Bölüm 23 : Kaybettim

91 0 0
                                    

Multi de Zeyno'nun paylaştığı fotoğraf

Bugün son günümüzdü burada. Uğur'la beraber yürüyüşler yaptık, adayı gezdik, yeni dostlarla tanıştık. Kızımın odasını süslemek için deniz kabukları topladık. Dertleştik, yeni insanlar tanıdık kısacası huzuru bulduk ama artık dönecektik o sıkıntıların arasına. Bugün buradan ayrılacağım için sosyal hesabımı açtım konumdan bulmaya çalışsalar bile bulamayacaklardı. Sıla'nın sayfasına girdim ilk önce hamilelik çok yakışmıştı yazdığına bakılırsa bebekleri erkek olacaktı. Çok mutlu görünüyorlardı birkaç karede Ali'de vardı sanki zayıflamıştı o sert çehresi mümkünmüş gibi daha da sertleşmişti. Bu şekilde olmamızın tek sorumlusu oydu birazda. Bade'nin sayfasına baktığımda gittiğim tarihten beri hiçbir şey paylaşmadığını gördüm aklınca beni cezalandırıyordu minik fare.

Birkaç kişiyi kontrol ettikten sonra Ali'nin sayfasına girmiştim. Arkadaşlarının etiketlemeleri hariç hiçbir şey paylaşmamıştı oda Bade gibi beni cezalandırıyordu aklınca. Ben yolumu çoktan çizmiştim ki bu şekilde davranmalarının hiçbirimize bir faydası yoktu. Bambaşka bir ülkede kendime ait ufacık bir dünya kurmuştum sayılı kişilere güveniyordum artık. Onlar benim hayatımı benden saklamışlardı bir de benden yaptıklarını gizlemeye çalışıyorlardı. Buna hakları yoktu ve benim onlardan saklanmamın da bir manası yoktu.

Bir hışımla sinirden "Uğur eğer senin için sorun olmazsa ben bir şey yapma kararı aldım." dedim. "Ne oldu güzelim?"

"Sosyal medya hesaplarımı açmak istiyorum ama bazı ufak değişikliklerle."

"Nasıl yani Zeyno artık saklanmayacak mısın?"

"Hayır saklanma devri kapandı. Soyadımı değiştirmek istiyorum ve seninle evli olduğumu da etiketlemek istiyorum ayrıca birkaç fotoğraf da koymamın bir sakıncası olmaz sanırım."

"Güzelim benim için sorun değil ama sen emin misin yani ailen sonra Ali."

"Onlardan kaçmadım onları terk ettim ve kendime yeni bir hayat kurdum. Evliyim ve anne adayıyım. 'Eşimi seviyorum bir kızım olacak onlardan uzakta mutluyum' imajı çizmek istiyorum."

"Sen bilirsin Zeyno yine de bu çok riskli ama istediğini yapabilirsin hiç sorun değil benim için."

"Telefonunu verir misin bir dakikalığına?"

"Al canım duşa giriyorum ben bir saat sonra yola çıkacağız ona göre hazırlan sende."

"Hazırım zaten sen keyfine bak."

Uğur'un hesabından kendimi evli olarak etiketledim, hesap ayarlarından ismimi ve profil fotoğrafımı değiştirdim nikahtan sonra çekildiğimiz bir fotoğrafı koymuştum. En son tatilde sahilde çekildiğimiz bir fotoğrafı paylaştım altına da "Procida simbolo del nostro amore..." diye ekledim. Ufak bir yalan söylemiş olabilirim ama bunu insanların bilmesine gerek yoktu. Hızımı alamayıp Uğur'un hesabından fotoğrafa yorum ekledim. "Grazie a Dio per questo amore..." Uğur duştan çıktığında sırıtıyordum tek kaşı havada bana bakmaya başladı. "Söylesene cadı neler karıştırdın?"

"Al kendin bak bence." Telefonunu uzattım.

"Hiç merak etmiyorum güzelim sen boşa yapmazsın yapacağını. Hadi hazırsan ben bavulu alıyorum."

"Hazırım hadi çıkalım telefonları kapat muhtemelen İdil bize soru bombardımanı açacak bir süre daha huzurla kalmak istiyorum."

"Tamam canım zaten Cenevre'ye döndüğümüzde bütün sorunlarla buluşmuş olacağız bari huzurun tadını pasaport kontrolüne kadar sürdürelim."

Yağmur Vakti #dexilkromanim2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin