Petr
Bezmyšlenkovitě jsem se hnal ulicemi Prahy. Dokud jsem nespatřil dům,kde Nina bydlela.Zazvonil jsem,slyšel jsem rychlé,lehočkou kroky a už mi Nina vysela kolem krku. Radostně jsem ji políbil,ale musel jsem se odtáhnout. Stehy mě pořád bolely. Vrhla po mně omluvný pohled a zatáhla mě dovnitř.
Během vteřiny jsem seděl na pohovce a Nina si na mne obkročmo sedala. "Nino...."zašeptal jsem mezi polibky. Vyčítavě se na mě podívala a položila mi prst na ústa. "Víš že já nemůžu..." začal jsem opět a čekal na její reakci. Jakoby se Nina probudila z tranzu,soucitně se na mě podívala a slezla ze mě. Avšak než to udělala,věnovala mi polibek.
Nabídl jsem Nině své rameno a ona jej s potěšením přijala. "Co si takhle něco pustit?" spustila najednou. "A co?"
"Nevím,třeba Hunger games?". Ten film vůbec neznám a popravdě mě ani nezajímal,ale pokýval jsem v souhlas. Hned energicky vyskočila,během vteřiny už film začal.Uprostřed filmu,se k nám přidalo i kotě Buffy. Takový rodinný večer. Pomyslel jsem si a musel se tomu i zasmát. Jakmile film skončil,dostrkal jsem Ninu k postely a uložil ji. "Zaspíváš mi?" broukla jako malé dítě. "Tak dobře" zšeptal jsem s úsměvem. Po delším uvažování jsem vybral za vhodnou písničku Pouta. Ani jsem nedozpíval refrén a Nina spokojeně oddychovala,zrovna jako Buffy. Nenapadlo mě nic jiného,něž si lehnout a druhou polovinu Nininy postele. Usnul jsem jako když mě do vody hodí.
*Takže čauky lidi ^^ doufám že příběh baví. :/ Máte na mě nějaké otázky? Pište tam dolů do Com👇👇. Mám dál psát a nebo změnit? Opět 👇👇👇. Děkuji za pozornost a samozřejmě vote potěší :) *
ČTEŠ
Katarze
FanfictionKdyž se dva slavní dají dohromady není to snadné, ale když se to snaží zatajit, vydrží jim to?