,,Just bad'' 21 dalis

1.9K 107 7
                                    

Aš turėjau 12 valandų atsipalaiduoti , tą ir dariau . Gulėjimas vonioje pilnoje vandens ir levanda kvepiančių burbuliukų , geriausias atsipalaidavimas. Lenktynės , geras dalykas , bet tai turbūt pirmas ir paskutinis kartas kai aš dalyvauju tokiose rungtynėse , tai beprotiška ir nerealu . Kokia mergina dar galėtu sugalvoti dalyvauti ? Jokia , aš turbūt vienintelė durnelė kuri mano , kad aplenks kažkurį iš raumenų kalno . Aš matau kokia jėga turi Harry , bet kai pamačiau Elan . Maniau ,kad vaikinai tiesiog mėgsta sporto klubus , pasirodo ne , kuo daugiau raumenų , taip , jis dalyvauja lenktynėse . Aš tikiuosi , kad nenualpsiu prie motociklo , nes tai būtų pati didžiausia gėda , reikia mastyti pozityviai ir viskas nutiks gerai. Tiesa? ,,Ne''.  

    Aš nusidepiliavau  kojas ir išlipusi iš vonios ištepiau visą kūną vanilės kvapo kūnui skirtu aliejumi . Užsidėjusi naują pižamą su princesėmis išėjau iš vonios ir iškart į lovą . Harry nebuvo joje , tad įsitaisiau patogiai , labai patogiai . Paėmusi telefoną nuo spintelės nustačiau žadintuvą 8 ryto . Ryto lygiai 12 valandą aš  kirsiu starto linija ir  darysiu viską , kad tik pasiekčiau suknistą finišą . 

          Greit pramerkiau akis išgirdusi savo žadintuvo muzikėlę . Išjungusi žadintuvą lėtai atsisėdau ir pasitryniau akis , ryški šviesa pro langą akino . Apsipratusi su šviesa  pažiūrėjau į miegantį Harry , net nepasakytum , kad jis gali būti piktas . Patraukiau mintis šalin ir apsisiaususi pūkiniu megztuku išėjau iš kambario . Nebuvo nė gyvos dvasios , apart manęs . Virtuvėje susiradau kavos tabletes ir įdėjusi į aparatą padariau stiprios , tikrai stiprios kavos . Paėmusi iš šaldytuvo 4 kiaušinius juos iškepiau ir apsibarsčiau prieskoniais . Padariusi dvi porcijas pusryčių nuėjau į kambarį pažadinti Harry . 

-Kelkis .- truputi jį pajudinau ir išgirdusi , kad jis suinkščia išėjau . 

   Jis atėjo po kelių minučių , nė neapsirengęs . Nusukau akis į miesto vaizdą ir gurkšnojau kavą . Mano kojų pirštų galiukai nutirpo ir teko juos stipriai suriesti , nes jaučiau kaip tuoj nejausiu visos kojos . Lėtai atsistojau ir šyptelėjusi Styles nuėjau į kambarį apsirengti . Susiradau paprastus ir patogius rūbus . Žinoma , džinsai be kurių aš negaliu gyventi .  Susirišau plaukus į netvarkingą kuodą ir paėmusi Harry mašinos raktelius nuėjau pas jį .

-Mes turime važiuoti pas Nick - atsirėmiau į virtuvės durų staktą .

-Mh - jis greit išgėrė kavą ir praėjo pro mane į kambarį . 

           Harry leido man vairuoti , bet tai nebuvo gera mintis . Vairą suspaudžiau taip ,kad net krumpliai pabalo . Jaudulys , nekenčiu jo . Važiavau Harry pasakytu keliu į ,,Kelton'' gatvę . Sustojau prie didelio viežbučio ir mes nuėjome į jį  . Styles kažką pasakė merginai ir ji linktelėjusi suvedė laidiniame telefone skaičius ir laukė kol atsilieps kažkas . 

-Galit eiti - panelė šyptelėjo ir toliau dirbo savo darbą prie kompiuterio. 

   Harry sunėrė mūsų pirštus ir nusivedė mane link lifto . Mes pakilome į 3 aukšta ir nuėjome į 125 kambarį . Nė nesibeldę įėjome vidun pas Nick . Ardella  sėdėjo prie stalo ir rašinėjo į lapus kažką , o Nick dirbo su kompiuteriu patogiai įsitaisęs fotelyje.  Harry  atsisėdo kartu su manim ant sofos ir laukė kol Nick pakels galvą ir pagaliau pažiūrės į mus .

-Tu nebijai būti kada nors nušautas šitaip įsiverždamas į mano namus? - jis paklausė ir pakėlė akis į mus .

-Garantuoju , kad likčiau gyvas ,nes tu klišas - Harry nusijuokė , o aš tik sukirzenau , nes tai skambėjo juokingai . 

-Christelle eikit su Ardella į virtuvę , mes turime pakalbėti - Nick pamojo ranka Ardellai ir ši truputi suraukusi antakius parodė ,kad sekčiau ją . 

,,Just bad...''Where stories live. Discover now