S neochotou som ju pustil, vlastne som ani nemusel. Dostala ma, a ja som len zarazene stál neschopný slova ani pohybu a díval sa na jej zvodnú chôdzu. Zas. Zas ma oblafla. Mal som voľnú hodinu. Prvú. A aj cez to som do školy prišiel skôr a ona ma napálila. Len kvôli nej som prišiel takto skoro a ona ma dostala. Teraz mám hodinu na premýšľanie.
Každý jeden jej pohyb, dotyk, , bozk vo mne vyvoláva výbuch emócii a obávam sa, že dlho to už nevydržím a vezmem si ju. Nie ako že prsteň, zásnuby, svadba. Musím ju však na to pripraviť a aj dokázať, že mi môže veriť a že ju hneď nechcem odkopnúť. Je v nej niečo iné. Vybral som si ju, lebo je pekná, atraktívna, štíhla, dokonale zvodná, neodolateľná, drzá, ladná mrcha. Presne niekto pre mňa a pre ponuku, ktorá ju čaká. Ona je pre tú prácu skvelá. Konečne som našiel niekoho schopného. Pre mňa. Len ona si ma môže oslobiť a vziať si ma, ak bude chcieť.
Neviem, čo presne si myslí ona. Neviem, čo sa v hlave krúti jej. Neviem, ako presne ma vníma, no chcem sa snažiť ukázať sa jej v tom najlepšom svetle. Ohúriť ju. Ale nie moc. Musí mi dôverovať. Chcrm byť v jej očiach skvelý.
Robí zo mňa niekoho, kým som nebol. Teraz sa len ťažko obzriem po nejakej inej. Teda, už vôbec. Hľadám len ju. Všade očami blúdim a chcrm ju uvidieť. Moje myšlienky sú len o nej. O jej úsmeve, odmeranosti, kráse, dychtivosti, zvodnosti, hravosti, ladnosti, mrštnosti, perfektnosti, vášnivosti, nasadenosti, vzrušujúcosti, brilantnosti, pôvabnosti, čarovnosti, oslnivosti, opojnosti, tajpmnosti, okúzľujúcosti, podmanivosti, atraktívnosti, akčnosti, príťažlivosti, strhujúcosti, povrchnosti, drzosti a nenútenosti. Ona je taká. Spútava ma všetkým, čo robí a ja sa len prizerám. Neprotestujem, dokonca spolupracujem. Úplne opantáva moje zmysly a podmaňuje si ma. Ona ma dobýva.
Moje oči visia len na nej. Nemám chuť na sex so žiadnou inou. Nedokážem sa jej vyhýbať. Potrebujem byť v jej blízkosti. Nemôžem jej odolať. To by bol hriech.
Ťažko sa to priznáva, no je tu možnosť, že ju mám trošku rád.
Nemôžem si viac dávať sľuby, že sa jej budem vyhýbať, pretože to viec nedokážem. Musím byť pri nej. Musím byť s ňou. Musím ju cítiť. Musím sa jej dotýkať. Musím ju mať. Ona je tá, o ktorú teraz stojím. Ktorá ma teraz môj záujem a plnú pozornosť. Ktorá mi jednoduchým ladným krokom dokáže pomotať hlavu. Žiadna špatne navoňaná nádhera, ale dievča v plnej kráse.
Teraz chcem len a len ju.
❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇
stay yourself, Rony♥✳
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Ako správne zlomiť srdce I.
Любовные романы'Ako čierna a biela. Ako noc a deň. Ako svetlo a tma. Obaja sme ako nespútané šelmy. Ako na horskej dráhe. Radi sa dvíhame a neradi padáme. Viem sa o seba postarať. Viem, že aj on je rovnako nezávislý. Viem, že bude môj. Viem, že len on sa ku mne ho...