,,Just bad...'' 32 dalis

1.7K 82 2
                                    

Nauja dalis ^^Ačiū už vote , bet turiu jums šiokį tokį klausimą  :P 

Jums Harry šitoje istorijoje patinka labai labai labai?  Nes naa...kažkaip nebe sugalvoju ką su juo daryt :D Nes jūs įsivaizduojat kaip jis atrodo ..tai . Žodžiu rašykit ką manot apie šią dalį , padariau kuo jausmingesnę :* 

Bučkis :) 



 Praėjo visa diena , nors jos neturėjau begalę. Jeffanny kaip galėdama greičiau išvažiavo iš šių namų , suprantu ją , ji čia praleido daug laiko nepaleisdama mamos iš akių . Mamai vis dar sunku suprasti jog tėčio nebėra , iš išorės ji nepasikeitė , bet viduje ...lyg anglas sargas ją paliko. Tą laiką kol turėjome kartu pasikalbėti , stengiausi, kad ji negalvotų apie tėtį. Klausinėjau įvairiausių klausimų . Apie jos vaikystę ,kaip sekasi darbe ir t.t. Jeffanny prieš išvažiuodama sakė ,jog ji retkarčiais nusilpsta ir palūžta . Dabar sėdėjau šalia jos , pasirėmusi galvą ant peties . Jaučiau jos tylų kvėpavimą sau į viršugalvį ir tai mane ramino . Mama retai pakeičia kvepalus , dažniausiai tai būna ,,YSL'' (YvesSainLaurent) kvapai . Dabar ji buvo pasikabinusi ,,Black Opium'' kvapu , saldus gal net šiek tiek pamaišytas su aštrumu aromatas.

-Žinai ,tu visada būsi šiuose namuose tėčio kopija. - Mama vėl prakalbo apie tėtį .

-Žinau mama, aš tokia pat pasipūtusi ir aikštinga , tiesa? - Nusijuokiau šmaikščiai pasakiusi .

-Ne, tu nesi pasipūtusi, gal šiek tiek labiau arogantiška, bet tai tik dar viena gera tavo savybė . - Ji švelniai paglostė galvą ir pabučiavusi į pakaušį pakilo .

Sekiau ją akimis ,kol ji atsisuko pasiuntė oro bučinuką ir nuėjo į miegamąjį . Atsidusau supratusi ,kad likau viena . Pasukiojau galvą į visas puses ir apžiūrėjau kiekvieną dėtalę, čia niekas nepasikeitė . Į duris kažkas tyliai pabeldė. Pakilusi nuo sofos nupėdinau link durų . Pažiūrėjau pro akutę ir supratau jog turiu apsisukti ir grįžti ant sofutės ,arba pasislėpti . Harry lūkuriavo prie durų nuleidęs galvą ir laukdamas kol aš atidarysiu duris . Įkvėpiau gausiai oro ir plačiai pravėriau duris .

Jo akys sutiko manąsias . Laukiau kol jis pasakys kodėl čia atėjo ir kokiomis problemomis ,bet jis tiesiog nužūrėjo mane ir tai kas už manęs .

-Sveika - Jis tyliu balsu pasisveikino .

Nežinau ar tai buvo jo nekaltas pasisveikinimas ,nes akys sakė nedaug . Mačiau tik juodus ratilus po akimis ,tai reiškė ,kad jis neturėjo daug miego, bet man tai buvo neįdomu .

-Ko tau reikia? - Šykščiai paklausiau . Pati nusistebėjau savo balso tonu .

-Atsiprašyti ..

-Geriau nešk savo subinę iš čia ,kol ji nenukentėjo. - Pyktelėjau . -Man nereikia tavo atsiprašymų .

Trenkiau duris tiesiai jam prieš nosį ,bet tuoj pat pasigailėjau ,nes mama visa tai galėjo girdėti . Tyliai nuėjau į savo kambarį ir atsiguliau į lovą . Rytoj pasiruošiau eiti į mokyklą . Žinoma ,turėjau planą mokytis namuose ,bet man reikia daugiau erdvės ,aš neturiu namie tiek daug veiklos ,kad galėčiau kiurksoti visą dieną ir valgyti saldumynus. Šiltai susirangiau lovoje ir leidau sau nebegalvoti apie praeitų dienų įvykius .

          Ryte nebuvo sunku atsikelti ,nors tai ir buvo puse septynių . Nusipraususi po dušu sukau galvą ką apsirengti . Žinojau ,kad stiliaus iš juodos spalvos nekeisiu ,tad nebegalvojusi ilgiau užsivilkau naujus, švarius, juodos spalvos džinsus . Bliuskutę ir juodą megztuką . Užsidėjau sportinius batelius ir susikroviau knygas. Keista, kad vis dar atsimenu pamokų tvarkaraštį , neprisimenu kada paskutinį kartą ėjau į mokyklą. Apačioje susitepiau sumuštinį ir išgėriau apelsinų sulčių. Dariau viską kuo įmanoma tyliau, kad mamos neprižadinčiau . Pažiūrėjau į laikrodį kuris rodė puse aštuonių ,nieko nelaukusi pagriebiau motociklo raktelius ir nuėjau į garažą. Savo motociklo nevairavau daugiau nei dvi savaites, nė nepajaučiau kaip buvau jo išsiilgusi .

,,Just bad...''Where stories live. Discover now