42. Roman - Mali by sa všetci starať do svojich vecí

416 26 2
                                    

,,Chcem ťa," šepla. Celá sa mi oddala. Mohol som urobiť čokoľvek, no chcel som si len krátko užiť. To je to, čo potrebujem. Nikto mi predsa nebude bozkávať dievča! Ona je moja!!

Pobozkala ma náruživo. Chcel som jej rozopnúť blúzku, ale ona ma zastavila.

,,Poďme k tebe do bytu," zažmurkala.

,,Mám tam spolubývajúcich," odvrkol som nepríjemne.

,,S nimi si poradím," zavrčala mi do ucha. Bolo mi to jedno. Súhlasil som.

Odviezli sme sa k bytu. Na každom poschodí sa na mňa nalepila a žiadostivo ma bozkávala. Pred bytom som ledva vytiahol kľúče a odomkol. Vošli sme.

,,Zdá sa, že nikto ni je doma," zašepkala a vyzliekla mi tričko. Pritlačil som ju na dvere a tak ich zavrel. Rozopol som gombíky na jej blúzke a hodil ju na zem. Rozopol som jej aj podprsenku a odhodil ju na zem k blúze. Rozrazil som dvere na mojej izbe, hodil som ju na posteľ a zavrel za nami dvere. Siahla mi na opasok a ani som sa nenazdal a nakláňal som sa nad ňou len v boxerkách. Obtrel som sa o jej rozkrok.

,,Už!! Poď!!" kričala a stiahla si ma na svoje pery. Zbavil som nás posledných kúskov oblečenia. Vzdychala celý čas, čo som bol v nej. Po tom, čo som nás oboch spravil som sa zvalil na posteľ.

,,Mala by si ísť." odvetil som rázne.

,,Ale.."

,,Tak už bež!"

,,Fajn!" odvrkla a odišla z mojej izby. O pár chvíľ som počul tresnutie dverami. Vydýchol som si. Nie vždy ss dajú tsk ľahko presvedčiť, aby odišli. Obliekol som si boxerky a tepláky a prešiel som do kuchyne.

,,Čo to malo znamenať!!!?????" ozval za mnou Viktor.

,,Tak to isté sa ja pýtam teba, drahý priateľ," odvetil som. Z chladničky som vytiahol fľašu vodky a nalial si do pohára.

,,Si na strednej, pre boží obrázok. Schovaj to!"

,,Ty mi nebudeš rozkazovať. Si na mňa prikrátky. A už nikdy sa neopovažuj mi bozkávať frajerku!" pohrozil som mu a odpil si z priesvitnej tekutiny v priesvitnom pohári.

,,Nevlastníš ju. A keď je tvojim dievčaťom, mal by si sa k nej správať úctivo!"

,,Tak ty mi ideš dávať lekcie ako sa mám správať k svojmu dievčaťu??!!"

,,To nie. Také niečo by si už dávno mal vedieť! Ale nie, ty si radšej do postele dovedieš nejakú štetku z klubu!" zreval.

,,Keď mi nedá ona??!!"

,,Ona si ťa vôbec nezaslúži! Verí ti!!"

,,Tak nech pri tom aj zostane. Bude to potrebovať," odvrkol som.

,,Si zviera, Roman." precedil pomedzi zuby a s rukami zovretými v päsť.

Ako správne zlomiť srdce I.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang