Ačiū jog skaitote mano istorija , taip ir toliau ^^ Labai tikiuosi jog ši dalis patiks, gero skaitymo :) Vote♥P.s. pranešu! Ketvirtadieniais, penktadieniais ir šeštadieniais dalių greičiausiai nebus. Tomis dienomis grįžtu vėlai namo, todėl nebeturiu laiko parašyti , tik šiandien prisiverčiau. :)
P.s.s. Žinau, pabaiga nuostabi! :D
Nusekusi mamos pėdomis į apačią norėjau susilydyti ant kilimo. Nepagalvojau, kad mamos draugės mane matė kai buvau šešerių metų , todėl dabar sulaukiau didžių nustebimų. Kokia aš jau didelė, išaugusi graži mergaitė.
-Bet kodėl tokia griežta? Nejau paveldėjai viską iš tėvelio? -Teta kurios vardo nė nežinojau prakalbo. Griežta ,nes tu čia- pagalvojau. Jos žavėjosi manimi lyg naujų naminiu šuneliu, pudeliu su gražia uodegėle. Sulaukiau net stipraus apkabinimo. -Tu tokia sulysusi. Elena, tu duodi šiai mažylei valgyti?- Pala ką? Mažylei?
-Žinoma. - Mama atsiduso ir priėjusi patrynė man ranka per šoną apgailestaudama, kad ji turi tokias pakvaišusias drauges.
-Nemanau, jei tu gyventum su manimi būtum puikiai maitinama.- Teta šyptelėjo ir patampė už kasos. Pasijaučiau kaip dviejų metų mergaitė, ačiū dievui, kad negyvenu su ja.
Nusišypsojau ir pasišalinau iš svetainės. Nebegalėjau daugiau klausyti kaip jos kalbasi apie mano išvaizdą, kodėl aš nevaikštau su rožine suknele kaip mama vaikystėje. Juokas ima klausantis tokių dalykų, aš ir rožinė suknelė? Tikrai niekada nebūsime geriausios draugės. Šaldytuve radau šokoladinio pyrago. Apsilaižiusi lūpas ištraukiau pilną lėkštę skanėsto ir pasidariau kavos. Įsijungusi mamos kompiuterį pradėjau užkandžiauti. Kompiuteryje radau aplankalą su nuotraukomis kai buvau maža. Čia daug ir mamos nuotraukų, ir ji visai nepasikeitė, tokia pat graži ir jauna ,nors praėjo daug metų. Tėtis, daug nuotraukų kartu su tėčiu, ir nė vienoje nuotraukoje jis nesišypso. Pavertusi tolyn aplankalą darau nuotrauką kažkokio lapo. Pasukau truputi kompiuterį, kad galėčiau įskaityti tekstą. Čia buvo parašyta data, vieta ir toliau daug kalbos.
*2013-04-15.
Bartlett gatvė. *
Žinojau šią gatvę, tik nelabai nutuokiau kas nutiko būtent šiuo metu. Bartlett gatvėje gyveno mano tėčio draugas su šeima. Dažnai ten važiuodavome vasarą pailsėti arba susitikti.
*Du tūkstančiai tryliktaisiais metais, balandžio mėnesį ir penkioliktą dieną buvo nužudytas Adrijus Straik'as . Nužudymo žymės: Peiliu perrėžtas pilvas. Priežastys: nežinomos. *
Užteko pamatyti paskutinį sakinį ,kad tuoj pat išjungčiau kompiuterį. Nekvėpavau gerą minutę, man tikrai nepasirodė. Galvoje skambėjo ta pati eilutė: *Kaltininkas- Joy Ramwod*. Aš nežinojau kas yra toks Joy Ramwod. Tikrai ne mano tėtis. Aš neturiu pusbrolių, vienintelis gyvena Londone, visos kitos yra puseserės kurios gyvena New Yorke arba kur nors toliau Los Andželo. Baigiau valgyti pyragą ir gerti kavą. Greit padėjau mamos kompiuterį į vietą ir grįžau į savo kambarį , tiesa , turėjau eiti tyliai ant pirštų galiukų, kad mamos draugės nesumanytu manęs pasikviesti pakalbėti apie vaikinus ir visa kita. Užsidėjau savo striukę ir paėmusi kuprinę su visais daiktais nuėjau į garažą prie mašinos. Užvedusi greit išvažiavau iš namų ir tiesiai kitur.
Sustojau prie Harry namų ir nė nesibeldusi įgriuvau į namus.
-Harry?- Šuktelėjau per visus namus. Išgirdau savo aidą.
-Mm? -Jis numykė lipdamas laiptais žemyn. Atsidusau, tikrai maniau, kad teks sėdėti prie durų ir laukti kol jis grįš iš kažkur.
-Man reikia tavo pagalbos.
YOU ARE READING
,,Just bad...''
FanfictionPirmasis ,,Just bad...'' sezonas. Greitis.Meilė.Draugystė.Kraujas. Štai kas susideda keistame gyvenime , kuriame yra motociklai , kai tu esi nepalaužiama savo charakteriu . Nekenti daugelio dalykų , bet viskas vyksta greitai ir tu keitiesi , po tru...