Petr
Skoprnělele jsem pozoroval Ninu,jak má namířeno k mému autu. "Nino? Není to moc dobrý nápad" řekl jsem přiškrceně."Ale kuš" zasmála se a už si sedadla za volant. Moje vnitřní já namě křičelo,abych si k ní nesadal,avšak mé tělo odmítalo poslušnost a už jsem seděl vedle Niny na sedačce.
Nina si to rozmařeně hnala ulicemi dokud prudce nezastavila před domem,kde mám byt. Koketně na mě mrkla a rozepla si pás.
Hlučně jsme rozrazily dveře k bytu a smáli se jako posedlý. Dopotáceli jsme se ke mě do pokoje a svalili se na postel. Nina se hladově přisála na mé rty. Radsotně jsem jí polibky oplácel. Pomalu ze mne stahovala bundu. Nijak jsem se nebránil,dokud ze mne nezačala tahat tryčko. Tazavě jsem pozvedl obočí,ona se pouze zahihňala a pokračovala ve své práci. Chvíli jsem ji jen tak pozoroval a nakonec ze sebe tryko stáhl. Přičemž mě Nina hladově pozorovala.
Rychlostí blesku se Nina opět přisála a já z ní doslova strhnul její oblečenlí,takže už byla jen ve spodním prádle. Naprosto dokonalá. Ani Nina nezůstala pozadu a rychle ze mě stáhla kalhoty. Po tomhle už jsem delší dobou toužil.
*Prosím hlavně mě neukamenujte,ale prostě nevím jak bych To měla popsat. Nikdy jsem to nezažila,takže by to nebylo realistické. Snad mě omluvíte. :D Možná,že až nasbírám slušenost,tak to bude jiné :). Děkuji vám moc za přečtení a brzy u dalšího dílu naviděnou ^^*
ČTEŠ
Katarze
FanficKdyž se dva slavní dají dohromady není to snadné, ale když se to snaží zatajit, vydrží jim to?