Utiuriutiutiu ♥ Nauja dalis ^^ Labai tikiuosi jum ji patiks , todėl Vote kai perskaitysit ir komentuokit :) Kaip manot kas bus toliau? Ją nužudys ar kažkas išgelbės? Princas ? Heh , laukit kitos dalies ♥
Palikau verslo kambarį. Ėjau su pasididžiavimu , kad aš tai padariau , aš įvykdžiau Nick duotą man darbą . Jis puikiai nusisekė , nesitikėjau , kad esu tokia gera su įtikinimais , kad žmogus pardavęs šį daiktą tikrai nenusivils. Tikriausiai suviliojau Poną su mintimi , kad pats metas kurti šeimą. Greitu žingsniu ėjau iš šios vietos , nenorėjau , kad jis apsigalvotų ir pasivijęs mane sakytu ,,ne'' . Bet tik pasukus už kampo į tamsų koridorių pamačiau du siluetus . Išsigandau , jog tai žmonės kurie mane nužudys , o pinigai jau pervesti . Bet arčiau priėjus , nusiraminau , tuo pačiu ir sutrikau . Tai buvo Kailas ir kažkoks man nepažįstamas žmogus . Suraukiau antakius nesuprasdama ką jis čia veikia , bet ilgai galvoti nereikėjo . Mano pasąmonė priminė man jog jis : Žudikas . Ėjau vis dar greitu žingsniu žiūrėdama jam tiesiai į sidabrines akis sumaišytas su pykčiu ir mano pykdymu . Jis nenuleido akių , tik man einant pro šalį menka šypsenėle šyptelėjo . Jo draugas arba palydovas nužiūrėjo mane taip pat , bet jo atpažinti nespėjau . Turbūt ir nebūčiau , Kailas greičiausiai susirado žmogų kuris taip pat žudo ir jį priėmė į savo šeimą. Baigusi akių kontaktą , greit nuėjau iki durų ir joms atsidarius išlėkiau lauk . Nužingsniavau prie motociklo ir garsiai atsikvėpiau . Norėjosi sušokti laimės šokį , bet čia buvo kamerų , todėl nustačiusi rimtą miną veide , užsidėjau šalmą ir užlipusi ant motociklo greit išvažiavau iš niūrios vietos . Man buvo įdomu ką Kailas žada pirkti . Narkotikus ? Galbūt , bet jis be melo man yra sakęs jog niekada tokių niekalų nevartotų . Žinoma , neverta tikėti , bet manau tai galėtų būti arba pardavimui arba šiaip ... - Žudyti kitus . - Mano pasąmonė priminė.
Pranešiau Nick skambučiu , jog viskas nupirkta . Nesakiau jam jog nupirkau už daugiau nei penkis šimtus , bet jis tai greitai sužinos . Galbūt reikėjo paskambinti Ardellai . Ji būtų pamelavusi jog nusipirko batelius už šimtą tūkstančių . Bet tai apsurdiškas melas , nes Nick nėra toks kvailas. Grįžau namo po viso darbo . Mamos mašina jau puikavosi kieme , tikiuosi ji gerai pailsėjo . Pastačiau motociklą garaže ir tyliai nuėjau į namus . Pakabinau striukę ant pakabos ir nusimetusi batus šalia nuėjau į svetainę . Mama gėrė arbatą ir žiūrėjo filmą susiraičiusi į apklotą. Jai atsisukus į mane šyptelėjau šilta šypsena ir priėjusi apkabinau . Ji pakštelėjo tyliai lūpomis man į kaktą . Židinys šildė namus nuo šalčio , o kelios žvakės dar labiau papildė jaukumo kambaryje . Viskas kaip visada tvarkinga .
-Kaip sekasi mama? - Atsisėdau šalia mamos .
-Viskas puiku . - Ji šyptelėjo šilta šypsena . - Perrašiau tėčio verslą ant manęs , dabar turėsiu daug darbo .
-Tau tikrai viskas gerai? - Tyliai paklausiau ir su gailesčiu pažvelgiau į ją .
-Christelle , baik . Tai ne pasaulio pabaiga praradus artimą žmogų . Mes turime gyventi , išlaikyti šiuos namus ir aš vis dar esu mama . Tai buvo tik silpna akimirka ir man reikėjo pertraukos . Neketinu keisti savęs ir savo gyvenimo dėl Tėčio mirties . Kol aš gyva , viskas priklausys man . - Ji griežtu tonu atsakė.
-Aš tik nenoriu , kad tau skaudėtų . - Atsidususi dar kartą pažiūrėjau į mamą ir pakilusi nuo sofos palikau kambarį .
Antrame aukšte įėjau į savo antruosius namus šiame name . Juoda , ir rožinis kilimėlis . Ištraukusi iš kuprinės knygas apžiūrėjau visus namų darbus ir svarbius mokykliškus dalykus . Neradusi namų darbų žymių , sudėjau knygas atgal į kuprinę ir apžiūrėjau drabužinę , ką rytoj mokyklai rengsiuosi . Mėlyni džinsai , juodas megztukas ir maikutė. Išsirinkau žiedus bei mažus auskarus padalinti įvaizdį . Persirengusi drabužius į pižamą klestelėjau į lovą ir panirau į miegą .
YOU ARE READING
,,Just bad...''
FanfictionPirmasis ,,Just bad...'' sezonas. Greitis.Meilė.Draugystė.Kraujas. Štai kas susideda keistame gyvenime , kuriame yra motociklai , kai tu esi nepalaužiama savo charakteriu . Nekenti daugelio dalykų , bet viskas vyksta greitai ir tu keitiesi , po tru...