,,Just bad...'' 50 dalis!!

1.6K 86 0
                                    

Yaay 50 dalis!!!! Taigi, keliaujam tolyn:)) ačiū už viska ...ir pagaliau yra 1k žvaigždučių♥ 

Atleiskit jog uždelsiau, tiesiog norėjosi atsipūsti nuo didelio ir ištiso dalių rašymo :) 

Ir kadangi 50 dalis....Tiesiog skaitykit žemyn.....ir mėgaukitės...labai mėgaukitės..



Negalėjau ilgiau išsilaikyti, todėl užmerkiau akis ir užmigau, leidau sapnams nusinešti mane toliau nuo blogybių. 

     Atsikėliau, prižadinau ir asmenį mane suspaudusį savo raumeningom, tvirtom ir pagaliau šiltom rankom. Rankomis patryniau jo nugarą, Harry sujudėjo. Įkvėpiau daug oro ir pakėliau galvą, kad pažiūrėčiau į jo akis. Jos atgavo spalvą, visas kūnas buvo tobulai atsigavęs. Tik lūpos kiek suskerdėjusios, bet viskas atrodo normaliai.  Jis kilstelėjo lūpų kampučius, aš padariau taip pat, suteikiau jam šypseną. 

-Labas, -skardžiu balsu pasisveikino. Nieko neatsakiau, tik padėjau galvą jam ant peties ir prisispaudžiau stipriau, kad pajausčiau vėl šilumą. -Pasiilgai manęs? 

-Mulkis, tu nebuvai dingęs.

-Na, bet negalėjai su manim kalbėtis. 

-Kas tau tai padarė? -Pakėliau galvą, kad matyčiau jo akis prieš jam atsakant, taip žinosiu ar meluoja. 

-Tai nebesvarbu, man viskas gerai, -jis nerangiai atsakė. Supykau viduje, po tiek laiko ir mano streso jis negali man sakyti, jog viskas gerai. 

-Nedrįsk sakyti jog viskas gerai. Tai buvo Kailas tiesa?

-Ir kas jei tai buvo jis? -Harry vyptelėjo, -Tu vistiek esi bejėgė, nepadarysi jam nieko. 

Atsitraukiau ir atsisėdau kiek nuošaliau. Papurčiau galvą ir nusisukau akis. Erzino tai jog jis sako tiesą, bet visada galima pabandyti. Atsistojau ir palikau jį vieną, jam reikia susitvarkyti ir persirengti, o aš turiu pranešti jog viskas Harry gerai. Nusileidau į apačią. Svetainėje visi žiūrėjo futbolą. Praėjau pro juos į virtuvę, bet nieko gero neradusi čia grįžau pas draugus. 

-Jam viskas gerai, jis atsigavo, -tyliai pasakiau. 

-Oh, tai mes galime važiuoti namo? -Louis atsistojo pastatydamas ir Jeff ant kojų.

Linktelėjau visiems. Nick atsisveikino su manimi bei visais kitais ir išlėkė pats pirmas, jo gyvenimas pilnas rūpesčių. Lou su Jeff išvažiavo taip pat. Mat Jeff turi pailsėti ir pavalgyti už du, todėl turi paskubėti. Liko Elan. 

-Jam tikrai nereikės pagalbos? -Elan atsistojęs priėjo. 

Papurčiau galvą. 

-Jam tikriausiai viskas bus gerai, aš būsiu čia, -pasakiau ir susikišau rankas į kišenes, nežinojau ar tikrai dabar galiu užmegzti su juo pokalbio ryšį. Jis atsiduso, greičiausiai pamanė jog jaučiuosi nejaukiai šalia jo. 

-Tuomet perduok jam sėkmės, važiuoju, -jis pamojo, -mano mergina manęs laukia. 

Nusijuokiau. Aš visada teisi. 

,,Just bad...''Where stories live. Discover now