I'll have you, just watch

3.5K 271 18
                                    


~ Гледна точка Джунгкук ~

Беше Коледа. Някаква част от мен се вълнуваше, но друга ме караше да се държа като възрастен.
- Кукиии!-викна майка ми.
Свалих черната си тениска и тръгнах към нея.
Но когато влязох в хола видях нещо, което ми се ще да не бях. Подскочих и закрих гръдта си с тениската, която все още бе в ръцете ми.
- Тя какво прави тук, по дяволите?
- Не бъди груб Куки! Поканих я. Реших, че би било страхотно, ако прекарате Коледа заедно.
Опитах се да не се засмея. Утре бе последния ден. И след това бях свободен.
- Хах, много ми се искаше да си губя времето с нея, но съм на парти.
Майка ми ме погледна с преценяващ поглед.
- Парти? Тогава вземи и Анджелика с теб.
- Ще сме само хора от училището. Тя няма място там.-пръдължих да възразявам.
Майка ми седна на креслото и иконома започна да й вее.
Доповръща ми се от цялата тази превъзнесена история.
- Оппа! Ще бъде забавно! Моля те вземи ме с теб!-започна и Анджелика.
Тези двете щяха да ме убият.
- Джунгкук... защо трябва да правиш всичко толкова трудно?-каза майка ми докато разтриваше основата на носа си.
Въздъхнах.
- Хубаво...-казах накрая.
Анджелика започна да пищи и да подскача.
Сериозно ли майка ми е решила, че бих харесал момиче като нея?

~ Гледна точка Т/И ~

Беше най-хубавата ми Коледа! Сутринта станахме и си разменихме подаръците. Юна и техните много си харесаха техните, което ме очарова. А те се бяха организирали и ми бяха купили лаптоп. Почти се разплаках като го видях.
Като стана 20 часа започнах да се оправям за партито. Не бях запозната кои щяха да са там, но Шуга щеше да бъде там, а това бе достатъчно.
Той ме взе и тръгнахме. Не след дълго пристигнахме в някакъв апартамент.
Ви отвори вратата.
- Оо, добре дошли.-каза като се усмихна до ушите.
Там бяха всички от BTS плюс сестрата на Джимин. Е, почти всички. Джунгкук не беше там. Това ме накара да си отдъхна, но не за дълго.
Точно когато седнах на дивана със сок в ръка звънеца звънна.
Този път отвори Джин. Джунгкук влезе с някакво момиче. Това момиче бе корейка, с руса права коса и големи черни очи. Имаше малко и сладко лице.
"Добре, варианта да е гей отпада. По -скоро да е расист."-помислих си.
- Яяя. Стига де! Трима са довлекли момичета с тях. Ами ние? Защо не ни каззахте че да се подготвим?-каза Джимин като прокара пръсти през косатта си.
Гледах и не исках да вярвам на очите си.
Джунгкук влезе последван от онова момиче. Очите му попаднаха на мен и той се усмихна. Сърцето ми забърза.

BTS: One Of A KindWhere stories live. Discover now