,,Just bad...'' 26 dalis

1.8K 94 0
                                    


Pirmą kartą važiuojant su Elan norėjosi įsikibti tvirtai , jis tikrai nepaisė ženklo ,,70'' arba ,,Mes tuoj mirsime'' . Jam taip pat kaip ir man , greitis , gyvenimas . Jis kelis kart žvilgtelėjo į mane , tikriausiai

norėdamas įsitikinti ar neišskridau pro langą , bet pamatęs , kad sėdžiu ramiai šyptelėjęs nusisuko ir toliau važiavo . Norėjosi paklausti ar jis yra gavęs baudą , bet būtų tikrai nemandagu ir pasirodytu jog aš bijau su juo važinėti , nors panašiai ir yra . Laikui einant priprasčiau .

Mums pasukus į dešnią , Elan važiavo lėtai negreitindamas ir po kelių šimtų metrų jis įsuko į namo kiemą . Čia atrodo lyg gyventų paprastas vienišas žmogus (vienišas , nes čia buvo prisodinta visur ,,našlaičių'' ) Viskas buvo sutvarkyta ir namas

buvo naujas , arba bent jau taip atrodė . Mašinai sustojus mes abu išlipome ir patraukėme prie rudų namo durų . Elan nesivargino paspausti skambučio ir tik pravėręs garsiai duris įėjo kaip į savo namus . Aš jam sekiau iš paskos . Man norėjosi nusimauti batus , nes viskas čia buvo labai švaru , bet pasekiau Elan pavyzdžiu . Sukiojau galvą apžiūrinėdama namus . Čia tikrai gyvena vienišas žmogus , bet jis yra pasiturintis . Jokių gėlių ar rožinių dalykėlių , taigi čia gyvena vyras .

-Labas - Elan įėjus į didelį kambarį jis pasisveikino su jaunu vaikinu .

-Christelle , kaip džiugu tave matyti!!- vaikinas lyg mažas vaikas prišoko prie manęs ir stipriai apkabino , lyg senai matytą draugę .

Mano akys išsiplėtė ir aš pažiūrėjau į Elan . Jis susiėmė už galvos pažiūrėjęs į vaikiną , ir pavartė akis .

-Nick , idiote tu , jeigu aš sakiau elgtis gražiai tai nereiškia atbėgti kaip debilui ir apsikabinti ją - Elan piktai suurzgė .

Man norėjosi nusijuokti , bet tvardžiau . Nick paleidus mane jis nužiūrėjo mano kūną ir pakėlė antakį .

-Tai tu tipo ta įžimioji Elle ..- jis numykė .

-Tipo , taip ..- pasijaučiau nejaukiai jam tai pasakius ir susikišau rankas į kišenes .

-Ell , čia mano draugas Nick , su juo susitariau , kad tau padės - Elan šyptelėjo ir atsisėdo ant odinio foteliuko .

Aš linktelėjusi praėjau po vaikiną ir mes kartu atsisėdom ant sofos . Kelias minutes patylėję apžiūrėjome vienas kitą vis atsidusdami . Tikriausiai neradome tam tikrų žodžių .

-Elle , prieš kiek metų tavo tėtis laimėjo rungtynes? - Nick paklausė nutraukdamas nejaukią tylą.

-Ammmm, lyg ir prieš dešimt arba daugiau .

-Hm , tai duos mums naudos , einu atsinešiu kompiuterį - Nick paikilo ir išėjo iš kambario .

Mums likus dviese įsitaisiau patogiau ir apžiūrėjau kambarį . Virš mūsų galvų buvo normalaus dydžio sietynas su deimančiukais . Ant židinio buvo keletas sniego gaublių ir keleta nuotraukų . Norėjosi paklausti , ar Nick gyvena vienas čia , bet susilaikiau .

-Taigi , koks tavo tėčio vardas? - Vaikinas grįžo ir atsisėdo į tapačią vietą šalia manęs.

-Rainold - liūdnai ištariau .

Po kalių minučių Nick susiraukęs vėl prabilo :

-Taip , jis tikrai dalyvavo lenktynėse ir mes puikiai galime sužinoti kitus lenktyninkus .

-Bet prie ko dėti seni lenktyninkai , jei tai ivyko nuo dabartinių ? - paklausiau susiraukusi , nes tai buvo nesamonė.

-Elle - jis atsiduso ir atsisuko į mane - dažniausiai senieji lenktyninkai įkuria valdžias turėdami daug pinigų . Jie sugeba padaryti daug per tiek metų , taig , jie gali būti pridėti prie viso šito dar ir kaip . - jis paaiškino , bet vistiek nieko nesupratau .

,,Just bad...''Where stories live. Discover now