Multi de Efe & Bade :)
"Evet gençler acilen toplanmamızın sebebini açıklıyorum sıkı durun" Bade'ye ekibi topla size ihtiyacım var dediğimde kuzenlerine iki saat sonrası için tepede buluşalım diye mesaj attığında böyle bir yer beklemiyordum. Tüm körfezin görüntüsü gözlerimi kamaştırıyordu. Saat henüz sabahın 9'uydu. Evdekilere yürüyüşe çıkıyoruz bir saate döneriz dedik ve buraya geldik şimdi piknik masasında gözlerini bana dikmiş 8 askerim komut bekliyordu. "Allah aşkına enişte daha ayılmadım derdin ne?" "Doğru dedin sevgili ikizim yahu daha saçlarımı düzeltemeden çıkardınız evden beni." Yağmur ve Rüzgâr Bade'yle yaşıt olanlardı. "Abi, canım abim, en bir sevdiğim abim konuş artık bak ben bunlardan daha fena durumdayım beraber bindik o uçaklara ya." Bade koluyla dürttü Efe'yi. "Bir susun da konuşsun adam."
"Sevgili ekibim kızımın ilk doğum gününün temasını hazırlamakta bana yardımcı olacaksınız. Temamızın adını açıklıyorum 'Düğün'..."
Hepsi bana sen uzaylı mısın gibi bakıyorken sessizliği ilk bozan baldızcığım oldu. "Uğur abi kafanı mı vurdun sen iyi misin?" "Enişte be doğum gününde düğün teması ne alaka? Ulan bize gelen gelinlerde damatlarda bizim gibi çatlak oluyor." Bunu söyleyeni tanımıyordum. "Sen hangisiydin canım ben Yağmur ile Rüzgar'ı tanıyorum bir tek."
"Ben Fatih ikinci kuşak teyze oğlu oluyorum. Bu da Beste benim kız kardeşim." Karşısında oturan kızı işaret etti. "Hala torunu Ceyda yanındaki de dayıoğlu Yiğit." Anlaşılan uzak akraba sıfatıydı ama olsun çöpten de olsa insana ihtiyaç vardı. "Büyük kuzeni çağıramadık malum kendi evli ve çocuklu." Sırıttım. "Evli ve çocuklu sanki ben farksızım sen şuna ruhu yaşlı desene kızım." Bade'de güldü. "Valla ağabeycim istersen bunu bir de Fatoş ablama söyle." Akşam ki otorite mensubuna tek kelime etmezdim ben. "Aman kalsın canımı sokakta bulmadım babayım ben evlatlarımı düşünmem lazım." Hepsi gözlerini fırlattı yuvasından aynı anda bağırdılar. "Evlatlarım mı?"
"Evet şimdi koromuzun türküsünü dinlemiş bulunmaktasınız. Ablanız hamile akşam ondan bayılmış şimdi tebriklerinizi sonraya saklayın ve mümkünse kimseye çaktırmayın."
Kendini ilk toparlayan Bade oldu. "Yahu ben daha bu sene reşit olacağım ikinci kez teyze oluyorum şu işe bak. Zorla yaşlı kompleksine sokuyorlar." "Kızım bende senden bir yaş büyüğüm bu adam beni de amca yaptı şu genç yaşımda sızlanma değer benim küçük aşkıma." Bu ikisi fazla mı yakın olmuşlar ne hadi inşallah.
"Neyse kesin zırvalamayı. Yaklaşık 35 dakikamız var. Düğün yapacağız ama öyle buradaki gibi ultra düğünlerden değil. Biliyorsunuz biz ablanızla düğünsüz evlendik. Ailesiyle arası kötü olduğu için düğün yapmak istemedi. Nikâh ve yemek dedi geçiştirdi. İsteksiz bir geline zorla düğün yapamazdım." Hepsi anlayışla kafasını salladı.
"Sahil kenarında basit ama etkili bir organizasyon istiyorum sizden. 150-200 kişilik kızlar siz bir örnek giyineceksiniz. Erkekler sizde öyle. Birbirinize eşlik edeceksiniz. Biraz Avrupa usulü olacak. Masalar yemekler işte içkiler vs. bir şirketle anlaşılacak." Efe araya girdi. "Abi bir dakika telefona not alayım."
"İyi düşündün sıpa. Söylüyorum yaz."
"Organizasyon şirketi ile anlaşılacak."
"Deniz kenarı bir sahil mekânı bulunacak." Fatih araya girdi. "Enişte o bende tam istediğin gibi bir yeri olan arkadaşım var orayı ayarlarız."
"Süper bunun yanına Fatih yaz aynı anda görev dağılımı yapalım."
"Rüzgâr sen ulaşımı ayarla abicim kaç kişi de araba var falan ona göre." Kafasını salladı. "Tamamdır oda bende."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmur Vakti #dexilkromanim2018
General FictionGeçmiş hiçbir zaman sandıklarda kilitli kalmaz. Sırlar elbet ortaya çıkar...