,,Just bad...'' 5 dalis

2.5K 109 0
                                    


-Šiandien po pamokų pas Louis. -Jeffanny pribėgusi prie manęs per pertrauką pasakė.Pas Louis? Dar vienos rungtynės?

-O kam? - susiraukiau

-Nes jis liepė...- Harry pasakė man praeidamas ir užkliudydamas mano petį . Jis visada toks piktas  ir liks tikriausiai .

Jau buvo paskutinė septinta pamoka ir po šitos turėčiau eit namo, bet ne , eisiu pas Louis . Visada mėgau mokytis, tačiau negaliu pakęsti mokyklos. Kai mokytojai rėkia arba aiškina nuobodžią temą. Geriau atsiversti vadovėlį ir viską perskaityti, taip daug įdomiau ir viską galima labiau suprasti. Suskambėjus skambučiui visi mokiniai patraukė į klases kaip ir aš į Fiziką . Ši pamoka nėra mano nemėgstamiausia , bet ir nėra užrašyta ,,Geriausių pamokų'' sąraše. Mokytojas pasisveikino ir liepė atsiverst namų darbus, kurių greičiausiai nepadariau .

-Rašykis. - Jeff sušnabždėjo paduodama savo sąsiuvinį ir aš nieko nelaukus nusirašiau . Jai ši pamoka sekasi, ji supranta matematika tad ir Fizika dar lengviau.

-Ačiū. -Nusirašiusi visas formules atidaviau sąsiuvinį jai ir toliau rašiau ką mokytojas liepė. Tūris, šita nesąmone mes jau mokomės antra savaitę, ir baigiam viska išmokt atmintinai . Na nieko , tai tik paskutiniai metai ir aš baigsiu mokyklą . Dabar belieka sulaukti Kalėdų ir naujųjų metų .

Staiga mano telefonas suzvimbė kas reiškė , kad atėjo žinutė.

*Labas dukra , mes su tėčiu važiuojam pas močiute, šiandien mūsų nebus . *

*Ok * 

 Atrašiau . Puiku, visa naktį viena . Maloniausias jausmas kai tėvai palieka vaikus vienus pačius ir tuomet gali įvesti savo taisykles vienai nakčiai. Kaip , vaikščioti nuogai .

     Galiausiai pamoka pasibaigė ir aš iškart nuvažiavau pas Louis . Jo namas didžiulis , žinoma . Jis apsikraustęs pinigais .

-Hey! - Sušukau įėjusi į namus .

-Vilkis čia! -Išgirdau Louis skardų balsą . Esu buvusi čia tik vieną kartą, ir tai tik svetainėje . Jo namų sienos buvo karamelinės spalvos , plytelės švelniai raudonos spalvos ir pagal dizainą sustatyti baldai. Antras aukštas kaip supratau vedė tiesiai į jo kambarį ir dar į keletą kitų. Man čia tikrai patinka , jauku .

-Tai kas čia nutiko? -Apsižiūrėjusi atėjau į pažįstamą kambarį ir atsisėdau prie Louis. Harry sėdėjo fotelyje išsidrėbęs .

-Turiu jums abiems šiokį tokį pasiūlymą.-Jis padėjo kompiuterį ant stalo ir pažvelgė tai į mane tai į Styles .

-Koks pasiūlymas?-Harry susidomėjęs atsisėdo tiesiai.

-Islandija. -Jis ramiai pasakė, o aš net pašokau iš vietos .

-Islandija!!-Buvau nustebusi , tad manau iš mano akių galėjo matytis , kad atrodau kaip beprotė .

-Taip. Siūlau jums ten važiuoti lenktyniauti , žinoma ne tik ten . Turėtumėte galimybe ir kitur pro šalį pasigriebt pirmas vietas .-Jis ramiai išdėstė kai aš tuo tarpu ėjau iš proto . Harry sėdėjo ir mirksėjo , lyg jam tai nerūpėtų ir būtų visiškai ne nauja. 

-Juk tai tobula!! -Sušaukiau plonu balsu.

-Dieve, gali baigti cypti?-Harry pavartė akis ir pažiūrėjo į mane piktai. Savo tipiniu žvilgsniu.

-Ne negaliu.-Mano balsas pasikeitė į piktesnį. -Tai pirmas kartas kai pagaliau po tiek metų galiu dalyvaut Islandijos trasoje, taip kad neaiškink man cypti ar ne.

,,Just bad...''Where stories live. Discover now