Алкохол и пот

5K 339 9
                                    

Усещах аромата му... не, не парфюма, а неговия аромат. Косата му се допираше до бузата ми. Пеперудите просто разпаряха корема ми.

Джунгкук ме напъха в колата си и почна да кара на някъде. След около 30 минути паркира колата и слезе. Набързо притичах към входа на къщата, за да не го карам да ме носи пак. Той позвъня на звънеца. Никой не отвори. Той звънна отново и не пусна бутона докато вратата не се отвори рязко.

От къщата се подаде една сънена, но бясна оранжева глава.

- Ти нормален ли си?! Кое време е според теб?!- кресна Джимин. Да, разпознах го... не беше много трудно като се има в предвид косата му...

Джунгкук просто го избута навътре, хвана ме за китката и ме напъха и мен вътре. Когато Джимин ме видя веднага промени тона си и като цяло изражението си.

- О, момичето...- каза той като разроши косата си.- Защо си я довел?

- Дълга история. Тук е да преспи.

- Аа... О.- беше единственото, което каза Джимин и влезе навътре в къщата.

След минута се върна една около 20 годишна корейка с дълга черна коса и много хубаво лице. Явно това беше сестрата на Джимин.

- О, здравей, мила. Разбрах, че си преживяла много днес. Ела, да ти оправя леглото.-каза тя, постави ръка на гърба ми и влязохме в една стая. Тя отвори една ракла и извади чаршаф, одеяло и възглавница с калъфка. Джимин й помогна да ги постели на дивана и след това се оттегли да спи. Жената ми даде нощница, за да се преоблека и ме остави да спя.

Очаквах да помисля над случващото се, но веднага щом легнах на дивана заспах.

Събудих се от звук на сешоар. Джимин си сушеше косата и се готвеше за училище.

УЧИЛИЩЕ!

Учебниците ми не знаех къде са. Не бях писала домашни. Нямах чисти дрехи. Нямах обувки!

Паникьосах се. Забравих всичкият срам и етикети и извиках:

- Господи, Джимин, колко е часа?

Изглежда той се стресна, защото едва не изпусна сешоара.

- Ъъ, ами осем е.-отвърна.

- Осем?! Господи, нямам време. Подай ми тази четка за коса!

Той се усмихна.

- Днес не сме на училище.- каза ми.

- К-как така?-попитах объркано.

BTS: One Of A KindNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ