Nina
Kendall seděla naproti mě a vyčítavě se na mě dívala. "Co je?" zeptala jsem se. "Jez" kývla hlavou směrem k salátu přede mnou. Jen jsem si odfrkla a šla si pro svůj MacBook. "Nino!" zavolala Kendall. Vyplašeně jsem za ní přiběhla. Oči měla vyvalené a zírala do svéjo mobilu. Podívala jsem se ji přes rameno,zatočila se mi hlava a upadla jsem.Ucítlila jsem pálivou bolest na tváři. Kendall mi nejspíše dala facku. Pomalu jsem se posadila. Bylo mi špatně a hlava se mi stále točila. "Kendall já...." a už se to ze mě valilo. Pozvracela jsem se přímo na čisté linoleum. "Jen to ze sebe dostaň" chytila mě za ruku Kendall.
Za hodinu už jsme seděli v autě na cestě do nemocnice. V hlavě mi hučelo a vířilo tisíce myšlenek. Doufám že nejedí pozdě! Jen počkej Iane! To si vypiješ ty hajzle! Nadával jsem v duchu zatímco jsem se zběsile hnala ulicemi Prahy až k Motolu. Nemůže mě tu tak sobecký nechat! Do oči se mi hnali slzy.
Vběhla jsem na receptci jako šílená a hned se po něm sháněla. Recepční na mě koukala zpoza brýlí:"A vy k němu patříte?". Rozčíleně jsem prskla:"Já jsem jeho přítelkyně!".
"Je mi líto,ale ani tak vás k němu mužů pusti" zskřehotala. Zůstala jsem na ni koukta s vyraženým dechem. Kdyby mě Kendall nepodepřela, tak bych asi opět spadla. Dneska toho je na mě trochu moc.Ahoj,tak tuhle kapitolu bych chtěla věnovat terkax za votes a komentáře. Děkuji ti moc a ať se příběh dál líbí :)*
ČTEŠ
Katarze
FanficKdyž se dva slavní dají dohromady není to snadné, ale když se to snaží zatajit, vydrží jim to?