Prieš mus stovėjo Šeilas. (Jis paminėtas 4 dalyje ,kaip blogiausias lenktyninkas) Mes abi su Jeff stovėjom su pravertom burnom ir lyg stiklinės .
-Labas gražuoles - Jis atsisuko į mus ir nusišypsojo pašaipia šypsena .
-K-k-kaip s-s-upras-st? - vos išstenėjau du suknistus žodžius .
-Taip ir suprast , einam kavutės , jums reiktu daug sužinot - jis šyptelėjo ir apkabinęs Ardella nuėjo .
Harry su Louis jau viską žinojo . Nes jie juokėsi iš mūsų reakcijos . Mano galvoje kirbėjo tūkstančiai klausimų .
-Taigi , manau jūs norite užduoti man klausimų , prašom - jis įsipatogino odiniame fotelyje kaip grynas namo šeimininkas .
-Kodėl tu čia?? - mes su Jeffanny vienu metu paklausėme .
-Hah , jūsų subines turiu išlaikyt , ir aš čia gyvenu - jis ramiai atsakė .
-Kaip suprast išlaikyt? - šįkart jau aš paklausiau .
-Na , kaip tau atrodo iš kieno kišenės visi tie viežbučiai , pinigai lėktuvams , lenktynėms ir taip toliau?
-Tai štai kas tas milijardierius kuris mus išlaiko , idiotas . - Jeff pasišaipė .
-Na , tas idiotas daug ką gali . - jis jai lyg tėvas atsakė .
-Kodėl tu tuomet LA dalyvavai lenktynėse? - vėl paklausiau .
-Nes žiūrėjau kuris bus geriausias , ir taip tu mergyt esi nuostabi ant motociklo .
-O Harry?
-Šitas šūdžius jau senai nuostabus . - Harry nusijuokė nuo jo žodžių .
-Kodėl tu mus remi? - paklausiau
-Nes aš prisiėmiau jus kaip savp lenktyninkus , galima sakyt aš jūsų direktorius .
-Kiek laiko tu tikėjais apsimetinėt?
-Iki tol kol tu išvykai iš LA , ir kai aš išsirinkau jus , sėdėjau ten atsikrai nuo žmonos ir namų vien tik tam , kad išrinkčiau geriausius lenktyninkus ir patikėk manim , aš buvau visur , tokių kaip jūs nedaug .
-Islandijoj?
-Spėk kas laimėjo prieš tavo tėtį paskutinį kartą? - jis pakėlė antakį .
-O dieve ??!!!- aš užsidengiau burną rankomis .- Jūs rimtai nugalėjot mano tėtį???
-Taip brangute , aš jį tiesiog praskrodžiau - jis nusijuokė .
-Kiek jums metų? - nesigėdydama paklausiau
-Elle..- Harry suraukė antakius dėl to , kad klausiu . Ir vėl Elle.
-35 , žinau nepanašus .- Šeilas atsakė .
-Šeilai tai jūs čia ilgai gyvenat? - kažkodėl kreipiausi į jį jūs , jis visgi 17 metų už mane vyresnis .
-Nick , vadink mane Nick - jis mirktelėjo .- Taip , kai tik su Ardella susituokėm atsikraustėm čia.
-Paleisk , einu panelėms atnešiu arbatoms - Ardella pakštelėjo Nick'ui į skruostą ir nuoėjo į virtuvę .
Sėdėjom tyloje , na nevisai . Vaikinai kalbėjo , o mes su Jeff gėrėm arbata .Aš vis dar neatitraukiau akių nuo Nick , nors tai ir buvo keista . Tyrinėjau ar tai tikrai jis , toks mulkis (bent jau buvo mano akims) , o dabar milijardierius .
Kiek dar nesąmonių sužinosiu iki Islandijos?
-O kas nupirko man motociklą? - paklausiau ir jie visi atsisuko į mane . Pastebėjau Nick pasimetimą , tai reiškė , kad ne jis .
YOU ARE READING
,,Just bad...''
FanfictionPirmasis ,,Just bad...'' sezonas. Greitis.Meilė.Draugystė.Kraujas. Štai kas susideda keistame gyvenime , kuriame yra motociklai , kai tu esi nepalaužiama savo charakteriu . Nekenti daugelio dalykų , bet viskas vyksta greitai ir tu keitiesi , po tru...