Aaaa, 10k ♥♥ Love you girls ♥ Tikiuosi jums labai patiks ši dalis ir naujoji drama kurią pakviečiau :) Dėkoju dar kartą ir toliau - Vote bei pakomentuokite :) :*
*Christelle*
-Taigi, jūs jau pora?-Jeffanny baigus man pasakoti paklausė. Staigiai pakračiau galvą duodama neigiama atsakymą. Ji prikando lūpą ir nutaisė liūdną šunelio veidą, nutuokiu ką ji mano, bet tai tikrai neįvyks.
Į duris pabaladojo Harry, bet nelaukęs atsakymo įsiveržė į kambarį. Abi sužiurome į vaikiną.
-Galbūt mums metas jau važiuoti? -Harry žiūrėdamas į mane paklausė. Linktelėjau ir pasikėlusi nuo lovos dar kartą apkabinau Jeff ir palinkėjau jai ko geriausio. Apačioje atsisveikinau su Louis ir tuomet iškart nuvažiavome pas Harry į namus. Išlipau iš mašinos ir priėjau prie savosios, metas grįžti namo pas mamą.
-Aš turiu reikalų, todėl atleisk, negalėsim pabūti.- Jis šyptelėjęs priėjo.
-Viskas gerai, reikia grįžti namo man.-Kilstelėjau lūpų kampučius. Jis priėjęs apsikabino mane, bet man pakėlus galvą suteikė švelnų bučinį.
-Lauksiu tavęs.-Jis tyliai sukuždėjo ir tuomet nuėjo link namų durų. Įsėdau į mašiną ir išvažiavau.
Priėjusi prie namų durų pasijaučiau pavargusi. Tikriausiai tai tik dėl vakarykštės nakties, nors vis dar turėčiau šokinėti ant vienos kojos, laimė praėjo. Tikėjausi išlaikyti paslaptį, bet viską išpliurpiau Jeffanny. Ji visą laiką šypsojosi arba juokėsi iš mano keistų pasakymų kaip jaučiausi. Atidariusi duris išgirdau siurblio burzgimą. Mama tikriausiai viršuje tvarkėsi po šventės ir nuiminėjo visas kalėdines dekoracijas. Sukritau ant didžiulės ir minkštos sofos. Užsimerkusi džiaugiausi šiluma, man jos taip trūko. Kojų pirštų galiukai palengva sušilo, kūnas atsipalaidavo.
-Nesitikėk gulėti ant sofos, turi man padėti.- Mama griežtai įsakė.
-Tau taip pat labas.-Sumurmėjau ir tingiai pasikėliau nuo sofos. Nusimečiau žieminę striukę bei batus ir pradėjau tvarkyti svetainę. Pirmiausia nurinkau visus papuošimus nuo sienų, užrašą ,,Kalėdos''. Su šluotele sušlaviau netikrą sniegą po egle ir išmečiau visus popierius. Kai viskas atrodė tvarkingai atsisėdau patogiai ir įsijungiau televizorių.
-Dulkės. -Mama padėjo kibirėlį su vandeniu ir išėjo. Garsiai suzyziau ir atsikėlusi pradėjau valyti dulkes. Jų nebuvo tiek daug, čia dažniausiai viskas blizga, ir tik mamos įsakymu. Nušveitusi arbatos staliuką nuėjau į savo kambarį ir tėškiausi į lovą. Jaučiausi kaip per pagyrias, gal net blogiau.
Prabudau. Telefonas kišenėje virpėjo it išprotėjęs.
-Mmm? -Suinkščiau prikišusi mobilujį prie ausies.
-Važiuok pas mus, kuo greičiau tuo geriau.- Louis greitai ištarė, jo balsas virpėjo.
Atitraukiau telefoną ir pažiūrėjau į ekraną. Pirma nakties. Dieve.
-Lekiu. -Tingiai ištariau ir padėjau ragelį.
Išsirioglinusi lėtai iš lovos užsimečiau šiltą man per didelį megztinį. Tyliai nulipau laiptais žemyn užkliudydama garsiai vis kokį nors kraštą. Tikriausiai mama galvos, kad vagys mus puola, bet ne, dukra nešdinasi pirma nakties iš namų. Užsidėjau sportukus vos matydama ir užsimečiau striukę. Sugraibiau raktus nuo spintelės ir išėjau lauk. Užrakinau namus, kad mamos miegančios niekas neišneštu, nes čia pilna vagių, net tvora neapsaugo. Įsėdau į mašiną ir greit išvažiavau. Turėjau mirksėti kas dvi sekundes, kad neužmigčiau ir nepadaryčiau avarijos. Buvau per daug mieganti, kad įjungčiau šildytuvą, todėl mano rankos šalo ant vairo.
YOU ARE READING
,,Just bad...''
FanfictionPirmasis ,,Just bad...'' sezonas. Greitis.Meilė.Draugystė.Kraujas. Štai kas susideda keistame gyvenime , kuriame yra motociklai , kai tu esi nepalaužiama savo charakteriu . Nekenti daugelio dalykų , bet viskas vyksta greitai ir tu keitiesi , po tru...