuvo kažkokia pilis ar panašiai , jis beveik tokio pat dydžio kaip maniškis , gal truputi daugiau erdvės , bet jis tikrai jaukus . Įėjusi į namą pasidėjau lagaminą prie spintelės bei nusimečiau batus šalia .

-Ell? - Elan balsas iš laiptų viršaus pasigirdo .

Pakėlusi akis pamačiau tapatį vaikiną , nė kiek nepasikeitusį , tik  jo krutinė dabar buvo apnuoginta bei plaukai šlapi. Greičiausiai jis po dušo .

-Sveikas , nelaukei? - nusišypsojau ir nusimoviau striukę .

-Ne , žinoma laukiau , kaip tik ruošiausi , eik apžiūrėk ką nori aš greit persirengsiu - jis nusišypsojo ir vėl užlipo į antrą aukštą .

Šyptelėjusi patraukiau link primojo kambario . Virtuvės , o šalia jos svetainė . Čia tikrai viskas labai tvarkinga ir gražu . Čia didžioji dalis viskas padaryta iš medienos , šviesaus ažuolo . Keleta raudonos spalvos ir kreminės spalvos plytelės . Nuėjusi į svetainę įsitaisiau ant odinės

sofutės , ji tikrai patogi . Gerai apžiūrėjau kambarį , keista jei jis gyvena čia vienas , man turbūt būtų per daug vietos vienai .

-Keista kaip tu mane greit suradai - mano dėmesį atkreipė Elan įėjęs į svetainę .

Aš atsistojau ir leidau jam mane apkabinti . Jo tvirtos rankos stipriai suspaudė mano liemenį ir kilstelėjo nuo žemės .

-Gera tave matyti - tyliai sušnabždėjau ir apsikabinau jį tvirčiau .

-Galbūt nori kavos ar arbatos? - atsitraukęs paklausė .

Nenorėjau nieko sakyti , nes dabar buvau susitelkusi ties jo susitaršiusiais plaukais . Jie tiesiog rėkte rėkė mano ranką , kad juos pavelčiau , bet susitvardžiau.

,,Just bad...''Where stories live. Discover now