Multi de Bade :)
Uğur suratıma bakıyordu aslında bir anlık sinirle ağzımdan çıkanlara ben inanamadım değil o inansın. Boş gözlerle bakmaya devam etti en sonunda dayanamadım başımı omzuna koydum gözlerimden yaşlar süzülürken teselliyi yine Uğur'da arıyordum.
"Uğur; bir şey söyle bana ne olursun. Senin yüzünden hayatımı daha fazla mahvetmek istemiyorum de ben gerçekten baba olmak istiyorum de. Günü geldiğinde boşanacağız ben birine âşık olup onunla evlenmek isteyeceğim de. Ne olursun bana böyle bakma. En baştan beri benim yanımda oldun senden her seferinde başka isteklerde bulundum. Bıktım senin sorunlarından de. Bir şey de bağır çağır bencilliğinden nefret ediyorum de. Bu şekilde boş bakma yeter ki." İdil duruma el atmaya karar vermiş olacak ki "Uğur hadi sen Zeyno'yu eve götür biraz dinlensin bende Bade'yi alıp geleyim hadi kuzen bakma sen bu deli kıza. Saçmalıyor işte." diyerek yanımızdan uzaklaştı.
Tek kelime etmedi Uğur kalkmama yardım etti arabaya kadar elimi bırakmadı oturmama yardımcı oldu hatta emniyet kemerimi bile bağladı ben hala ağlıyordum. Bu adamın hayatını mahvetmekten başka hiçbir şey yapamadım. Sözde onu mutlu edecektim. Ailesi ile arasını düzeltecektim günü geldiğinde birine âşık olduğunda onu kendi ellerimle evlendirecektim. Hiçbirini gerçekleştiremedim. Bu kadar aciz bir insanken şimdi birde ona benim yalanıma tamamen ait olmasını istiyordum. Eve dönen sapaktan devam etmediğinde nereye gittiğimizi merak ettim. Küçük bir parkın yakınlarında durdurdu arabayı. Kapımı açıp inmeme yardım etti yavaş adımlarla parkın içine doğru hareket ettik. Oturduk az önce benim ona yaptığım gibi oda benim omzuma başını koydu ve ağlamaya başladı.
"Hiç kimsenin bilmediklerini anlatmak istiyorum sana ve bunların aramızda kalacağına kimseye açmayacağına söz vermeni istiyorum." Şaşırmıştım Uğur gibi güçlü bir adamın ağlamasına. "Söz veriyorum Uğur sırrın neyse benimle mezara kadar gelecek."
"Biliyorsun ailem olmasını kendi evladımın olmasını her şeyden çok istedim ilk güvendiğim insana inanıp evlendim. Tek isteğim bir kızımın olmasıydı bana ait, ilk aşkı babası olacak bir kız çocuğu. Ben evladım olacak diye hayaller kurarken Allah bize evlat vermiyordu. Bu beni her ne kadar üzse de elden bir şey gelmiyordu tabi. Sonrasını biliyorsun aldatıldığımı öğrenip boşandım. Genel bir tarama yaptırmak için hastaneye gittiğimde şans eseri bir şey öğrendim."
"Neyi öğrendin Uğur?"
"Sperm sayım normalden çok düşükmüş yani bu hastalığın saçma sapan bir adı var ama şu an aklıma gelmedi. İşin Türkçesi istesem de normal yollarla baba olamıyorum."
"Ne demek bu böyle ben hiçbir şey anlamadım?"
"Sağlıklı spermleri bankada saklıyorlar demek yani doğal yollardan baba olma ihtimalim sıfır. Yapay döllenme ile baba olabilirim ancak. Hani sen bir ara diyordun ya bana âşık olduğunda kendi aileni kurman için boşanacağım diye bunun imkânı yok işte. Anlayacağın benim ailem sizsiniz. Dediğini kabul ediyorum Berre beni gerçek babası bilecek. Bu durum ölene kadar böyle kalacak dördümüzün arasında. Yengem ve İdil biz istemediğimiz sürece tek kelime etmezler zaten. E sende kararını verdin ben son nefesime kadar Berre'nin babası olmaya ona tüm imkânlarımı sağlamaya hazırım."
"Uğur hani derler ya doğuran değil bakan anadır diye. Berre'nin üzerinde Ali'nin biyolojik bir faydası oldu hepsi bu ne varlığını bildi ne kendisini. Ben Berre'ye hamile olduğumu öğrendiğimde yanımda sen vardın. Bulantı zamanlarımda onun hareketlerini hissettiğimde, kız olduğunu öğrendiğimde sen vardın. Aşermelerde sen vardın. İlk günden beri yanımda sen oldun. Bunun bir önemi var mı senin için bilmem ama Berre zaten senin kızın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmur Vakti #dexilkromanim2018
General FictionGeçmiş hiçbir zaman sandıklarda kilitli kalmaz. Sırlar elbet ortaya çıkar...