Do końca dnia siedzielismy u mnie w domu. Odkryłam u przyjaciół wrażliwość na rożne sytuacje i prawdziwą wierność. Kurwa ostrzy ludzie sie nagle rozkleili, naraz. Musieliśmy wszystko naprawić więc Harry i Dylan urządzili nam łazienkę, abyśmy z Elis mogły zaszaleć. Wszędzie stały świeczki, w wannie (ogromnej okrągłej wannie, która zmieściła by z 7 osob) była już wcześniej rozproszona kula wodna przez co woda przybrała kolory granatu, fioletu i różu, a na małych stołeczkach leżały nawet kostiumy kąpielowe. Patrzyłyśmy z Elis na to wszystko po czym wyciągnęłyśmy nasz sprzęt i wzięłyśmy sie do roboty. Na początku umylysmy się rożnymi płynami zapachowymi, potem umylysmy włosy najróżniejszymi szamponami i odżywkami, ogolilysmy się całe dokładnie i nasmarowalysmy olejkami. Wysuszylysmy wlosy i nałożyłyśmy maseczki, ktore miały z nami zostać przez piętnaście minut. Podczas tego czasu wypielegnowałyśmy nasze paznokcie i pomalowałyśmy je na ciemne kolory, ktore potem zmatowilysmy. Przebralysmy sie w koncu w piżamy i ruszylysmy do sypialni, w których czekali juz na nas chłopcy.
- Nie wiem co wy tam robiliście. - zaczął Dylan.
- Ale zajęło wam to trzy godziny, jest druga, a ja muszę spac. - dokończył Harry. Pokazałam mu drugą sypialnie, w ktorej miał spędzić noc z Elis, a ja położyłam się u siebie z Dylanem.
- Dziekuje za ten dzień. Jestem chyba najszczęśliwsza na swiecie. Jutro zaczynamy wszyscy nowy rozdział.
- Dokładnie. - powiedział Dylan i pocałował mnie mocno. - Kocham cię.
- Kocham cie. - odpowiedziałam i zasnęliśmy.Rano zbudziła mnie Elis. Była dwunasta co oznaczało dwie godziny do małego przyjęcia w szkole, o którym dowiedzieliśmy się dwa dni temu.
Ruszylysmy do łazienki. Nasze włosy były miękkie i gładkie, podobnie jak nogi i całe my. Wyprostowałyśmy włosy, zrobiłyśmy porządne makijaże i ubrałyśmy sie. W moim przypadku były to skórzane legginsy, crop top, skórzana kurtka i szpilki, a w przypadku Elis czarna obcisła sukienka. Nałożyłyśmy biżuterie, popsikałyśmy się perfumami i wyszłyśmy zostawiajac za sobą fale rożnych zapachów w łazience. W pokoju stali juz Harry i Dylan ubrani w czarne rurki, białe podkoszulki i czarne, luźne marynarki, wyglądali idealnie.
- Zaczynamy pokaz. - powiedział Dylan i złapał za reke co uczynił potem Harry z Elis i udaliśmy się do auta.Przed szkołą był już tłum. Impreza miała trwać od 14 do momentu aż nie umrzemy. Mowilam, ze mam fajną szkole? Chyba nie, ale teraz mowie. Nauczyciele zadbali o alkohol i rożne smaki papierosów. Czy ja śnie? Owszem.
Przed pierwsze piec godzin rozmawialiśmy z innymi i robiliśmy świetne wrażenie. Wszyscy dosłownie marzyli, zeby z nami porozmawiać bo staliśmy się momentalnie gwiazdami szkoły. O 20 rozkręciła się impreza. Włączyli muzykę i przyszedł Dj. Zabraliśmy sie za popijanie rożnego typu alkoholi i tańczyliśmy. Wiele osob było juz wstawionych więc wszystko wyglądało jak wielki rój ludzi nie mających pojęcia jak żyć. Wszystko było dosłownie idealnie, Dylan cały czas całujący mnie, Harry i Elis opowiadający rożne historie i brak Chrisa co dawało mi poczucie bezpieczeństwa.
- I tak sie poznaliśmy. - zakończył Harry na co Elis go pocałowała.
- Pojde po drinki. - powiedziałam na co przyjaciele przytaknęli głowami. Stanęłam przy barku i zobaczyłam mojego nie przyjaciela.****
Ciekawi??
Dziekuje za wyświetlenia i gwiazdki misie!! Jest was coraz więcej!
nabondi
CZYTASZ
Bad Girl
RomanceZawsze mowa o bad boyach, o niegrzecznych chłopcach. Jak sie okazuje czasami role sie odwracają. Obsada: Selena Gomez - Selena Gomez Dylan O'Brien - Dylan O'Brien Harry Styles - Harry Styles Elisabeth Gilles - Elis Glee Francisco Lachowski - Chri...