Bölüm 17 : Mucize

103 1 0
                                    

Multi de Uğur :)

Gözlerimi açtığımda nerede olduğumu anlamam çok zor olmadı kolumda serum bağlıydı anlaşılan vücudum tepki vermeye başlamıştı bu yıpranmalarıma. Elimin üzerindeki eli hissettiğimde o tarafa doğru baktığımda Uğur'un başımda olduğunu gördüm. Hafifçe öksürdüm ayıldığımı anlasın diye. Göz göze geldiğimiz gibi elimi öptü. "Öyle çok korkuttun ki cadı anlatamam ama iyisin." Gözlerimi yumdum daha sonra geri açtım. "Ne oldu sonunda daha fazla dayanamadım dimi?" Uğur kızgın bakışlarını üzerime sabitlemişti. "Hiçbir şey yemezsen böyle halsiz kalırsın işte neyse şu sonuçlar çıksın bir anlayacağız."

"Boğazım kurumuş Uğur su var mı?"

"Bekle burada hemen alıp geliyorum." Söylediğine gülmüştüm.

"Sanki bir yere gidebileceğim de."

"Akıl mı bıraktın cadı geliyorum hemen."

Uğur odadan çıktığında hemşire içeri giriyordu. İlk önce gülümsedi. İngilizce bilip bilmediğimi sordu bende Almanca anlaşabileceğimizi söyledim. Onun sıkıntıya girmesini istememiştim bilmiyorum belki de benden çok daha iyi İngilizce konuşuyordu. Vücut direncim için seruma vitamin takviyesi yaptıklarını söyledi. Serumun bitmesine yakın doktor hanım sizi kontrol etmeye gelecek dedi odadan ayrıldı. Uğur içeriye girdiğinde suyu bana uzatıp yatağımı düzeltti.

"Eeee ne dedi hemşire yalnız hatun bayağı güzeldi."

"Eh be Uğur derdine bak kız güzelmişmiş. Bir şey demedi doktor gelecekmiş sonra seruma vitamin koymuşlar onu söyledi."

"İyi bari kötü bir şey olmasın da serum iştahını açar belki."

"Bilmem artık ne olur iştah açar mı açmaz mı göreceğiz?"

"Neyse İdil'i arayayım da merak etmesin bari."

"Yok yaa arama boşuna şimdi gelmeye kalkar falan gerek yok az kaldı serum baksana çıkarız şimdi."

"Kızar ama bana şunu sarma başıma Zeyno."

"Yaa arama dedim."

O esnada kapıdan içeri doktor içeri girdi. Adının Laura olduğunu söyleyen doktoru çok sevmiştim fazla sıcakkanlı biriydi ama söyledikleri hiç hoşuma gitmemişti hem de hiç. "Durumunuzdan dolayı yaşadığınız baygınlık çok normal Bayan Tunalı. Gıda durumunuza artık çok daha fazla dikkat etmeniz gerekiyor özellikle demir içeren yiyecekler yemenizi tavsiye edebilirim."

"Doktor hanım neden böyle tavsiyelerde bulunuyorsunuz?" Uğur biraz korumacı biriydi. Her şeyin nedenini bilip ona göre davranırdı. "Haberiniz yok sanırım tebrik ederim kız arkadaşınız hamile."

"Neeeee?" Ben doğru mu anladım. Yoksa Almanca'm övündüğüm kadar iyi değil mi?

"Anlamadım ne dediniz hamile miyim?"

"Hamilesiniz Bayan Eftelya. Şimdi sizi odamda ultrason muayenesi yapmam gerek kalkabilecek durumdaysanız hemşire hanım serumunuzu çıkarttığında odamda görüşelim."

Ve hiçbir şey demeden çıktı gitti. Tek kelime edemiyordum Uğur'un yüzüne bakamıyordum diğer insanların yüzüne nasıl bakacaktım en önemlisi şimdi ne olacaktı geri dönmem mümkün değildi. Allah'ım bu nasıl bir durum sen beni ne ile sınıyorsun onu unutmak o kadar zorken şimdi bu bebekle bambaşka bir ülkede ne yapacaktım? "Zeyno ben ne diyeceğimi bilemiyorum gerçekten tebrik etmeli miyim inan karar veremedim?"

"Uğur yani şey çok özür dilerim doktorun iması için inan bana çok şaşkınım böyle bir şeyi kesinlikle beklemiyordum." Daha ne kadar rezil olacaktım acaba? "Olan olmuş fıstık seninde beklediğin bir haber olmadığı ortada ama şimdi ne olacak ne yapacağız?"

Yağmur Vakti #dexilkromanim2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin