28.

190 22 0
                                    

Petr
Jen co jsme vykročili z auta,novináři nás začali zasypávat tísíce otázek. Nejvíce mě však dostala otázka:"Petře,co to že jste přijeli spolu? Je mezi váma něco?" s úsměvem jsem se k němu obrátil:"Ano,kamarádství" a stím jsme vstoupili dovnitř.

Všude,kam jsem se jen podíval,panoval chaos a shon. Pořadatel nás vedl spletitýma chodbama. Slyšel jsem blýzko hrát hudbu. Nina šla oproti mě docela ssbevědomě. S obdivem jsem ji sjel pohledem. Nenápadně pozvedla jedno obočí,jakoby říkla Problém?

Rozevřeli se před námi dveře. Ozval se potlesk a už jsme byli hnáni na podium. "Petr Lexa a Nina Dobrev! Pořádný potlesk prosím!" hulákal do mikrofonu nějaký muž. Oslnily mě reflektory. "Petře,Nino vítejte." pokynul nám moderátor a my se posadili.

"Petře,byl jsi delší dobu mimo,jaké to je vrátit se zpět na scénu?"
"Je to pro mě trochu obtížnější se znova vrátit do svého denního rytmu,avšak pevně doufám,že brzy už budu schopný opět koncertovat se Slzou."
"Zahrnuje tvůj denní rytmus i Ninu?" pokusil se moderátor o vtip,ale mně moc nepobavil. Zato publikum se skvěle bavilo.

"Ne,nezahrnuje. Nemáme ani jeden čas" zachraňovala vše Nina. "Přesně tak,potkáváme se jen na natáčení."

"Aha. Povězte nám,kolují zvěsti o tom,že jste se dali dohromady. Je to pravda?"

"Rozhodně není. Jsme jenom dobří přátelé."

"Dobře,já vám děkuji."

Po rozhovoru jsem se cítil mizerně. Tohle bude ještě těžší než jsem čekal.

*Lidi,vy chcete zabít?! :O vždyť budeme brzy na 300 přečtení a 100 vote! Nechápu jak jste to dokázali,ale děkuji vám za to ^^. Tuhle kapitolu jsem psala z nudy a tak se asi nebude tolik líbit :/. Každopádně mám pro vás novinu. Asi si budete myslet,že jsem blázen a že patřím do Bohnic,ale odkaz na tento příběh poslala Petrovi osobně. Nejspíš si to ani nepřečte. Ale aspoň víte,že jsem blázen. :D To by bylo vše co jsem chtěla napsat. Kdybych náhodou dostala od něj odpověď,samozřejmě ji sem dám ;). Ještě jednou vám děkuji ❤.*

KatarzeKde žijí příběhy. Začni objevovat