,,Just bad...'' 30 dalis

1.7K 89 3
                                    

Yohooo!! 30 dalis ^^ (Primenu , dalys nekeliamos kiekviena diena , bet jos ilgos ;) dažniausiai siekia 1500 arba 2000 žodžių )

Labai dėkoju už komentarus ir džiugu , kad jums ši istorija patinka . Ji nėra priskirta prie Romantikos , bet nesutikčiau jei kas pasakytu , kad jos čia nėra arba nebus. Bus , tiesiog palaukite ilgiau :)

Vote ir Komentuojam, malonu žinoti ką manote :* 




Buvo keista jį matyti apsirengusį juodai . Jis visada dėvėdavo rudas arba mėlynas kelnes ir marškinius , dabar jis atrodė kitaip . Jaučiausi siaubingai prieš jį , nors mus skyrė keletas metrų . Aš jį galima sakyti palikau be jokios priežasties , tiesa pasakius aš net nepasakiau jam , kad jį palieku . Jis visiškai nesujudėjo , lyg negyvas . Aš lėtai apsisukau ir užlipau ant motociklo , nes vaikinai jau laukė manęs . Užvedusi jį pažiūrėjau dar kartą į Kailą ir garsiai nurijau seiles . Jis atrodė baugiai , norėjosi prieiti arčiau ir įsitikinti , kad tai tikrai jis , nes kapišonas slėpė

plaukus . Nusukusi akis nuvažiavau paskui Harry ir Elan visu greičiu . Mane kamavo keletas klausimų dėl Kailo , bet stengiausi juos nustumti tolyn , nenoriu žinoti kodėl jis čia.

Grįžus pas Elan namo visi sukritome ant mažos sofutės . Užsisakėme picos ir įsijungėme lenktynes . Picai atvažiavus prasidėjo motociklininkų įdomioji dalis , tad valgėme ir žiūrėjome televizorių įsijautę .

Kelis kartus teko riktelt arba pašokt , nes prieš tokias rungtynes visi dažniausiai prie televizorių susiskirsto kas už ką , žinoma , be statymų . Šįkart aš balsavau už Meisoną , jis dažnai laimi ir jau ne pirmas kartas kaip esu jo fanė . Jam važiuojant paskutinį ratą teko atsistoti iš įtampos ir netgi pašokinėti . Dėja , jis nelaimėjo . Laimėjo Krisas , už jį balsavo Harry . Supykusi ant televizoriaus ir ant Meisono visiems palinkėjau labos nakties ir nuėjau į lovą . Jaučiausi pavargusi nuo vaikščiojimų nors ir buvo devinta vakaro . Greit nusiprausiau ir persirengiau į pižamą . Kritau į lovą ir šiltai susirangiau po patalais . Akys lėtai užsimerkė bei visas kūnas atsipalaidavo ir leido užmigti .

Prabudau nuo lovos įdubimo . Sustingau ir nekvėpavau , mano širdis plakė garsiai tikriausiai esantysis šalia galėjo tai girdėti .

-Dieve , kvėpuok , čia tik aš - Harry žemas balsas pasakė .

Garsiai atsikvėpiau ir pasukau galvą į jį . Jis buvo kitoje lovos pusėje , šalia manęs palindęs po patalais . Mėnulis apšvietė kambarį tad gerai jį galėjau matyti . Pakėliau antakį pažiūrėdama į jį bei nesuprasdama ką jis veikia mano lovoje .

-Nieko nesakyk , ta sofa pats nepatogiausias dalykas mano gyvenime - jis atsiduso ir pakišęs ranką po mano pižaminę bliuskutę stipriai mane prisitraukė prie manęs .

Greit atsistūmiau nuo jo krutinės , bet vis dar nieko nesakiau . Piktai į jį pažiūrėjau į nusisukau į kitą pusę . Jaučiuosi šiltai ir be Harry . Jaučiau ,kad jis labai arti manęs , bet tarpas mus skyrė kas buvo tikrai gerai . Užsimerkiau ir supyniau savo kojas ,

kad būtų šilčiau . Jaučiau miegą pasigliamžiantį mane , bet Harry rankos stipriai vėl mane prisitraukė prie nuogos krutinės ir suspaudė ,kad nepasitraukčiau .

-Harry...-suurzgiau , bet jis į tai nereagavo .

Pasidaviau bandymui ištrūkti ir suspaudžiau jo ranką kuri laikė mane . Įsitaisiau patogiau ir užmigau su Harry kvėpavimu man į kaklą.

,,Just bad...''Where stories live. Discover now