Štai ir nauja dalis :) Jau greit 30 :) Šią savaitę bus , prižadu :) Vote , komentuojam :*
Ačiū :)
Kubile prabuvome dar gera valandą , kol vanduo pradėjo vėsti nuo šalto oro . Grįžus vidun greitai persirengiau į senuosius rūbus , tik megztinį pakeičiau į Harry maikutę .
Pataisiau visiems arbatos ir vėl susirangiau fotelyje laukdama vaikinų . Jie grįžo garsiai juokdamiesi bei garsiai apkalbėdami kažką . Užlipę į viršų ten sudrumstė visą tyla , bet ilgai netrukę grįžo apačion . Harry vietoj maikutės kuri buvo ant manęs buvo užsidėjęs džemperį , jo krutinę ir visas tatuiruotes buvo galima matyti . Elan buvo apsirengęs lygiai taip pat . Jie abu sukrito ant fotelio nusijuokdami .
Sėdėjome svetainėje iki vidurnakčio , iki kol mano akys nepradėjo merktis . Palinkėjusi vaikinams labos nakties užlipau į antrą aukštą . Nusivilkau visus drabužius tik likau su Harry ilga maikutę . Greit apsiprausiau ir iškart nuėjau į kambarį su didele lova . Pasielgiau truputi savanaudiškai , tikriausiai čia Elan lova , bet ..ha , ką jau padarysi . Šiltai susirangiau pataluose ir leidausi į sapnų pasaulį .
Mane prižadino garsūs šūviai lauke . Greit atsisėdau lovoje ir pradėjau žvalgytis . Kambarys buvo tamsus , apačioje girdėjosi braškėjimas . Mano visas kūnas pašiurpo , nes šūviai tęsėsi daug kartų ir nežadėjo liautis . Jokių klyksmų ar panašiai , tiesiog garsūs su aidu šūviai . Viskas atrodė lyg miške , bet tai buvo taip arti rods pataikys tuoj čia . Šokau iš lovos ir nubėgau laiptais žemyn . Elan knarkė lyg nieko negirdėdamas ant sofos , o Harry sėdėjo ant kitos sofos ir trynė akis . Jam reikėjo kelis kartus sumirksėti bei papurtyti galvą , kad pamatytų mane tamsoje .
-Tu girdėjai??! - persigandusiu balsu tyliai paklausiau .
-Taip , tai medžioklė .
Tai jam pasakius mano širdis liovėsi plakusi it pašėlusi . Apžiūrėjau kiemą per langą , bet nieko nesimatė . Šūvių sumažėjo ir beveik nebesigirdėjo . Nejaučiau didelės baimės , bet atrodė lyg kažkam pagalbos reiktų. Išgėrusi vandens virtuvėje vėl grįžau į lova.
Mano visas norėjimas miegoti išsisklaidė . Dabar norėjau tik užsidėti striukę bei batus ir eiti patikrinti ar tikrai niekam nieko nenutiko . Nuraminusi savo gilų kvėpavimą vėl susirangiau šiltai pataluose ir užsimerkiau .
Šįkart mane prižadino ne šūviai , bet garsus juokas bei žingsniai . Mano kambario durys buvo atlapotos iki galo ir tikrai niekas nesiteikė jų pridaryti , nes aš miegojau . Pažiūrėjusi į laikrodį ant sienos supratau , kad pats laikas keltis , visgi buvo puse dešimtos . Lėtai atsisėdusi
pasirąžiau . Užsidėjusi vakarykštes kelnes nulipau į pirmą aukštą . Jokiais pusryčiais čia nekvepėjo , žinoma , todėl jie mane ir prižadino .
-Labas rytas , gal padarysi pusryčius? - Elan šypsodamasis įėjo į virtuvę ir išgėrė stiklinę vandens .
-Labas rytas , taip , žinoma - linktelėjau ir apžiūrėjau šaldytuve produktus .
Čia buvo mažai dalykų kurie greitai pasensta , tad paėmiau žirnelių ir salotų bei kitų daržovių . Supjauščiusi padariau salotas su prieskoniais ir patiekiau ant stalo . Pripyliau į puodelius katik užvirtos arbatos ir pati atsisėdusi pradėjau valgyti . Harry su Elan greitai prisijungė ir visi kartu
greitai užbaigėme pusryčius .
-Galėtumėme važiuoti prie skardžio - Harry pasiūlė .
-Ir ką gi mes ten veiksime? - nesupratusi paklausiau .
-Na , ten yra labai kietos supynės , be to ..vaizdas nuostabus - šyptelėjo .
Linktelėjau sutikdama ten važiuoti . Išploviau visus indus ir sutvarkiau virtuvę , lygiai tokia pat kokia buvo kai mes čia atvažiavome . Viršuje pilnai apsirengiau į senuosius rūbus ir išėjau lauk prie motociklo . Palaukėme kol Elan viską užrakins ir išvažiavome iš miškelio . Važiuojant lėtai apžiūrėjau
visą mišką , man vis dar girdisi garsūs šūviai ausyse . Aplenkiau Harry ir išvažiavau į greitkelį . Dabar mes lenkiniavome , Harry nemėgsta kai aš jį aplenkiu , bet man tai nerūpi . Mano greitis siekė dviejų šimtų , bet vis pristabdydavau . Elan važiavo kaip normalus žmogus , bet mes tikrai ne . Mes aplenkdavome kelias
mašinas ir vėl pradėdavome lenktyniauti . Vis žiūrėjau ar nėra policijos , nes mums būtų riesta . Privažiavau prie Harry ir pažiūrėjau į jį . Jis su viena ranka pavaidino , kad siunčia bučinį ir nuvažiavo tolyn . Nusijuokiau ir nutariau liautis . Važiavome tai vorele tai krūvele . Harry buvo pirmas , jis žinojo kelią .
Vos spėjau sustabdyti kai jis pasuko į kairią pusę . Šįkart tai nebuvo miškas , dar karta neičiau maidytis , nors šiandien ir švietė saulė . Mes sustojome prie mažo namelio su užrašu ,,Dive'' ir pastatę motociklus patraukėme link jūros . Vėjas pūtė vis stipriau , bet saulė šildė maloniai . Mano nuotaika pasikeitė į labai gerą , ir to
sustabdyti nenorėjau . Pribėgau prie Harry ir apkabinau jį viena ranka per liemenį , o su kita ranka prisitraukiau Elan ir taip pat apkabinau . Jaučiausi labai maža , bet tai bent jau mane šildė ir vertė jaustis laiminga .
-Kažkam reikia meilės ...- Harry nusijuokė .
-Ne , man tiesiog labai gera nuotaika dabar , naudokis tuo - sukikenau ir trenkiau jam per užpakalį .
-Tu atsiimsi , juk žinai - jis suurzgė , bet tai tebuvo sarkazmas .
-Ha ha ha , tu labai linksmas - abiem rankom apsukau bus tris ir toliau ėjau priekin .
Mes pasiekėm skardį su nuostabiu vaizdu. Priėjusi prie pat krašto apžiūrėjau viską apačioje bei tolumoje . Vaizdas vertė susimokėti , tai buvo daugiau nei tobula . Palmės toli gražiai lingavo vienu ritmu , o vanduo vis atsitrenkdavo į akmenis. Pažiūrėjau į šalia esantį didžiulį medį ir pastebėjau supynę . Tai štai apie ką Harry kalbėjo . Supynė
buvo paprasta , bet vertė atsisėsti . Pažiūrėjau į Harry ir laukiau ką jis pasakys . Jam tereikėjo linktelėti ir aš nuėjau prie supynės .
-Pakelk mane - pasakiau , nes užšokti nebūtų pavykę .
Jis suėmė mane per liemenį ir lengvai kilstelėjęs leido apsižergti pagalį . Greit susilaikiau už virvės ir įsitaisiau patogiau .
-Pasiruošus? - Harry paklausė ir paėmė už virvės .
Linktelėjau jam . Jis laikydamas mane paėjo kelis metrus tolyn ir paleido mane . Suklykiau , nes atrodė jog tuoj nutrūksiu . Supynės mane nunešė toliau nuo skardžio . Dabar mačiau visą apačią bei tolimesnius vaizdus . Pilve jautėsi keistas adrenalino ir tuo pačiu jaudinantis jausmas , bet nenorėjau ,kad tai sustotu . Harry dar kelis kartus pagavęs mano supynę iškeldavo mane ir paleisdavo . Kiekviena karta surikdavau , nes tai buvo tikrai linksma . Jaučiausi sugrįžusi į vaikystę. Po amžinybės užleidau Harry vietą . Jis nerėkė kaip mažas vaikas , bet stengėsi suktis kuo daugiau , nes tai buvo dar ekstremaliau . Po Harry išsupom Elan . Jis vos neatsitrenkė į medį , bet viskas baigėsi sėkmingu grįžimu prie motociklų . Mes nenustojome kalbėti ir juoktis . Tiek daug turbūt nesijuokiau per visą savo gyvenimą . Užlipusi ant savo motociklo susiėmiau už pilvo bandydama numalšinti skausmą (gerą skausmą) nuo juoko . Apžiūrėjau aplinką , medžius ir gražų orą . Vėjas buvo didelis , bet tai tikrai nesutrukdė . Mano akis patraukė žmogus apsirengęs juodai . Veidas buvo tikrai matytas . Jis tiesiog stovėjo susikišęs rankas į kišenes ir nė nejudėjo . Jo žvilgsnis buvo smerkiantis ir tai tikrai nieko gero nežadėjo . Norėjau prieiti prie jo , bet atsargumas neleido . Kiek prisimerkusi atpažinau visus veido bruožus . Mėlynas akis , ryškų skruostikaulį ir švelniai rožines lūpas .
-Kailas....
YOU ARE READING
,,Just bad...''
FanfictionPirmasis ,,Just bad...'' sezonas. Greitis.Meilė.Draugystė.Kraujas. Štai kas susideda keistame gyvenime , kuriame yra motociklai , kai tu esi nepalaužiama savo charakteriu . Nekenti daugelio dalykų , bet viskas vyksta greitai ir tu keitiesi , po tru...