Bölüm 22 : Tatil

85 0 0
                                    

Multi Zeyno ve Uğur :)

Kasıklarımdaki sancı bana hiç yabancı gelmiyordu. Derin derin nefes almaya başladım gitmemiz mümkün değildi. Uğur ; "Zeyno gel güzelim ayakta kalma çok oturalım böyle" diyerek beni sandalyeye oturttu. Kulağıma yaklaşıp "Merak etme şimdi halledeceğim ben sen sakin olmaya çalış" dedi.

"Babacığım Bodrum'a gitmemiz mümkün değil şuanda. Ben o kadar uzağa gitmeye korkuyorum açıkçası en iyisi biz planda ufak bir değişiklik yapalım olmaz mı?"

"Oğlum gitseydiniz keşke bak sorun olmaz demiş doktorunuz."

"Baba, Zeyno'nun kasılmaları oluyor o kadar uzun yolculuk yorar ben kıyamam kızıma karıma gerek yok doğum olsun sonra gideriz hem şimdi Türkiye'ye gidersek sorunlar çoğalacak. En iyisi biz başka yere gidelim. Ne dersin Zeyno?"

"Bilmem Uğur ya da hiç mi gitmesek gözüm korktu bir anda yolculuktan."

"Olmaz öyle şey bir yer seç gidelim değil mi baba?"

"Bilmiyorum Uğur emin değilim."

"Tamam, o halde ben seçeceğim canım seveceğine inandığım yakın bir yere gidelim."

"Sen bilirsin dediğim gibi ben karışmıyorum." Eve dönene kadar tek kelime laf edemedim bugün kurtulmuştuk Türkiye'ye gitmekten sonunda bir gün kaçış noktamız kalmayınca gitmek zorunda kalacaktık o zaman ne olacaktı hiç bilmiyorum Uğur direksiyonu tek eliyle kavrayıp benim elimi tuttu.

"Üzülme artık bunları hep yaşayacağız güçlü Zeyno nerede kızım annene tepki verir misin bu şekilde davranınca ikimizi de yıpratmıyor mu sence?"

"Valla siz iyi alıştınız baba-kız beni dışlamaya şuna bak nasılda tekme atıyor sesinin tonunu anlıyor sanırım Uğur?"

"Anlar benim kızım değil mi babacım? Al işte bak yine tekmeledi."

"Aman bir şey demedim ben zaten fazlalık gibiyim aranızda baksana küçük hanım doğunca beni hiç umursamayacak."

Uğur içten bir kahkaha atınca onun keyfini kaçırmak istemedim ama gitmeden bir doktora görünsem iyi olacaktı korkuyordum Berre Hanım erken doğmak isteyebilirdi. Acaba nereye gidecektik Uğur'a sorsam hevesi kaçacaktı en iyisi susmak dedim. "Uğur ipucu verirsen ona göre hazırlarım çantamı nereye gideceğiz diye sormayacağım zevkine güveniyorum."

"Bizim ihtiyacımız olan şey huzur o yüzden öyle saçma sapan bir yere değil kafa dinleyeceğimiz bir yere gideceğiz ve senin görmediğin bir ülke olacak canım."

"Anlaştık o zaman çok uzun kalmayız bu göbeğimle sorun çıkarmak istemiyorum çünkü."

"Merak etme sadece rahatlamaya bak kendini kasma bu bebeğimize de zarar verir. Sen huzursuz olursan oda huzursuz olur."

"Tamam, söz veriyorum artık sesimi çıkarmayacağım."

Uğur işlerini ayarladı bende o esnada Laura'nın yanına gittim kızımın dünyaya erken gelme gibi bir eğiliminin olmadığını rahatlıkla tatil yapabileceğimi öğrendim. İdil ile eskisi gibi zaman geçiremediğimiz için Berre'nin alışverişini beraber yapalım istedik o yüzden alışverişe çıktık kızımın bir sürü kıyafeti oldu ama odasını Uğur'un seçmesini uygun gördüğümden mobilya bakmadım. Tülay ablanın attığı sepet fotoğraflarından birini seçtik birlikte o evde kalacağımız süre içinde kızım süslü sepetinde uyuyacaktı.

Ve Cumartesi günü havaalanına doğru yola çıktık Uğur babasının hediyesini tatil şirketinden iptal ettirip yerine bu gideceğimiz yeri seçmiş. Havaalanında öğrenecektim nereye gideceğimizi. Açıkçası heyecanlıydım Uğur deniz kenarı bir yer olacağının garantisini vermişti ama bilmiyordum.

Yağmur Vakti #dexilkromanim2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin