xoxox
Harry namai nėra dideli, bet jis pasislepia taip jog nerasčiau. Žinoma, visada geriau slėptis ir ypač kai ieškau aš.
-Tu žinai jog mirsi? -garsiai pasakiau ir jis tai tikrai išgirdo. Duslus juokas pasklido iš koridoriaus galo, ten yra tualetas. Patraukiau ten, nežinojau ar jį kankinti už tai jog dabar visi matys dėmę, padaryta vaikino su kuriuo bendrauju kaip su draugu (Tikriausiai?).
Priėjau lėtai ir tyliai prie vonios, ir nieko nelaukusi staigiai atidariau jas. Čia buvo tuščia, šviesa apšvietė vonią, Harry nebuvo. Sukausi eiti, bet pamačiau siluetą už dušo užuolaidų. Tyliai priėjau ir stipriai patraukiau užuolaidas. Harry pradėjo juoktis pamatęs mano piktą veidą, ilgai neišlaikiau, nusijuokiau ir aš.
-Prašyčiau manęs netrukdyti vonioje. -Jis pavaidino mergaitę. -Galėjau būti nuogas.
Pakilnojau antakius ir jis nusijuokė supratęs mano šmaikščias mintis. Dabar aš galvojau apie mūsų naktį, velnias. Prisiminiau kiekvieną judesį. Turėjau išblaškyti savo nešvankias mintis, todėl leidau Harry išeiti iš dušo ir kartu nuėjome į apačią. Sukritome ant sofos ir sėdėjome garsiai kvėpuodami. Pirštu vedžiojau aplink ,,žymę'' kurią padarė Harry. Nežinau ar jaučiausi labiau pikta nei laiminga, šis jausmas buvo geras, tikriausiai jis niekam to nėra padaręs.
-Ar tu tai padarei tik man? -Atsisukau į jį ir paklausiau.
Jis kilstelėjo antakius nesupratęs, bet pastebėjęs pirštus ant ,,nasoso''. Harry linktelėjo ir tai privertė mane pasijusti puikiai.
-Važiuojame į vakarėlį? -Harry staigiai paklausė.
Truktelėjau pečiais, neturėjau noro sėdėti namuose. Nubėgau į viršų pasiimti visų daiktų ir palaukiau kol Harry persirengs. Susėdę į jo mašiną patraukėme link geriausio miesto klubo. Čia buvo ta vieta kurioje aš buvau girta ir siaubinga kalė. Išlipome ir nuėjome prie įėjimo. Harry parodė teises ir tai suveikė jam. Aš turėjau rankoje tik telefoną ir norėdama greičiau prasmukti pasekiau paskui Harry nuleidusi galvą.
-Panele jūsų pažymėjimas, -vyras ištiesė ranką ir neleido man eiti.
-Um...-suinkščiau, -neturiu.
-Keliauk iš čia.
Atsidusau ir paėjau toliau. Sunėriau rankas ir atsistojau prie įėjimo. Harry išėjo iš klubo ir priėjo manęs.
-Kodėl tu neturi jo? -Jis piktai paklausė.
Truktelėjau pečiais. Mano visi daiktai mašinoje, o plius tas pažymėjimas padirbtas. Na žinoma, niekam nerūpi todėl viskas gerai, bet dabar jo su savimi neturėjau. Nuliūdau jog negalėsiu laisvai praleisti popietės ir teks sėdėti prie televizoriaus su maistu.
-Įleisk ją, -mergina stovinti prie vyriškio paliepė.
Nustebau, nes merginos nepažinojau, bet jos kūnas ir viskas ką ji dėvėjo atrodė labai pažįstama. Praėjome su Harry pro apsauginį ir patekome į muzikos ratą. Pamečiau merginą iš akių, norėjosi atsidėkoti ir sužinoti kas ji tokia.
-Tu ją pažįsti? -Harry garsiai paklausė.
Papurčiau galvą.
-Atrodė matyta.
Harry paėmė mano ranką, puikiai padarė. Jaučiausi labai žema, todėl galėjau būti sutrypta vietoje. Nuėjome prie baro ir paprašėme išgerti. Neleidau Harry imti stipraus kokteilio, nes mes visgi turėsime grįžti namo su jo mašina ir sveiku protu. Atsisėdome ant kėdžių ir stebėjome aplinką. Harry pirštais atsuko mano veidą į jo ir įsisiurbė į lūpas. Šyptelėjau, nes tai buvo geras jausmas. Atsakiau saldžiai į bučinį pajausdama jo liežuvį viduje. Dieve, jau ne pirmą kartą galvoju kaip puikiai jis tai daro. Jo ranka atsirado ant mano liemens šiltai vedžiodama ir kaitindama dešinį šoną.
-Ar tai vaikinas kuriam reikėjo vaistų? -krūptelėjau nuo pažįstamo merginos balso ir atsitraukiau.
Iškart atpažinau panelę. Ji pardavė man vaistus tame name. Štai kodėl man ji buvo pažįstama prie klubo įėjimo. Ji vilkėjo iki kelių mėlyną suknytę ir jos plaukai buvo puikiai susukti į didelį kuodą. Makiažas tiesiog žvilgėjo nuo visų spalvotų apšvietimų. Linktelėjau merginai ir ji šyptelėjo, tai buvo pasididžiuojanti šypsena.
-Tikiuosi tu prisimeni mūsų susitarimą.
-Taip žinoma, -linktelėjau. Harry nežinojo kas toji mergina ir koks mūsų susitarimas. Sėdėjo suraukęs antakius tai pažiūrėdamas į mane tai į ją.
-Kai tik turėsi laiko, aš tavęs lauksiu. -Ji garsiai pasakė ir linktelėjusi man bei Harry grakščiai nuėjo tolyn.
-Kas ji? -Harry tik jai nuėjus tolyn paklausė.
-Vaistų pardavėja.
-Tu sergi?
-Ne, tu sirgai Harry. Aš nupirkau iš jos vaistą kuris tave išgydė.
-O tai koks tas susitarimas?
-Nežinau. -Truktelėjau pečiais.
Nusibodus sėdėti ir gurkšnoti savo gėrimą nusivedžiau Harry į aikštelę. Jis šyptelėjo ir prisitraukė mane artyn. Apvyniojau rankas aplink jo liemenį ir pradėjau šokti kartu su jo kūnų. Muzika kaip visada, vedė iš proto, o Harry kūnas šalia manęs užvedė.
-Tu karšta, -jis prisilenkė ir tyliai sukuždėjo man į ausį.
Mano skruostai nuraudo.
-Tu tokia nuostabi.
Jo ranka nusileido ties mano užpakaliuku ir tik jam prisilietus jis spustelėjo jį. Sudejavau, nors ir niekas negirdėjo per muziką. Mes vis dar šokome užvesti energijos, bet Harry saldūs žodžiai nepaliko manęs, jie skrajojo mano galvoje vis primindami man jog čia pats Harry Styles tai sako man. Jog tik su juo praradau nekaltybę, ir dabar mes elgiamės lyg įsimylėjaliai nors greičiausiai tai netiesa iš jo pusės. Pradėjau jausti tikrus jausmus jam, todėl turiu sulaikyti juos. Jeffanny klausė manęs milijoną kartų ar jis man patinką, kol aš atsakiau TAIP. Tada ji klausė ar aš jį myliu, ir į tai aš neatsakiau. Aš nesakysiu niekam to kol Harry pats nepaklaus, kol jis pats man to nepasakys. Arba nebent tai bus kitas vaikinas su kuriuo pratęsiu savo gyvenimą.
-Elle? -Harry garsiai pakvietė mane iš mano pasaulio.
Pažiūrėjau į jo akis. Jos žibėjo, kaip visada. Atrodo lyg šalia manęs jis jaučiasi laimingas ir skirtas tik man.
-Ar tu..
Harry sustojo. Nieko nebesakė tik nusuko galvą. Bijojau to ko jis gali klausti. Mano protas užkimšo šimtai šio klausimo pabaigų, ir tai buvo tik blogos.
-Ar tu...-jis tyliai pasakė, - BŪSI MANO MERGINA?
Mano akys išsipūtė, kūnas praktiškai susileido vietoje. Pulsas padidėjo taip jog greičiausiai visas klubas girdėjo. Rankų plaukeliai pasišiaušė, norėjosi drebėti. Jis laukė mano atsakymo žiūrėdamas į mane. Šita pabaiga buvo mano mintyse, bet nemaniau jog tikrai tai išgirsiu.
-Tai? -jis kiek sunerimo nesulaukęs mano atsakymo .
-Taip Harry, -greit ištariau kol jis nepersigalvojo.
Nesu tikra aš sugalvojau atsakymą, bet negalėjau delsti. Aš myliu Harry Styles, vaikiną su motociklų pravažiavusi pro mano protą. Pagriebusi mano nekaltybę. Stipriai linktelėjau ir pasistiebiau suliesdama mano lūpas. Lūpas kurios dabar priklauso man. Jis nusišypsojo per bučinį ir jį pailgino supindamas mūsų liežuvius, tas liežuvis priklausė dabar ir man. Buvau tokia susijaudinusi jog pradėjo skaudėti galvą. Harry stipriai mane apkabino abiem rankom, tai buvo apkabinimas kurio jis nenori paleisti niekada. Tai buvo tai ką jis vadina ,,Myliu''. ♥
Pabaiga.
YOU ARE READING
,,Just bad...''
FanfictionPirmasis ,,Just bad...'' sezonas. Greitis.Meilė.Draugystė.Kraujas. Štai kas susideda keistame gyvenime , kuriame yra motociklai , kai tu esi nepalaužiama savo charakteriu . Nekenti daugelio dalykų , bet viskas vyksta greitai ir tu keitiesi , po tru...