Олигофрен от класа- Wattpad tag

2.1K 119 146
                                    

(Хаха, сори, не е ъпдейт :д)

Бях тагната от AnotherNoNameAuthor да споделя 13 или 20 факта за себе си. Ами, имам много свободно време, тъй че ще са 20.

1. 8ми за 9ти клас съм, ама с мозък на 10 годишно 😂(понякога).

2. Не мога да живея без сладко. Изобщо.

3. Кпоп фенка от година и половина.

4. Имам ОГРОМЕН проблем с избора на bias от ЕХО. Pls help ;-;.

5. Нашите мислят, че не мога да пиша. Не става дума за правопис, а за писане на истории и тн. *сад*

6. Обожавам Хари Потър, Пърси Джаксън, Академия за вампири и Създадена от дим и кост, въпреки че не съм чела нито една от тези поредици докрай.

7. Нямам стотици приятели. Имам стотици познати. Като цяло съм човек, който зачита за приятели само тези, които са ми по-близки.

8. Тотално, абсолютно, напълно и адски обичам reader-ите и follower-ите си. Просто, нямате си представа колко означава подкрепата ви за мен.

9. Разплаквам се лесно. Но в училище успявам да се овладея... някак.

10. Стряскам се лесно. Веднъж изпищях защото се стреснах, когато видях как една муха щеше да се забие в челото ми.

11. Използвам лайк, омо, нях, омфг, f*ck и сарказъм прекалено често.

12. Не пиша smut. (Моментът, в който умряха толкова надежди относно One of a kind)

13. Forever alone.

14. Аз съм ENTP (вид характер). Това ще рече, че съм добра в споровете.

15. Любимото ми аниме е Fairy Tail и crush-a ми от там е Natsu, много ясно :д.

16. Мразя да ми пипат косата.

17. Първият ми bias беше Джин, но после, в един слънчев следобед, аз случайно попаднах на клип на BTS, казващ се War of hormone. И това беше краят. От тогава Куки се е качил на върха на bias пирамидата и не слиза от там.

18. В началото мислех, че Джимин е Шуга и обратно 😂😂.

19. Участвам в състезание и е чист късмет, че още не са ме изритали от там 😂😂😂.

20. Идеалния тип момче за мен е високо и слабо, с повече коса (омфг как звучи тва 😂), да обича да чете, да е умен (не ми е толкова до оценките, а до общата култура), да е мил, да има добър вкус за музика, с хубава усмивка и чувство за хумор. Късмет с намирането, дете.

И сега ще тагна следващите 15 обречени души, които ще трябва да споделят 13 или 20 факта за себе си~

sianssy
AlexMancheva
JustDeepInside
kimchonginkun
Nevshashakitty
TheWolfBlade
MilaDandanova
MariaMuharova
Stilito
Bangtan-Boys23
ladysweetbug_v
theBigBK
ParkJiHe
02ARMY
Jimins_Girl1

Съжалявам, ако вече сте били тагнати ;#;
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

BTS: One Of A KindHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin