Сама...

2.6K 211 71
                                    

~ Гледна точка Т/И ~

Отново бях натъпкана в чувал и върната в любимото ми мазе. Миризмата на бензин ме побъркваше. Този път обаче, ме завъзаха за стол. Еха, разнообразие...

Изведнъж Тед погледна през прозореца и обяви:

- Тук е.

Затворих очи. Кой ли бе това сега? Новия шеф? Какво ли би искал от мен?

Опитах се да се насиля да не плача. Няма ли да свърши всичко това?!

- Слизайте.- юрна ги Тед и те кимнаха. След по-малко от минута бях сама с този, който преди малко ме даваше. Но той не ми обръщаше внимание. Бе зает за гледа през прозореца.

~ Гледна точка Джунгкук ~

Приближавах мястото, на което се намираше Изая. Продължавах направо. И изведнъж го видях. Беше дошъл с още поне пет човека. Надеждата ми, че може да му брагодаря, да му платя, да си взема момичето и да си тръгна, се изпари. Преглътнах нервно.

- Е, пак се срещаме. Как се чувстваш?- попита ме Изая с насмешка. Опитах се да изглеждам сякаш бях много по-силен от всички тях, взети заедно, но не се получаваше.

- Стига глупости. Къде е тя?- казах бавно, след като огледах всеки един, който беше дошъл с него.

- Бързаш ли? Хайде да си поговорим малко за последния път, когато се видяхме.- процеди бавно той. Докато се усетя ме бяха наобиколили.

- Айш... няма да говоря за нищо! Къде е тя?!-викнах и го погледнах злобно. Изая се смръщи и грубо ме хвана за гърлото.

- Я! На кого си мислиш, че говориш?!- кресна той.

Преглътнах гнева си, хванах ръката му и я изтръгнах от врата си.

И тогава, в този момент, бях готов да го убия

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

И тогава, в този момент, бях готов да го убия. Стиснах юмрука си и го ударих с всичка сила в окотол.

BTS: One Of A KindOnde histórias criam vida. Descubra agora