,,Just bad...'' 48 dalis

1.5K 88 3
                                    

Awwww ačiū už 10k ♥♥ Esu be galo laiminga ♥ Vis daugiau naujų skaitytojų ir jūs ♥ Laukiu komentarų daugiau, ką manot , turiu žinoti :D (Dalis ilga, todėl ir rašėsi ilgai xd) 

Bučkis ir sekmės skaitant :) 


Prabudau neįtikėtinai anksti, nereikėjo nė žadintuvo. Šiandien sekmadienio rytas, o tai reiškia jog rytoj į mokyklą ir aš privalau eiti. Paprašysiu Louis, kad jis pabūtų čia. Negaliu praleisti pamokų tada kai mokyklą baigsiu už kelių mėnesių. Lėtai atkėliau Harry rankas nuo liemens ir išlipau. Kūną apgaubė šaltis, todėl greit užsidėjau maikutę. Palikau duris praviras ir nuėjau į virtuvę. Padariau du puodelius karštos arbatos ir į vieną įdėjau baltų miltelių. Prikišau puoduką prie nosies ir įkvėpiau. Tik kvapui įsiskverbus vos neišmečiau puodelio.

-Jis numirs. -Sušnypščiau ir padėjau puodelį nuo šlykštaus kvapo. Arbata kvepėjo lyg daug sumaišytų žolelių ir pridėta šieno su trupučio arklių aromato, arkliu gardo aromato tiksliau. Įpyliau į stiklinę vandens jei nuo šio gėrimo Harry sublogtu. Sutepiau keturis sumuštinius ir su padėklu nuėjau į viršų. Harry vis dar miegojo, susirietęs. Jo kaktą buvo šlapia nuo prakaito, tai reiškia jog jis karščiuoja, jo kūnas priešinasi. 

-Harry..-Padėjusi padėklą priėjau ir truputi jį pajudinau.

-Mmm..-Jis išlemeno ir truputi prasimerkė. Šyptelėjau tik jo akims prasivėrus, jos vėl buvo  žalios, bet nežibėjo, buvo kiek nublankusios.

-Padariau tau pusryčių ir arbatos.- Padaviau lėkštę jam ir puodelį, arbata jau spėjo atvėsti, bet kvapas ne. Jo rankos puodelį nulaikė silpnai, todėl prilaikiau jį. Harry rankos šaltesnės nei žiema, kaip ir pats kūnas. Jo plaukai gražiai pasivėlę šonuose, akys blankios, lūpos vis dar praradusios spalvą. 

Žiūrėjau kaip Harry lėtai pakelia puodelį iki lūpų ir gurkšteli. Jis lėtai nurijo skystį, ir stebėjausi kaip nepašoko ir nenudėjo manęs, tikriausiai tvardėsi iš visų, kad nepasakyti man jog skonis kaip arklio šūdo. (Aš net nežinau koks jo skonis). 

-Elle...dieve...-Harry stipriai užsimerkė ir sulaikė kvėpavimą. 

-Prašau neuždusk. -Priliečiau ranka jo petį kiek sunerimusi, kad jis jau ketina nusižudyti. 

-Šlykštu..-Jis atsikosėjo ir vėl atsigulė į lovą.  Nieko nebesakiau, tiesiog žiūrėjau į jį, užsimerkusį ir kankinantį skausmo, nežinojau ar tikrai skausmo, bet nuo virpėjimo, kumščių sugniaužimo sprendžiu jog tai skausmas, žudantis iš vidaus skausmas. Atsikėlusi nuo lovos paskambinau mamai ,pranešiau jog šiandien negrįšiu tik ryte labai anksti pasiimti daiktų į mokyklą. Jai ši mintis nepatiko, bet susitaikė su tuo. Pamelavau, kad Jeff serga. Jeff, kitame pavidale, vyriškame pavidale, mano simpatijos kūne. (Šito nesakiau). Aptvarkiau kambarį, virtuvę ir visus kitus kampus kur mėtėsi šiukšlės kol galiausiai nebeturėjau ką veikti tik girdyti Harry arklio išmatų skonio arbata. Sėdėjau ant lovos ir viena akimi žiūrėjau į Harry, kita į televizorių. Sulaukiau skambučio, iš Louis.

-Gyva? -Jis linksmai paklausė.

-Leisgyvė. 

-Na, jei atsiliepi ir atsakai tuomet labai gerai.- Galiu matyti kaip jis nusišypso pašaipia šypsenėle.- Taigi, ar aš tau minėjau, kad neturiu to tikrojo vaisto? 

-Louis! -Riktelėjau.

-Greičiausiai neminėjau. -Jis nusijuokė.- Taigi, aš jo neturiu ir tikrai negaliu jo gauti pats, tikriausiai mirčiau, bet kadangi aš esu mylimos merginos vaikinas ir esu beveik tėtis, tikrai neketinu aukotis dėl to idioto gulinčio lovoje. Neleidai jam patirti orgazmo? 

,,Just bad...''Where stories live. Discover now