,,Just bad...'' 19 dalis

2.2K 109 0
                                    

Nuotraukoje Jeffanny :P Jei vis dar  prisimenate jos baltus plaukus :D 

Votee! Ačiū už daugėjantį skaičių skaitytojų ir truputi komentarų ;)  Labai laukiu kol pasieksiu 1k peržiūra ^^ Tad , vote , komentuojam ir jei patinka parekomenduokit draugėm arba kažkam :* 

Myliu :* 


Virtuvėje tylūs bildesiai mane pažadino . Lėtai pramerkiau akis ir jas patryniau . Harry buvo prisispaudęs prie manęs lyg žiurkė , tad šalta man tikrai nebuvo . Ir žinoma , jo ranka buvo ne ant mano pilvo , o ant krutinės .

Lėtai patraukiau jo ranką ir apkamšiau kaip mažą vaiką išlipusi iš lovos. Užsidėjau savo chalatą ir pagriebusi telefoną nušlepsėjau į virtuvę. Kaitlas ieškojo kavos puodelio atidarynėdamas visas spintelės dureles. Nieko nesakiau , tiesiog

prisėdau ant baro kėdės ir žiūrėjau kaip jis vargsta ieškodamas jo . Galiausiai jis rado puodelį ir atsisuko į mane . Jis kruptelėjo pamatęs mane , bet papurtęs galvą priėjo ir atsisėdo iš kitos pusės.

-Labas rytas - jis tyliai sušnabždėjo.

-Kodėl nemiegi? - mano balsas buvo kaip kvarkiančios varlės .

-Norėčiau nueiti iki kavinės , ir tuomet dar kai kur - jis šyptelėjo ir atsistojęs nuėjo prie kavos aparato.

Tiesa pasakius aš nežinojau ką jam pasakyti , nes mano galvą buvo tuščia . Man tikrai trūksta miego , bet problema yra tame , kad aš nenoriu miegoti . Kaitlas paėmė kavą iš kavos aparato ir vėl prisėdo prie manęs .

-Tu labai pyksti? - po gan ilgos tylos paklausė.

-Ne Kaitlai , aš nepykstu visai - pasakiau tiesą .

-Tai ką tu darai su Harry?

-Geriau paklausk ką jis daro su manim - atsidusau ir nusibraukiau plaukus nuo veido .

-Tu jau ..nebe ..turiu omeny ..nejauti jokios meilės?

-Nežinau - atsisukau į jį ir pažiūrėjau į jo išplėstas mėlynas akis - aš net nežinau ar galiu pasakyti tai jog mylėjau tave .

-Taip gali prisikviesti nelaimės - jis sušnibždėjo ir atsistojęs nuėjo į savo kambarį .

-Pala ką? - nieko nesupratau .

Jis turi omeny , kad kažką gali man padaryti? . Suprunkščiau nuo savo minčių ir paskambinau kambarių tarnybai , kad gali atnešti vieną porciją pusričių . Palaukiau keleta minučių ir vaikinas atnešė mano pusryčius . Paėmusi padėkla nuėjau atgal į kambarį ir atsigulusi šalia Harry pradėjau pusryčius .

Harry tikriausiai užuodė kavą , nes jo nosis judėjo .

-Pasakyk , kad atnešei man pusryčius - jis tyliai pasakė.

-Taip , bet jie mano - sušnabždėjau ir atsikandau didelį kąsnį bandelės su karamele .

Harry nieko nebesakė , nes greičiausiai vėl užmigo . Pabaigusi pusryčius paskambinau tam pačiam vaikinukui ir padėjau padėklą prie dūrų . Mano telefonas suskambėjo tad turėjau greit nubėgti iki kambario , kad nieko neprižadinčiau .

-Klasau? - tyliai atsiliepiau nepažįstamąjam numeriui .

-Sveika Christelle , čia Nick , jau atsikėliai? - atsidusau išgirdusi Nick balsą.

-Taip , aš vienintelė čia gyva - nusijuokiau .

-Puiku , gal norėtum vakare su manimi pavakarieniauti? - jis ramiu tonu paklausė

,,Just bad...''Where stories live. Discover now