Giriş

534 5 0
                                    

İşte başlıyoruz. Canım kuzenimin yakın arkadaşımla aynı günlerde düğün yapması benim muhteşem şansımın bir göstergesi. Off of kalk kızım iş dolu. İlk önce rutin işler derken şu karmakarışık olan saçlarımı açmam gerektiğini aynadaki aksime bakınca bir kez daha hatırladım. Düğünlerin en sevmediğim kısmı da bu. Dün akşam yakın arkadaşlarım olan Deniz ve Melis'i süper bir düğünle evlendirdik. Melis'in ayakkabısının en güzel kısmına adımı yazdım. Sonuçta onlar benim en büyük hayalimi gerçekleştirdi. Aşk evliliği. Damarımın verdiği yetkiye dayanarak bir gün bende aşk ile evleneceğimin garantisini veriyorum. Bugün kuzenimin düğünü başlıyordu. Hiç dinlenemeden yine yorulacaktık.

Ayy kendimi tanıtmadım değil mi? Zeyno ben. Aslında iki ismim var ama ikinci adımı can yakıcı bir olay yüzünden kütüğümden bile sildirmeyi düşünecek haldeyim.Tamamen inattan yoğurulmuş bir ailede ikinci kız torun olarak bütün dertlerin sıkıntıların yol üstü uğrak noktası olan ben işsiz programlama uzmanıyım. 22 yaşındayım. Sıkıntılı süren ilk ilişki deneyimimden yaklaşık iki ay önce kurtuldum. Kurtuldum diyorum çünkü gerçekten saçma sapan bir ilişkiydi. Arada aşk olmadığı zaman bir şeyler hep eksik kalıyor. Ben prensimi bulacağıma inanıyorum. Ben gibi atalarım gibi göçmen bir erkek benim kalbimi çalacak. Ondan yani sevgilim sandığım adamdan ayrıldıktan sonra sırf zamanımı öldüreyim diye çalıştığım işten de çıkınca kürkçü dükkânına dönmek farz oldu. Kendimi Sabiha Gökçen'de uçağımın kalkmasını beklerken buldum. Yuvam dediğim bu kasabaya dönerken beni bulacak belaların farkında olmadan. Göbek adı inat olan Zeyno'nun ilginç ama bir o kadarda hüzünlü hikayesini dinlemek isteyenler toplanın anlatıyorum..





Yağmur Vakti #dexilkromanim2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin