,,Just bad...'' 10 dalis

2.2K 113 0
                                    


Vaikinai mus pakvietė vakare į miestą , bet mes eisime į klubą . Tad jie mus palydės iki klubo ir tuomet savo keliais . Diena jau ėjo vakarop ir dabar jau buvo 5 valanda .

-Užknisa kai šitos abi suknelės tokios tobulos - Jeff suzyzė iškeldama baltą ir raudoną sukneles .

-Užknisa kai neišsirenku batelių - suzyziau taip pat ir pridėjau prie savo juodos suknelės kūno spalvos batelius .

Toks tas merginų gyvenimas , mes renkames ką apsirengti visą valandą . Taip jau nuo aštuntos klasės , Jeff visada man skambindavo ir klausinėdavo kas geriau : Ar raudonas sijonas ir juodi bateliai

ar raudoni šortukai ir balti kedukai?

-Yay , mano smegenys man sako , kad balta suknelė tobulesnė!!- Ji suriko ir atsistojo nuo žemės apsisukdama .

-Na , o mano rankos sako imk šituos kūno spalvos batelius - atsidususi pamečiau juos prie suknelės .

Praėjo apie valanda kai mūsų makiažas buvo baigtas . Mano tamsiai bordinės lūpos ir gan švelnios akis puikiai derėjo prie juodos suknelės . Suknelės nugara buvo su raištukais perverinėta , o priekyje suknelės apačioje dailus skeltukas .

Užsidėjau batelius ir įsivėriau mažus deimantinius auskariukus . Užsimoviau ant kiekvieno piršto po žiedą ir pasitvarkiusi plaukus dar kartą pažiūrėjau į veidrodį kur jau stovėjo Jeffanny ir staipėsi . Mūsų abiejų figūros buvo kaip nulietos , tad nebuvo bėdos

nešiojant labai aptemtus rūbus , jie buvo mums . Pasiėmusios rankines išėjom kaukšėdamos iš apartamentų .

-Kur jie? - Jeffanny dairėsi aplinkui nes sakė , kad vaikinai bus prie dūrų .

-Apačioje gal - šyptelėjau ir paėmusi ją už rankos timtelėjau link lifto.

Apačios foje nebuvo daug žmonių , tad nesutikom daug akių . Praėjom pro besišypsančią senyvą moterį kuri lyg ir sakė ,,kokios mes gražios ''. Sukamos durys pradėjo suktis mums įėjus ir mes išėjom lauk. Šiltas vėjelis pasklaidė plaukus , bet nebuvo šalta . Harry su Louis stovėjo prie

vairuotojo mašinos ir rūkė , o Kaitlas naršė telefone . Išgirdę mūsų batelių kaukšėjimus jie pakėlė akis ir visi trys vienu metu nužiūrinėjo aprangą . Kaitlas nusišypsojo ir priėjęs paėmė už parankės , bet aš greit patraukiau ranką . Per daug džentelmeniška .

-Važiuojam? - Jis paklausė švelniai stumteldamas .

-Taip - Jeff atsakė už mane .

Mes buvome pačiame Čikagos viduryje , ir dar naktį . Tai buvo tiesiog nepakartojama , visur degė šviesos suteikdamos miestui šviesos ir įspūdingo naktinio gyvenimo . Mes pravažiavome keletą klubų iš kurių veržėsi garsiai paleista muzika . Parduotuvės vis dar dirbo , o gatvėse netrūko besibučiuojančių

porelių arba šeimų . Čia tiek daug žmonių , bet viskas taip tvarkina . Aš pasimuisčiau šalia Kaitlo įsipatogindama.

Mašina sustojo didelė aikštelėje pilnoje mašinų ir mes visi penki išlipome iš mašinos . Šįkart nesedėjau ant Harry kelių , jis sėdėjo priekyje , bet Jeffanny sėdėjo ant Louis .

-Taigi darom taip , jūs nueinat į klubą , nenusigeriat , neišprievartaujat nieko ir grįžtat atgal čia - Styles išdėstė man ir Jeffanny taisykles kurių mes tikrai nesilaikysim , išskyrus prievartavimą.

-Pfff , neprižadu , kad būsiu blaiva - šyptelėjau .

-Pareisi į viešbutį pėščiomis - jis suuzrgė ir kartu su Louis patraukė į dešnią pusę .

,,Just bad...''Where stories live. Discover now