,,Just bad...'' 7 dalis

2.1K 110 12
                                    


Mano telefonas suskambo ir aš tingiai išsiropštusi iš lovos atsiliepiau .

-Tu tiesiog mane nervini- Jeffanny sumurmėjo . - Ruoškis po velinių ! , mūsų lėktuvas už valandos - ji suriko į telefoną ir aš staigiai pašokau .

Velnias , tik valanda. Greit nubėgusi į dušą išsimaudžiau ir išsidžiovinau plaukus . Įsidėjau į lagaminą dar keleta daiktų plaukams ir veido kremų . Išsitraukiau iš spintos švieisiai žydrus

šortukus ir baltus permatomus marškinėlius . Užsidėjau baltą liemenuką ir ant viršaus šilkinius marškinėlius . Išsitraukiau baltus Adidas ,,superstar'' kedukus ir juos užsidėjau . Pastrikinėjusi prie

veidroždžio pasidariau švelnų makiažą . Įsidėjau į baltą rankinę telefoną , piniginę ir visus kitus reikiamus dalykus .

-Labas rytas - pakštelėjau mamai į pakaušį kol ji darė kavą .

-Labutis - ji šyptelėjo . Pasidariau arbatos ir sausų pusryčių .

-Kelinta tu išskrendi? - gan liūdnu balsu ji paklausė.

-Už puse valandos - atsidusau ir išgėrusi paskutinį gurgšnį arbatos sudėjau indus į kriauklę .

Mano telefonas suburzgė , kas reiškė , kad man parašė . Jeffanny jau laukė manęs su taxi .

Atsisveikinau su mama apsikabinimu ir tėčiui davusi švelnų šypsnį . Pasiemiau lagamina ir jį įdėjau į mašiną .

-Pagaliau - Jeff nusišypsojo kai atvažiavom į oro uostą . Čia pūtė truputi vėljelis , bet saulė kaitino stipriai tad nebuvo šalta .

Taksistas išėmė man mano lagaminą , o draugė sumokėjo jam už nuvežimą . Užsidėjau saulės akinius , kad neapakčiau ir mes abi su Jeff patraukėm link įėjimo . Viduje šurmuliavo žmonės , vieni skubėdami kiti ramiai

sėdėdami ir kalbėdamiesi . Akimis ieškojau kažko pažįstamo , kai pamačiau Louis mums mojuojant . Jeffanny nusišypsojo ir truktelėjusi mane už alkūnės nusitempė prie dviejų vaikinukų . Harry vilkėjo tamsiai mėlynus džinsus ir

maikę ant šleikučių . Matėsi jo rankų raumenys ir dalis krutinės .

-Labas mergytės - Louis nusišypsojo mums , o Harry nusijuokęs nužiūrėjo mane . Na taip , ne dažnai mane žmonės mato su baltais marškinėlais ir dar jokios juodos spalvos aprangoje .

-Tu tikrai išsiruošei į atostogas - jis švelniai pasakė grįždamas prie mano akių .

-Na panašiai , aš važiuoju pailsėt nuo Los Anželo - nusijuokiau ir išsitraukiau pasą .

Prie mūsų priėjo mergina ir paėmė pasus bei davė bilietus . Nusekėme paskui ją į didžiulį lėktuvą , prieš tai paimant darbuotojams mūsų lagaminus . Žiūrėjau į bilietą ir vis ieškojau 145 vietos , bet antroje klasėje jos čia nebuvo .

Čia išvis šimtosios vietos nebuvo .

-Nežioplinėk - Harry paėmė mane už riešo ir nusitempė pro dar vienas duris . Čia buvo prima klasė.

-Jūs čia rimtai? - Atsisukau į Louis kuris ramiai žiūrinėjo į žmones .- Pirma klasė?

-Mes esame aptarnaujami visas tas dvi savaites , tad nenustebk jei tau čia ir striptiza pagal užsakyma pašoks - Louis nusijuokė kartu su Jeffanny .

Žinoma , esu skridusi pirma klase kelis sykius , o ypač tada kai skrendame kartu su šeima atostogų į Paryžių . Na , man dabar jau tikrai prasidėjo atostogos . Susiradau savo vietą ir mes visi keturi sėdėjome vienas šalia kita . Aš tarp Louis ir Harry , o Jeff

,,Just bad...''Where stories live. Discover now