Štai nauja dalis :D Nesulaukiu jūsų nuomonių ...liūdna , bet visgi 7k peržiūriu ir 700 stars yra nuostabu ^^ Artėjam prie 40 ar ne?-Kas jai? - Louis pribėgęs paklausė ir paėmė ją iš mano rankų.
-Nežinau , ji tiesiog ...tokia nusilpusi ir jai skauda pilvą . - Susiėmiau už galvos ir apžiūrėjau Jeffanny kūną , kuris atrodė lyg negyvas , tik krutinė kelnojosi nuo jos gilaus kvėpavimo.
-Galbūt ją reiktų nuvežti į ligoninę? - Harry priėjęs paklausė .
Linktelėjau jam pritardama . Nors žinau , kad Jeffanny to tikrai nenorėtų , bet reikia sužinoti kas ją kankina . Aš tikra jog tai tikrai ne antras kartas skausmų , bet ji tiesiog tyli ir toliau kankinasi . Louis pakėlė jos kūną ir mes visi nuėjom link Harry mašinos . Susėdę iškart patraukėme link ligoninės. Harry važiavo labai greitai , aplenkdamas mašinas negalimose vietose , o Louis sėdėjo gale su Jeffanny ir žiūrėjo į jos baltą kaip popierius veidą . Ji užsimerkusi suinkšdavo ir susiimdavo už pilvo , galima sakyti aš jaučiu tą skausmą kaip ir ji , jaučiu didelį gailestį ir skausmą.
-Tuoj pakviesiu daktarus . - Harry sustojęs prie ligoninės greit nubėgo ten .
-Tai jau ne pirmas kartas tiesa? - Louis atsisuko į mane . Jo akys išdavė , kad jis jaudinasi , bijo labiau už mane . Turėjau apmąstyti , ką turėčiau sakyti , o ko ne . Negaliu tiesmukiškai rėžti , jog ji man liepė Louis nesakyti viso šito , kai tai įvyko pirmą kartą .
-Aš ...ji tau niekada nesakė?
-Ne , tai pirmas kartas kai matau ją tokiame skausme .
-Aš labai tikiuosi jog tai tik šiaip , kažkokia nesąmonė jos pilve kuri sukelia skausmą. - Tai pasakiusi supratau , jog tai buvo neaiškus žodžiai , bet dabar man nerūpėjo ką sakau , tiesiog noriu , kad draugei palengvėtų.
Harry grįžo su keletą daktarų . Jie greitai paguldė Jeffanny ant lovos ir nuvežė į ligoninės vidų . Mes ėjome paskui daktarus su baltais apdarais . Jie pritaisė prie Jeffanny vežamos lovos kampe lašelinę ir toliau greitai nuvežė ją koridoriumi tolyn . Tik priėjus prie palatos, durys buvo užtrenktos mums trims prieš nosį , todėl nebeliko kitos išeities kaip tik atsisėsti ant baltų kėdžių , sujungtų į vieną ilgą eilę . Louis sėdėjo užsimerkęs šalia manęs , o Harry ir aš tikriausiai galvojome , mintys neapleido manęs ir tos mintys nebuvo pačios pasakiškiausios , lyg su nelaiminga pabaiga . Jaučiausi blogai. Pilvo apačią pradėjo mausti nuo ligoninės stipraus vaistų kvapo . Giliai atsidusau ir įkvėpiau daugiau oro leisdama plaučiams atgyti . Nuo mažumos esu alergiška baime šiai vietai , jaučiu didelį stresą , bet paaiškinti to žodžiais negaliu . Nemoku apsakyti kodėl bijau čia sėdėti , ar net peržengti slenkstį ligoninės durų . Apima baimė , jausmas lyg eičiau čia tik nutikus kokiam nors blogam dalykui , bet žinoma , dabar aš čia , su blogomis mintimis , jausmu ir visais kitais įmanomais būdais , kas paaiškina ,kad jautiesi blogai ir turi problemų.
Sėdėjome ilgai , į palatą kur gulėjo baltas draugės kūnas vis įeidavo ir išeidavo daugiau daktarų , atrodo lyg ten gulėtų monstras , kurio pilvą reikia išpjauti ir išimti dar daugiau pabaisų . Žinau vieną , jie stengėsi gelbėti Jeffanny gyvybę , o mes sėdėjome ir laukėme . Nė vienas iš mūsų nepratarė nė žodžio , tik Harry prieš keletą minučių prasinešęs , kad eina į tualetą dingo ir paliko mus su Louis tyloje . Nebeturėdama ką veikti pradėjau skaičiuoti kiekvieną mūsų atsidusimą ir gilų įkvėpimą , jeigu dar ilgiau čia sėdėsim turbūt galėsiu ir širdies dunksėjimus suskaičiuoti . Tik Harry spėjus grįžti vyriškis su baltu apsiaustu išėjo iš palatos .
-Kuris iš jūsų yra artimiausias asmuo panelės?
Jau stojausi sakyti , jog tai aš esu viena iš artimiausių draugių , pažįstu ją nuo vaikystės , bet Louis aplenkė mane įeidamas greit į palatą . Gydytojas tik liūdnai į mane pažiūrėjo ir nusekė paskui Lou .
YOU ARE READING
,,Just bad...''
FanfictionPirmasis ,,Just bad...'' sezonas. Greitis.Meilė.Draugystė.Kraujas. Štai kas susideda keistame gyvenime , kuriame yra motociklai , kai tu esi nepalaužiama savo charakteriu . Nekenti daugelio dalykų , bet viskas vyksta greitai ir tu keitiesi , po tru...