Harry su Louis pradėjo juoktis , o Jeffanny stovėjo lygiai taip pat kaip ir aš , išplėtusi akis .
-Gera mergina - Louis nusivalė ašaras - pamiršta savo vaikina - Jie vėl pradėjo juoktis , vos ne gulėdami ant žemės.
-Ech , pabūsiu aš už tavo vaikina - Jeffanny paėmė mane už parankės ir nusitempė link mūsų mašinos .
Mūsų vežinėtojas (kaip supratau) sudėjo mano ir Jeffany lagaminus , bet daugiau nebetilpo .
-Amm , atsiprašau , jūs tik vienos? - jis šyptelėjo
-Ne , jos su vaikinais - Louis linksmai pasakė , o vairuotojo veido išraiška subjuro . Kaip šita suprast?
-Esmė tame , kad merginų lagaminai labai dideli , tad į bagažinę nebetelpa - jis atsikrenkštęs paaiškino .
-Vadinasi merginos sėdės ant stogo - Harry šyptelėjo pasišaipęs .
-Nebent jūs galėtumėte visi keturi susigrūst į galą - vairuotojas apgailėstaudamas pažiūrėjo į mus .
-Kokiu susigrūdimo būdu mes jums turime ten tilpti? - Harry suurzgė
-Kažkas kažkam ant kelių - Louis šyptelėjo .
-Kas iš mūsų lengviausias? - Jeff pratarė ir visi trys sužiuro į mane , net ir vairuotojas .
-Ir? - susiraukiau nesupratusi ką jie turi omeny.
-Kuris iš mūsų stipriausias? - Jeff vėl paklausė ir mes visi trys atsisukom į Harry .
-Kaip suprast? - išplėčiau akis
-Į mašiną - vairuotojas atidarė duris ir leido Jeff sėstis pirmai .
-Tai tipo?? !!- surikau supratusi apie ką jie kalbėjo .
-Tipo tipo , sėskis - Harry galiausiai atsisėdęs patapšnojo per kelius .
Suurzgiau ir nenoriai atsisėdau jam ant kelių .
-Mano užpakalis kietas - pasakiau uždarydama duris .
-Ir gražus - jis nusikosėjo apsimesdamas , kad to nepasakė .
Vairuotojas sudėjo Harry ir Louis lagaminus į priekį ir užvedęs mašina išvažiavo iš oro uosto . Čikaga tikrai didžiulis miestas , čia dar nesu buvusi . Nes mes nelabai dažnai su šeima
važiuojame po Šiaurės Ameriką . Visi keturi prisispaudę prie nepraleidom pro akis nė vieno vaizdelio . Parduotuvės , o dieve šventas , jų čia tūkstančiai . Mes su Jeffanny abi vienu metu atsisukom vieną
į kita ir nusišypsojom šelmiškom šypsenom.
Čia daugybė žmonių , bet jie visi beveik šypsosi ir yra laimingi , tai kur kas geriau nei ten kur buvome mes . Po mažiau nei penkiolikos minučių mes privažiavome didžiulį penkių žvaigždučių viežbutį .
-Koks turtuolis mus taip aprūpina? - paklausiau išsitiesusi ant Harry kuriam tai nepatiko .
-Paslaptis - Louis mirktelėjo ir laukė kol sustosime .
Vairuotojas atidarė mums duris ir aš jau lipau lauk kai Harry mane nustumė .
-Ei - zuzyziau vos išsilaikydama ant kojų . Vairuotojas pagriebė mano riešą , kad išsilaikyčiau ir nusišypsojo .
Specealiai paėjau atgal ,kad Harry įkristu į mašina . Išgirdau bumtelėjima atgal ir šyptelėjusi nuėjau . Štai kas būna kai mane bando nuverst . Jeff įsikabino man į parankę ir mes nusijuokdamos nuėjom iki didžiulių viešbučio
YOU ARE READING
,,Just bad...''
FanfictionPirmasis ,,Just bad...'' sezonas. Greitis.Meilė.Draugystė.Kraujas. Štai kas susideda keistame gyvenime , kuriame yra motociklai , kai tu esi nepalaužiama savo charakteriu . Nekenti daugelio dalykų , bet viskas vyksta greitai ir tu keitiesi , po tru...