Ou ...jau greit 10k peržiūrų ir dar tiek daug žvaigždučių ^^^^ Esu super happy :P Tad...tikiuosi kaip visada ši dalis jums patiko ir komentuokit ką manot :* ♥ Vote.
Harry akys neatsitraukė, gėrėjosi vaizdu tai ką mato. Manęs nepaliko mintis. Kada jis paskutinį kartą mylėjosi? Žinoma , tai tikrai ne pirmas jo kartas, nes jo rankos nevarytų per mano kūną kaip kokios gyvatės ir nesukeltų sunkių atsidusimų iš manęs, plius , nebūčiau tokia sudrėkusi. Žinau tai žiauru net galvoti, bet apie ką dar turi mastyti kai pagaliau turi savo pirmą kartą? Kačiukus? Ne tikrai ne.
-Baik galvoti. -Jis tyliai sukuždėjo sukąsdamas mano kaklo odą. Išriečiau nugarą, buvo velniškai gerai.
Pajaučiau nuslystančias kelnaites nuo manęs. Paskutinį kartą nuoga buvau tik pas daktarą, ir man buvo du metai.
-Dieve Elle, kokį šūdą tu mastai? -Harry atsitraukė nuo manęs ir suurzgė.
-Kas? -Išsižiojau ir pažiūrėjau į jį. Ne, jis negali skaityti mano minčių, tikriausiai persigalvotų ar gali su manim mylėtis. Jaučiuosi kaip šešesdešimtimties metų senutė.
-Tu tokia susirūpinusi atrodo jog esi kitame pasaulyje ir darau tik aš vienas tai.
-Oh atleisk.-Atsikrenkščiau. -Tiesiog, paskutinį kartą nuoga buvau dviejų metų, kai kažkas mane mato. -Jaučiau skruostus nuraustant ir visa iškaitau, reikėjo prikąsti liežuvį.
Jis gundančiai nusijuokė ir kiek mane prispaudė. Jautė visą mano nuogą kūną, kiekvieną netobulumą. Dešine ranka užčiuopiau jo trumpikių kraštus ir patempiau žemyn. Buvau prispausta ir bučiuojama, todėl nekaip sekėsi. Harry viena ranka greit nusmaukė apatinius žemyn, palengvindamas darbą. Jaučiau jo pasididžiavimą visai netoli, kūną nukratė elektra. Harry lengvai prisitraukė mane bučiniui ir atsitraukęs pažiūrėjo į mane klausiamu žvilgsniu ,,Pasiruošusi?'' .Ryžtingai linktelėjau. Išsitraukęs iš spintelės prezervatyvą jis jį užsidėjo. Nežiūrėjau, stengiausi nežiūrėti į apačią, nes būčiau nuraudusi ir apskritai išėjusi iš proto tikriausiai.
-Ahhh...-Suinkščiau skausmui pasiekus. Tai buvo greitas ir netikėtas įėjimas. Tai tikrai nebuvo taip malonu kaip visi sako, pirmas kartas pats geriausias, velnias, atrodo kažkas pjausto man pilvą. Įsikibau į Harry rankas stipriai, kad numalšinčiau skausmą ir pajusčiau malonumą visame kūne, laukiau to momento. Suspaudžiau jo rankas, tikriausiai mano nagai jam brėžė.
-Tau skauda?-Harry judėdamas manyje paklausė.
Nežinau ar jis suprato mano atsakymą ,nes aš papurčiau galvą ir tada linktelėjau.
-O dieve...-Sucypiau jam įėjus kiek giliau į mane.
Harry sustojo. Aš buvau užsimerkusi ir kvėpavau tankiai, rankos drebėjo visas kūnas buvo išpiltas prakaito. Dabar jaučiausi lyg mažas vaikas turintis temperatūros, tik dar blogiau man skauda pilvo apačią. Atsimerkusi pažiūrėjau į Harry gailesčio padengtą veidą. Negalėjau sakyti, kad sustotų, tai tikriausiai būtu jo pats blogiausias kartas ir tada mane išvadintu nevėkšla ar panašiai.
-Tęsk.-Sukuždėjau ir pasikėlusi pabučiavau jo lūpas. Tęsėme viską. Harry tai darė kur kas lėčiau ir romantiškiau, kart nuo karto pasakydamas gražius žodžius kol galų gale įsijaučiau ir pajaučiau malonumą.
Prabudau šiltai susiraičiusi pataluose. Naktį tikriausiai pasidarė labai šaltą, todėl atėmiau viską iš Harry ir susisukau į kokoną. Tipinė aš, niekada nesirūpinu kitais. Gulėjau viena. Visa lova buvo sujaukta. Dekoratyvinės pagalvėlės ant žemės, mūsų drabužiai taip pat. Rankomis pasitryniau plaukus, jie buvo susivėlę kaip reikalas. Tai buvo viena iš geriausių mano naktų. Mūsų glamonės pasibaigė tikru mylėjimuosi ,ir tai buvo mano pirmas kartas. Po velniais, aš praradau nekaltybę. Atsidusau ir dar minutėlę pagulėjusi išlipau iš lovos. Apsirengiau drabužiais gulėjusiais ant grindų ir su Harry plaukų šukomis kiek patvarkiau plaukus. Vonioje nusiprausiau veidą šaltu vandeniu. Išėjau ir sustojau prie laiptų. Ką man reiks sakyti? Iškaitau, nebuvau tokioje situacijoje, bet negaliu tapti nedrąsia mergaite po vienos nakties. Nagi, grįžk Christelle. Nulipau laiptais žemyn ir iškart patraukiau link virtuvės. Harry išėjo su kavos puodeliu. Ėjau nemanydama sustoti, bet Harry priėjęs viena ranka mane stipriai prisitraukė ir įsisiurbė man į lūpas. Šypsena atsiradomanyje ,nuotaika pakilo ir žinoma palengvėjo, jog nereikia pradėti kalbos, žinoma bučinys viska sutvarko.
YOU ARE READING
,,Just bad...''
FanfictionPirmasis ,,Just bad...'' sezonas. Greitis.Meilė.Draugystė.Kraujas. Štai kas susideda keistame gyvenime , kuriame yra motociklai , kai tu esi nepalaužiama savo charakteriu . Nekenti daugelio dalykų , bet viskas vyksta greitai ir tu keitiesi , po tru...