Labutis :)
Nežinau ar jums ši dalis labai patiks , nes mane ji erzina. Kažkodėl neturėjau didelio noro rašyti , bet trinti irgi negalėjau ;D Taigi , nežinau ...kita dalis turėtu būti geresnė , nes šiai pritrūko minčių xd
Ačiū už vote :*
Grįžusi į Elan namus pastačiau motociklą šalia namo . Greitų žingsniu įėjau į namus ir nusimečiau striukę . Apžiūrėjau pirmą aukštą , bet čia Harry nebuvo . Virtuvėje kažkas barškėjo , bet tai tikrai nebuvo jis . Greitai laiptais užlipau į antrą aukštą ir stipriai atidariau savo laikino kambario duris . Harry gulėjo lovoje ir naršė telefone . Priėjusi atėmiau telefoną ir stipriai sviedžiau jį į kito kambario galą.
-Kas per velnias?!!! - Jis garsiai suriko ir atsistojo .
Nieko nesakiusi išsitraukiau lapelį iš galinės kišenės ir jį išlankščiusi atkišau jam prieš veidą . Jis lėtai paėmė lapelį ir pradėjo skaitinėti .
-Tai kažkokie tavo tėvo dokumentai dėl verslo ..- jis prunkštelėjo .
-Mh ..- piktai numykiau .
Mačiau kaip jo akys nukeliavo žemyn ir jis kaip ir Kailas , perskaitė sakinius kita kalba . Jo suraukti antakiai išsitiesino , o akių vyzdžiai išsiplėtė. Jis perskaitė tikriausiai du kartus tai kas parašyta .
-Kur tu jį radai? - jo balsas buvo žemas ir graudinantis .
-Savo tėčio apartamentuose - piktai atsakiau . - kas tai?!
-Na tai ...- jis nebaigė sakinio ir atsisėdęs susiėmė už galvos .
Truputi atsitraukiau tolyn , bet mano alsavimas vis dar buvo greitas .
-Kas tai??!!! - riktelėjau .
Girdėjau Elan atbėgantį čia . Prieš jam įeinant į kambarį užtrenkiau kambario duris prieš nosį , dabar man reikėjo tik Harry .
-Tai sutartis . Kaip ir mirties aktas , kad tavo tėtis turi būti nužudytas . - Jis ramiai atsakė ir pažiūrėjo į mane .
Susiraukiau nieko nesupratusi . Jaučiausi pasimetusi , mintys klaidžiojo siaubinguose žodžiuose . Ir jie tikrai nebuvo gėlytės ar kažkas panašaus, vienintelis žodis kurį mačiau prieš akis buvo , Mirtis . Papurčiau galvą ir pažiūrėjau į Harry kuris nenuleido akių , tikriausiai laukia , kad aprėkčiau ar kažką panašaus padaryčiau . Bet aš tik atsisėdau ant žemės . Bandžiau prisiminti tėčio žodžius kai jis kalbėdavo apie mirtį . Tą sakinį esu girdėjusi tris kartus :
-Mes mirštame nuo savų rankų , svetimi tik padeda .
Tai buvo žodžiai kurių aš nesuprasdavau , nes buvau vaikas ir tai būdavo kodas mano kvailoms smegenėlėms . Bet kodėl čia paminėtas Kailas mano atsakymas buvo neatsakytas . Supykusi pati ant savęs , kad elgiuosi lyg silpna mergaitė greitai atsistojau ir trenkusi su koją į duris jas atidariau . Elan buvo į jas atsirėmęs , tad jam kliuvo į nosį .
-Dieve šventas , kas negerai tau?!- Jis surėkė susiėmęs už nosies .
Piktai į jį pažiūrėjau į nulipau laiptais žemyn . Pagriebiau motociklo raktelius ir nulėkiau prie motociklo . Šįkart nebeturėjau laiko pasiimti šalmo , bet man jo nereikėjo . Žinojau kur važiuoti , nors tiesa sakant gali būti , kad klystu. Užvedžiau motociklą ir išvažiavau visu greičiu iš kiemo . Pavažiavusi penkis šimtus metrų pasukau dešinėn ir važiavau tiesiai . Privažiavusi seną parduotuvėlę pristabdžiau , bet tiesiai važiuoti nesustojau . Privažiavusi pastatą su daug piešinių sustojau . Gerai , kad nesirengiu rožiniais rūbais , čia tikrai būna pilna girtuoklių kurie mane užmuštu arba išprievartautu , bet man reikėjo surasti vieną žmogų . Įėjusi į pastatą perėjau per didelį kambarį ir pro kitas duris išėjau vėl į lauką . Apžiūrėjau senus namus ir patraukiau link juodo namo . Nežinojau ar tikrai ši vieta , bet mano mintys neleido man nuklysti kitur . Suėmiau durų rankeną stipriai ir atidariau jas . Namo vidus buvo tamsus , nesitikėjau rasti čia kažko gyvenančio . Praėjau pro svetainę ir tyliai, lėtai atidariau dar vienas duris . Kaip ir tikėjausi , mano atmintis manęs neapgavo . Ant kėdės sėdėjo vyras , nepažinojau jo kaip žmogaus , bet jį puikiai žinojo mano tėtis.
YOU ARE READING
,,Just bad...''
FanfictionPirmasis ,,Just bad...'' sezonas. Greitis.Meilė.Draugystė.Kraujas. Štai kas susideda keistame gyvenime , kuriame yra motociklai , kai tu esi nepalaužiama savo charakteriu . Nekenti daugelio dalykų , bet viskas vyksta greitai ir tu keitiesi , po tru...