-Ka tu čia veiki? - atsisukau pakviesta balso . Kailas stovėjo už manęs išsišiepęs lyg maža mergaitė gavusi saldainį.
-Kaip tai ką? - jo šypsena dingo į švelnią mimiką ir jis priėjęs pakštelėjo man į kaktą,- atėjau pas savo cukriuką.
Mano limitas cukriuko kažkada baigsis ir aš ištirpsiu . Norisi jį nužudyti už tokius pavadinimus .
-Tu jau žinai, tiesa? - atsidusau supratusi kodėl jis čia . Žinoma, tėtis jam jau pasakė .
-Taip , ir aš važiuosiu kartu, -jis linksmai pasakė.
-Žinoma, bet dabar aš turiu pabaigti pirktis, - šyptelėjau ir išėjau iš parduotuvės . Ėjau lėtai vis žiūrėdama kur galėčiau užeiti ir ko man vis dar reikia .Priėjau prie galo kur buvo kelios apatinio trikotažo parduotuvės ir pasukau į ,,Secret'' parduotuvę . Kailas staptelėjo prie įėjimo ir manęs nebesekė .
-Kas tau? -atsisukau į jį .
-Naaaa, - jis nejaukiai pasimuistė,- man čia eiti nederėtu.
-Kaip nori - prunkštelėjau ir įėjau į vidų . Jis nes nepagalvoja jog aš nešu kokius penkis maišus ir negali jų paimt . O tai jog jis bijo įeiti į moterų skyriu , vien jau šitas parodo koks jis ištižes yra lovoje .
Ranka perbraukiau per nėriniuotus naktinius ir ištraukiau šviesios blizgančios mėlynos spalvos . Prisidėjau prie kūno ir pažiūrėjau į veidrodį , jie puikiai tiko man prie akių . Pasiemiau keleta derinukų ir atsikrai apatinių .
-Laba diena - miela brunetė pasisveikino su manim ir pradėjo skenuot prekes .
-Hm , jei jau perkat už du šimtus dolerių , siųlau ir Calvin Klein apatinių rinkinį . Jums prisidės už dvi poras tik penkiasdešimt dolerių . - ji šyptelėjo .
-Oh , tai žinoma , paimsiu . - šyptelėjau ir išsitraukusi kortelę sumokėjau. Pasiemiau dar viena didelį maišą ir išėjau iš parduotuvės .
Kaitlas sėdėjo ant suoliuko ir laukė manęs . Nieko jam nesakiusi pasukau į dešinėn ir patraukiau link išėjimo .
-Kodėl mane palikai??! - užduses jis atbėgo .
-Oh , nes man reikia namo - piktai debtelėjau į jį ir nuėjau iki motociklo . - šūdas , čia viskas netilps .
Prikandau lūpa ir bandžiau sugalvot kaip visus septynis maišus parvešt namo .
*Jeff?? *
*M?*
*Atvažiuok iki parduotuvių , turiu daug maišų *
*Negaliu*
*Ką? , ei kodėl?? *
*Pakentėk*
Nieko nesupratau , bet neberašiau . Kaitlas kažkur nuėjo atgal į parduotuvę , o aš stovėjau pasirėmusi į motociklą . Galiausiai pamačiau Jeffanny BMW , bet čia tikrai buvo ne ji . Po velnių , ji tikrai tokių posukių nedaro , kad vos
nenunešė ženklo ,,akcijos'' . Privažiavus mašinai pastebėjau už vairo Harry . O čia tai velnias .
-Dieve šventas , į kokias atostogas tu išsiruoši?? - jis išlipo iš mašinos ir nužiūrėjo mano septynis maišus .
-Na , man reikėjo rūbų - atsipučiau - ir aš kviečiau Jeffanny , kur ji?
-Dabar aš pabūsiu Jeffanny - jis nusijuokė ir sudėjo mano maišus į bagažinę .
-Ej ej ej !!! - Kaitlas iki mūsų atbėgo su kava - kokio velnio tu krauni mano merginos maišus pas save į bagažinę?
Harry pažiūrėjo į jį kaip į nesveiką žmogų ir tuomet pradėjo juoktis . Aš stovėjau susiraukusi kol man atsibodo . Nuėjau prie jo paėmiau kavos puodelį ir įsėdusi į vairuotojo vietą užvedžiau mašiną .
-Cukriuk ką tu darai? - Kaitlas pakėlė antakius ir pažiūrėjo į mane
-Cukriuk?? !!! - Harry jau galima sakyt verkė pasirėmęs į bagažinę . - Cukriuk..!!! O dieve!!! - jis persibraukė su pirštu paakius , nes jam tikrai išėbgo ašaros .
-Kas tau biče nepatinka? - Kaitlas gan švelniai pasakė , o aš taip norėjau , kad jis užrėktu . Bet kur tau , jis juk kaip mergaitė .
-Atsiknisk , pudriuk - Harry piktai pasakė ir užvedęs motociklą nuvažiavo .
-Koks tu idiotas Kaitlai , lauksiu tavęs pirmadienį dešimtą - suurzgiau ir nuvažiavau namo .
Harry jau stovėjo prie vartų ir kažką rašė telefone . Privažiavus suvedžiau kodą ir vartai atsidarė . Harry įvežė mano motociklą į kiemą ir pastatė . Aš išsitraukiau visus pirkinius ir sumečiau vidun . Huh , aš atostogoms pasiruošus .
-Tik nepavėluok pirmadienį! - Jis riktelėjo ir išvažiavo iš kiemo . Nu ir gerai , net nežadėjau sakyt ačiū . Aš beveik niekada nesakau ačiū , išskyrus mama , tėtį , Jeffanny ..ir dar kokį nors mulkį .
Namuose kaip visada nieko nebuvo tad buvau viena . Užnešiau šeip ne taip maišus į savo kambarį ir pradėjau matuotis visus drabužius . Šortukai , maikutės , aptemtos maikutės , ,,kroptopai'' kurių nusipirkau apie septynis . Džinsai , juodi , mėlyni , balti .
Suknelės, vakarinės , laisvos ir dar kitokios . Galiausiai ištraukiau visą apatinį trikotažą ir pasimatavau tik naktinius . Jie puikiai man tiko , tik aš prie jų turėsiu priprast. Aš nuo mažens miegu su dviejom dalim . Ilgos kelnės ir maikutė . Tai būna su kokiais
nors mikimauzais arba gėlytėm pižamos .
Sudėjau viską į spintą ir vonioje prisileidau vandens . Pripyliau putų . Tėvai grįš tik vidurnakčiui , tad turiu daug laiko atsipalaidavimui .
Lėtai lipau į vonią , nes vanduo karštas . Sukišau abi kojas ir nuslidau visu kūnu į vandenį . Garsiai atsipučiau ir pasileidau muziką. ( Pasileiskit jei kas If i could fly- One direction) Dievinu tokius atsipalaidavimus . Kai nėra nei Kaitlo , nei Jeffanny ledinio balso arba
tėvų . Tyliai pradėjau niuniuot kai net nepajaučiau , kad balsu dainuoju. Turėjau visada gerą balsą , bet jo nenaudojau kaip dainavimui . Pradinėse klasėse lankydavau muzikos burelius , bet galiausiai supratusi , kad mano vaidmuo blogietės ir aš negaliu dainuot viešumoje .
Dauguma žmonių (mokykloje) mano , kad aš visiškai beširdė ir galiu nuskriaust visus žmones , bet aš net musės nesugebu nuskriaust . Benžemina nužudžiau tik dėl geriausios draugės , o jei jis to nebūtų padaręs jis vis dar skrajotų šiame pasaulyje.
Prasėdėjau vonioje apie dvi valandas kol vanduo truputi atšalo . Apsiviniojusi rankšluoščiu apsirengiau pižamą ir pradėjau krautis daiktus pirmadieniui . Visus naujus drabužius , savo mėgstamiausius megztinius , maikutes , kelnes ir parfumerija . Makiažo priemonės , kvepalai .
Įdėjau krauti telefoną ir iškart nuėjau miegoti . Rytoj manęs laukia sunki dienelė , bet aš jos laukiu jau labai ilgai . Du mėnesius iki Islandijos , žinoma tiek ilgai neįmanoma keliauti iki ten , bet mes turime sustoti ir kitose stotelėse ir prasitreniruoti prieš didijį pasirodyma.
YOU ARE READING
,,Just bad...''
FanfictionPirmasis ,,Just bad...'' sezonas. Greitis.Meilė.Draugystė.Kraujas. Štai kas susideda keistame gyvenime , kuriame yra motociklai , kai tu esi nepalaužiama savo charakteriu . Nekenti daugelio dalykų , bet viskas vyksta greitai ir tu keitiesi , po tru...